[PS4] PS4 bice urn unit

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg har også forhåndsbestillt hos komplett. Er spent på om jeg får den på dagen. Jeg var relativt tidlig ute, type tidlig dag 2, så håper det skal gå greit. De får forhåpentligvis inn en bråte med konsoller.

Noen med en kvalifisert forslag om når komplett får vite hvor mange de får inn til release? En måned/uke/dag før?
 
Tidene kan ha forandret seg, men jeg husker da PS3-releasen da jeg jobba på Elkjøp og at vi ikke visste hvor mange vi fikk inn. Kan være annerledes utenfor de store elektrokjedene da.
 
Jeg har også forhåndsbestillt hos komplett. Er spent på om jeg får den på dagen. Jeg var relativt tidlig ute, type tidlig dag 2, så håper det skal gå greit. De får forhåpentligvis inn en bråte med konsoller.

Noen med en kvalifisert forslag om når komplett får vite hvor mange de får inn til release? En måned/uke/dag før?
Komplett.no skrev:
Vi vet foreløpig ikke antallene vi får inn til lansering, men sjansen for å få konsollen til lansering øker desto tidligere man har forhåndsbestilt.
Bestillingsdato: 2013-06-12 01:13, skal jævlig mye til for at jeg ikke får den ved release vil jeg tro.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
^
Det der. Tenker å bare slenge inn en bestilling nå uansett, sånn at jeg bare kan hente når de får den inn. Sikkert ikke dag1, men relativt raskt etter launch regner jeg med. Vurderer dog å vente på en eventuel Killzone bundle
 

Lodin

Der Waaaah
Sony vinner igjen.
thousands of students from an IT engineering program at the Xi’an Institute of Technology are being forced to work at Foxconn’s Yantai plant assembling the Sony Playstation 4.
Students have been told if they refuse to participate, they lose six course credits, which effectively means they will not be able to graduate.
students have said that once they got to Foxconn, they were assigned to jobs that had no relation whatsoever to their fields of study, including grunt work like distribution and shipping.
 

Lodin

Der Waaaah
Regner med at dette betyr at Oblivion blir porta til PS4 siden det er The Tower of Gold i bakgrunnen av Elder Scrolls-biten. :p
 

Lodin

Der Waaaah
I sin evige visdom har Sony valgt å vise fram maskina på messer ved å putte den inni en liten plexiglassboks uten ventilasjon. Ikke uventet gjør det at den går varm etter noen timer. Dette blir såklart kalt the red line of death, men alt som skjer er at man får en beskjed om at den er for varm og bør skru den av og sørge for nok pusterom.

 

Lodin

Der Waaaah
Se der ja. Drive Club var et av trekkplasterne til launchen, men jaggu er det ikke blitt utsatt til neste år. Så øøøh, skal folk ha Knack eller Killzone ved launch? :v
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Det jeg har sett av FIFA 14 ser forresten hella nice ut. Blir å coppe og satse på at flere her gjør det samme. Noen som veit om det kommer til lansering?