[PS4] PS4 bice urn unit

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
RE2 til GameCube var vel bare en port, mener jeg å huske.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Stemmer, i tillegg til RE3. RE1 er det som ble omlaget og populært kalles REmake, det er det nærmeste vi kommer HD-remake uten å være HD. Alle rom ble nyrendret, det forferdelige scriptet justert opp til bare dårlig, alle dialoger innspilt på ny med andre folk enn utviklernes ektefeller, og døde zombier kunne finne på å bli crimsonheads og stå opp for andre gang og løpe fort og tåle mye og det sugde hardt (dvs det eide egentig, faen så creepy).

Alt i alt var det verdt spenna da det kom ut.
 

Lodin

Der Waaaah
Etter katastrofen som var 6 tipper jeg de lar serien ligge død en stund og så rebooter hele skiten. Neste spill blir nok enda en remake av 1 i så måte. Bare med masse action, pæng pæng og QTE.
 
Håper heller de kan lage et nytt Resident Evil som ikke er dritt.
Får håpe de fortsetter i stilen til Revelations. Sett bort i fra all elendigheta rundt designet, så var det lett det beste siden remaken.

game.com, ja. Helt fantastisk.

Det skulle også komme til GBA, men det ble det ikke noe av
 
Aldri hørt om game.com før nå :eek:

Resident Evil 4 er det eneste spillet som jeg har runna gjennom 2-3 ganger på flere forskjellige platformer (GC, Wii og 360). Fytti katta så bra det er. Beste spillet på Gamecube, bortsett fra Metroid Prime, da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hei Ally:

 
Får min PS4 fra USA i morgen, burde bli nice. =D

Tror jeg satser på Ghost og Need for Speed i første omgang og så plukker jeg kanskje opp Killzone etter hvert. BF4 har jeg på PC.
 
Får min PS4 fra USA i morgen, burde bli nice. =D

Tror jeg satser på Ghost og Need for Speed i første omgang og så plukker jeg kanskje opp Killzone etter hvert. BF4 har jeg på PC.
Får min fra USA om få dager også, funker det greit med standard clas ohlson USA->EU jorda plugg ?

Ellers blir det nok NFS og Killzone her til å begynne med, muligens BF4 hvis jeg finner noen å spille med.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Okay... så jeg spile første brett på master. Alt var gull og grønne skoger til jeg daua en gang på slutten og for de som ikke vet det blir multiplieren din resatt. Dette gjorde selvølgelig at jeg ikke fikk en bedre plassering enn dette :penga: :
 
Fikk min amerikanske PS4 i dag og har dillet litt med den i noen timer nå, ser ut til å være et solid stykke arbeid fra Sony sin side. Null stress å bruke den i Norge også, strømledningen som følger med har amerikansk plugg, men det er bare å stjele en ledning (av typen som ender i åttetall) fra noe annet elektronikk og kjøre på. :yoshi:

Selgeren satte verdien på pakken til $50 og markerte den som gave, så jeg slapp unna toll/mva også. Sluttsummen ble ca 4000 med frakt.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Knack, ja. Spilte det noen timer i går. Tenk Crash Bandicoot møter God of War. Mekanikkene er ganske simple, men det er underholdende nok. Er neppe et spill du runder flere ganger. Det vinner derimot stort på sjarm, humor og det tekniske.