[PS4] PS4 bice urn unit

#2
399 euro for ps4. Lover jo ganske greit. Syntes sony har hatt et eksemplarisk show i kveld. Jeg godkjenner produktdesignet og at de har tenkt å la oss kjøpe og selge bruktspill.
 

Mopey

チーズ
#3
Sony vant.

Det er alt.

(Slett hvis dette bryter noen forumregler. Men det måtte sies).
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#4
Self publishing rights for developers. Ser ut til at sony tok ballene til microsoft og tråkket på de med høyhælte sko. De vred også rundt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#6
La memeene komme!

De første er slengt sammen i litt hui og hast, men godkjennes.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Sony vant.

Det er alt.

(Slett hvis dette bryter noen forumregler. Men det måtte sies).

Det hadde med E3 å gjøre, så jeg slang det inn her.

Ellers: enig, og jeg har ikke sett konferansen engang. Det holder å annonsere at prisen er $100 under xbone, at de ikke har noen form for always-connected, at de ikke hindrer bruktspill. At det nå koster å spille online tror jeg ingen kommer til å furte over, MS viste allerede for åtte år siden at det er godkjent.


Erketor: satte nesten kaffen i halsen.
 
#12
Du glemte en ekstra bonusgreie, buggz: Indie-, Grønntlys- og Sparkestart-utviklere kan alle selvpublisere på Sonys konsoll. Det blir knutepunktet for både casual, hardcore og hipstergamere verden over.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Du glemte en ekstra bonusgreie, buggz: Indie-, Grønntlys- og Sparkestart-utviklere kan alle selvpublisere på Sonys konsoll. Det blir knutepunktet for både casual, hardcore og hipstergamere verden over.
Shit, selvpublisering. Det var det første jeg leste (og jublet for!) i morges, men glemte det i oppsummeringen.
 
#17
Jeez, den var stygg! Men:

 
#18
Vel jeg er enig, den er ikke så veldig fin, men sammen
lignet med Xbox Saturn One, så er den faen meg sexy.



PS: Skal være ærlig, jeg likte designet :)
 

demake

Seksuelt godteri
#19
Stygg som juling, og den tar opp unødvendig ekstra plass fordi den er bredere enn strengt talt nødvendig.
Jeg overlevde første generasjon av PS3'er som var minst like stygge, så jeg skal nok overleve dette også.