[PS4] PS4 bice urn unit

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Veldig kjedelig utnyttet i Killzone. Hadde vært perfekt å slenge inn noen teite hacking minigames, men ugla di gjør jo alt.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Resogun ja. Kan noen forklare meg hvordan i helsike man forhindrer at menneskene dine i boksene bare plutselig dauer uten at du forstår hvordan? :p
Here is a list of ways that a human can die during the level:
  • A Keeper escapes before you can kill them all (even a single one in a group will cause it to die)
  • You die while holding a human
  • It's abducted after being freed
  • It falls off a gap in the floor or into water (thrown, shot, walked, etc.)
  • You kill a "special Keeper" in the wrong order
  • You have too low of a multiplier
  • Acis
    • 7th (3x+ Multiplier)
    • 9th (4x+ Multiplier)
  • Ceres
    • 8th (Kill Order)
    • 9th (4x+ Multiplier)
  • Decima
    • 4th(Kill Order)
    • 6th (Kill Order)
    • 9th (3x+ Multiplier)
  • Febris
    • 2nd (Kill Order)
    • 9th (4x+ Multiplier)
  • Mefitis
    • 7th (3x+ Multiplier),
    • 8th (4x+ Multiplier)
    • Final human (Kill Order)
Nå til noe helt annet, noen som vil være med på noe co-opings i helga? Kom til siste brett (tror jeg), men der sa det stopp. Ikke nok med at det er langt, men det er så mange av de små drittfiendene. :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, Sony skrur av mer og mer av PSN for å håndtere de ville hordene. Nå kan man ikke engang registrere koder.
We are aware that users are experiencing some disruption to the PSN service. To minimise the inconvenience we have suspended the “redeem voucher” functionality whilst we investigate further. Unfortunately this means that money cards, product vouchers, PlayStation Plus vouchers, PS3-PS4 upgrade vouchers and any other vouchers for digital content are not redeemable at this stage. Other PSN features such as log-in, online multi-player gaming, PlayStation Plus trial, PS Store (excluding voucher redemption), trophies, messages, friends etc. are all available.

We apologise and will provide an update to this announcement soon.
De har allerede skrudd av nyhetsfeeden og annet unødvendig dill.
 
NorD1ck på PSN. Kjedelig at vi ikke kan bytte PSN navn, man er nødt å lage en ny konto og da forsvinner alle spill jeg har kjøpt. Det var ikke et problem på Xbox å skifte gamertag så dette er litt sløvt av Sony.

edit: Må i bursdagselskap til morra mi i dag istedet for å runke til PS4 :penga:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Fennesz på PSN. Legg meg til. Gud bedre at PSN har lagt til ekte navn, så vi slipper å forholde oss til disse uridiotiske nickene. Bare så dumt at vi ikke får byttet dem, som Dirty D nevner.
 

Terje

mostly harmless
Første lille irritasjonsmoment: Når kontrollen har slått seg av så spør alltid konsollen om hvilken bruker som har slått den på igjen. Selv om det bare finnes en bruker på konsollen. Kan den ikke bare gå ut fra at det er den ene brukeren istedet? Eller når det er flere brukere, gå ut fra at det er samme bruker som har slått på den samme kontrollen igjen? Kan heller endre bruker selv de gangene det trengs. Eventuelt la oss bestemme hvordan konsollen skal oppføre seg i innstillingene. Takk.
 
Heter Hagestol (ledig, hurra), men får ikke PS4 før de blir tilgjengelige i butikk neste år. D;
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Andre som har problemer med å legge til penger i PSN-lommeboka? Kommer bare opp at kredittkort-informasjonen ikke er gyldig. Kom meg gjennom én gang i går, så jeg fikk dratt ned Killzone. Får ikke til å kjøpe gjennom nettsiden til PSN heller, så det spørs om hele systemet er i ferd med å ta seg helgefri igjen.
 

Lodin

Der Waaaah
Heter Hagestol (ledig, hurra), men får ikke PS4 før de blir tilgjengelige i butikk neste år. D;
Men for faen da.
Jeg heter Loddedin og får meg ikke PS4 før maskina har no spill verdt en sur sokk i øret og et spark i kneet.

Jæveltango: Det er bare PSN som møffer. Prøv og prøv igjen.