[PS4] PS4 bice urn unit

Lyden burde vel bli akkurat slik som du er vant til med RCA. Bedre blir den nok ikke uansett.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hva vurderer folk å coppe på releasedagen? Jeg hadde opprinnelig tenkt å kjøpe Diablo 3, men det kommer i følge wikipedia ikke før på nyåret.

Tror det blir Killzone, Watch Dogs, pluss noe indie-greier. Drive Club får jeg gratis som Playstation Plus-kunde.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Demo var vel kanskje å ta i, men det er ikke fullversjonen, nei.

Kan forøvrig nevne at ps4 blir startskuddet mitt for å gå heldigitalt. Skal kjøpe alle spill over ps store.

Jeg hører deg broder. Jobber på Forus, så det blir rett til Jernia etter jobb :D

Shinra85

Spillegals effort emo
Satser på det, hadde eid

Sn'ellers har jeg klart å klargjøre kona for både en WiiU når prisen blir satt ned, og en PS4. Tilogmed foreldre er påbegynt nedkjøringsprosess i håp om å få den sponsa da den kommer midt mellom bursdag og jul. Satser på at DBÅE-Faktoren* er skyhøy

*Det Blir Å Eie-faktoren

Trench_Rat

Sommerbildene våre
har det vært noe ~prat:~ om hvilke oppløsninger PS4 kommer til å ha (1080p 4k etc) in b4 Lodin forteller oss at PC har hatt dette lenge

edit: 1080p spilen og 4k video resolusjon

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så hva skal folk spille på releasedagen a? Ser ut som Watch Dog er beste alternativ hittil, eventuel Assassins Creed 4.

Watch Dogs på releasedagen? trukke D?

edit: eller jo? Gløm det!

Lodin

Der Waaaah
Å kjøpe en ny konsoll for å spille Watchy Dogs er omtrent like smart som å kjøpe en 360 for å spille Asscreed1. Kan godt hende det er dritbra, men i praksis vet vi absolutt ingenting om det.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Venter til nyåret, så kan jeg coppe Destiny sammen med maskinen. Kanskje Killzone og, hvis det er en grei techdemo.

Jeg vet at Battlefield 4 blir kjøpt, ellers blir det vel gjerne Watch Dogs eller Assassins Creed 4 hvis det er bedre enn 3'ern.

NB: Battlefield 4 kjøper jeg først til PC i oktober, så er noen game så er det bare til å hyle ut. Trenger seriøst å finne flere nordmenn som spiller BF4 på PC. Kjøper det på konsoll også pga flesteparten av venner/kollegaer kommer til å spille det på PS4. BF4 er best når man har et fullt squad.

NB2: Gjerne jeg kjøper Need for Speed Rivals også. Men det kommer an på hvor fet racingen er i GTA V, kan være jeg driter i NFS da.