[PS4] PS4 bice urn unit

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Skal vi prøve å få til en stream når den kommer?
Litt det jeg tenker på, men usikker på hvor mye det er å velge i av titler.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Wii U var også knotbar, men det er begrenset hvor lenge man kan knote og samtidig holde noen form for interesse oppe. Nå er launchen til PS4 nær satans mye sterkere enn Wii U sin, men samtidig er det etter det jeg kan se ingen nye opplevelser vi ikke har sett på dagens konsoller. Skal vi lære noe av Wii U-streamen må det være å ha en bedre backup-plan når det begynner å skrante med innhold. Etter Sonyland og muligens Knack sitter vi igjen med oppfølgere til eller avarter av dagens spill. Mest nysgjerrig på om Watch Dogs greier å vise at next-gen kan gjøre en storby livlig, eller om det faller pladask etter at GTAV har vist at det allerede var mulig på åtte år gammel hardware.

Lodin

Der Waaaah
Folk som testa Knack på PAX sier det var et ganske kjipt Crash Bandicoot. Men men.
I andre nyheter er Gaikai utsatt på ubestemt tid i Europa fordi det krever spesifikk støtte fra ISPer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Buggz glemmer jo den rasende interessante og ikke minst spennende økta hvor vi testa Ben 10: Omniverse.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mest fordi jeg ikke var der. Regner med det var like interessant som åtte timer med AssCreed-tutorial.

Lodin

Der Waaaah
Poenget er vel at om dette skal gjøres må vi få lånt en masse rask sånn som sist.
Evt. kan jeg ta med WiiUen og vi kan kjøre på med mer Tank! Tank! Tank!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ca. 100% med på Min Kong i Stridsvogn! Stridsvogn! Stridsvogn!

Lodin

Der Waaaah
Lol, PS4 kommer ikke ut i Nippon før i andre halvdel av februar. Ikke uventet ræges det hardt på 2chan og sånne steder.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Japan er heller ikke blant MS sine launchmarkeder, så de kan fint fokusere det de har av maskiner på resten av verden først for å bruke den første uka før Xbone for alt det er verdt.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ser mer ut som stælt fra Nintendo.

Edit: Dreper deg Nilo!

Shinra85

Spillegals effort emo
Noen som har oversikt over hvor man får mest schmell for schpenna på PS4 enda? Er litt usikker på om jeg skal kjøre Komplett eller ei, kjenner meg litt usikker og lite oppdatert på de beste sjappene på nett og i Verkeligheita for ny hardware

Regner med at Elkjøp som vanlig blir billigst i starten. De har veiledende pris på 3490, men ser for meg at de kan slå av noen hundrelapper på dagstilbud på releasedagen - evt. at de koker sammen et pakketilbud med spill og ekstra kontroller som man også kan spare noen kroner på om man vil det.

Jeg husker ikke prisene på de forrige konsollene da de ble lansert, men er ikke 3490 som veiledende veldig billig?

Synes å huske PS3 kostet 5995,- når den kom ut. Jeg vant min for €2 i Gran Canaria , justice!
PS3 var latterlig overpriset pga Blu-ray som var rimelig nytt da.

Har forhåndsbestilt min PS4 hos Komplett for 3490,- inkludert frakt. Dette er så fin pris at folk flest har råd til den uten å måtte svette.