[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
Hvor mange andre her har en PS4, WiiU, PC kapabel for spill eller bare en 3DS eller Vita? Alle! Det er ingen som har en fåkkings Bone. Eww!
 

Nabbe

Har fin hatt.
Hei hei. Jeg vil gjerne ha en bone jeg. Dog er det mest pga trials og track central, så jeg klarer ikke helt rettferdiggjøre det ennå. Les: har ikke råd.

Edit: Angående 3DS, så har jeg en sånn en. Den har ligget i hylla og støvet ned siden pokemon kom ut. Hadde nok fått mer ut av en bone ja.
 
Bone har hittil hatt flere eksklusiver jeg har hatt lyst på enn PS4. Jeg syns kontrollene virker diggere og. Klarer likevel ikke å rettferdiggjøre å kjøpe begge.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Tja. Prøvde bone-kontrollen litt på Gamestop her om dagen, og jeg kan ikke akkurat si at jeg likte den spesielt godt. Sikkert bare en vanesak, men de ristetriggerene var i alle fall helt jævlige.
 

Lodin

Der Waaaah
Ristinga i triggerne er jævlig fett. Det er noe Sony og Nintendo trenger å stæle.
Annet enn det er kontrollen en haug med dritt MS brukte 1.00.000 dollars på å utvikle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte meg bone-kontroller for å bruke med PC-en og den er reint objektivt sett best. Har prøvd Dualshock 4 i fem minutter og lurer på hvorfor de fikk noen som aldri hadde prøvd en Dualshock før til å lage den siden den var komplett rass.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg liker også DS4. I motsetning til alle forgjengerne er denne faktisk behagelig å bruke.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg kjøpte en DS4 lenge før jeg kjøpte maskina for å bruke den på PCen. De få ganga jeg må tilbake til den gamle 360-padda gir meg kreft.
Fetthest er den eneste jeg vet om som foretrekker det nye rælet til MS.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
DS4 er den kontrolleren med knøttsmå spaker som gir mindre motstand enn en våt papirpose, ikke sant? For det er det jeg ikke liker med den, iallfall.

Edit: Men drit i det, Sony vinner konsollkrigen med PlayStation Flow. Når du kommer til en svømmedel i et spill, setter du spillet på pause, stikker til svømmehallen og fortsetter spillinga der med Sonys egne svømmebriller. Blir garantert en vinner.
 

Lodin

Der Waaaah
Sony har kopiert Nintendo på no vis. Stikkene føles akkurat så følsomme som di til Gamecube og som Nintendo har fortsatt å bruke.
Man kan faktisk spille en FPS med dem nå.
Bone sine stikker henger og knappene er... uggene.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
At stikkene nettopp er litt fastere enn i DS3, der de kunne blåses på for å få figuren din til å bevege på seg, er akkurat det jeg liker med DS4. Blant annet. Anywho, jeg gjorde faktisk som Lodin og kjøpte en DS4 til pc-en, men har til gode å kjenne på en bonepad.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sært, min erfaring med DS3-stikker er at de er mye fastere og mer responsive enn DS4-stikkene. Men kanskje... uansett hvor rart det høres ut... kanskje forskjellige folk foretrekker forskjellige ting?!?!?!?!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eller kanskje noen kjøpte en DS4 før de fikk vite hvor bra Bone-kontrolleren er aka. la oss fortsette denne fruktbare diskusjonen fordi den er kjempebra.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Står vel et eller annet sted på 4chan eller SA at DS4 er bedre enn Bone sin, så det å diskutere det der med Lodin er fåfengt. Sier seg selv at personlige preferanser er noe fisemink