[PS4] PS4 bice urn unit

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gratulerer!

PS: Sorry, men jeg er nødt. Du er en utdannet mann og greier. "It's" = "it is", eller "it has". "Its" = "den sin". Og apostrofen finner du til høyre for Æ-tasten på de fleste norske tastatur, enklere å taste enn aksent er den også. :)

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg så det faktisk etterpå, men følte at det ble for pretensiøst på en måte, hvis alt skulle være rett. For å si det på den måten da.

Shinra85

Spillegals effort emo
Tenker heller at vi venter på å høre Hva CockMcBalls sier. Kan Være et nytt, hipt meme vi vanlige døde ikke vet om enda

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Etter at du kjøpte deg PS4 og begynte å gi blaffen i rettskrivingsregler er det som om jeg ikke kjenner deg lenger, Pelle.

Novastrum

Feminist-elitist
Din ordr´e er på vei! Fått sporingsnummer og greier, og det ser ut til at den sendes fra Norge.

Imponerende greier. Kanskje jeg har den allerede i morra?

Lodin

Der Waaaah
MGS er jo verdt å bruke en time eller to på, men kan i grunn like godt kjøpes til gammal konsoll. Infamous SS er derimot en eksklusiv verdt å titte på. Forøvrig driver jeg å plugger løs på Dynasty Warriors 8 nå, men det er det bare Thinaraner som bryr seg om. Selvom det er det beste jeg har har testa i serien og milevis unna spilla til PS2.
Strike Suit Zero remaken dukka forøvrig opp i går og det eide nå på PC. Rom pew pew med en transformer ala. X-Wing og sånt. Er ihvertfall mye fetere enn Mercenary Kings. Resogun og Outlast er også veldig brae PSN-spiller.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Fatmouse andre sønn passer 1 million solgte (via butikk og PSN) er vel første next gen spilen som gjør det

So it comes with great excitement to learn that within the first nine days of launch, global sales of inFAMOUS Second Son exceeded 1 million units*, making Second Son the fastest selling inFAMOUS title to date!
edit: ser ut som Puppe fall var den første som paserte en million

Novastrum

Feminist-elitist
My lord, den har allerede ankommet Oslo-terminalen, så da er det ikke umulig at den ligger på postkontoret etter jobb. Hva skjer? Har aldri fått en pakke så fort. (in before jinx og pakka blir sendt til hammerfest for sortering)

Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Noe jeg testa istad før jeg gikk etter Liu Bei var å plugge i ørepluggen som følger med maskina fordi det er en mic på den. Jaggu funker ikke stemmekommandoene omtrent perfekt. Man bare sier Playstation og så den tingen man vil til om det så er en spille eller ting som settings og browser. Etter alle videoene jeg har sett med folk som sliter med Kinect er det forfriskende. Eneste det ikke åpner uansett er desverre Dynasty Warriors. <_<
Så er spørsmålet hva faen man skal med det. Hadde kanskje brukt det om jeg hadde det dumme kameraet som lar en streame hjemmelaga porr på Ustream.

Vurderer å kaste meg på bølgen snart. Har PS4 blitt den offfisiellle SG-konsollen?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg vet om flere som har PS4, jeg er usikker på om noen her har Xbone.

Lodin

Der Waaaah
Spaceworld har dem til 5000 spenn. =D

Neste PS+-spill for mai er Stick it to the Man som har vært ute på andre platformer. Hadde egentlig tenkt å kjøpe det og så annonserte de en superversjon til WiiU, men nå går jeg for denne. Uansett er det ganske Psychonauts både i setting og grafikk så det må nesten være fett.

De har den på cdon til 4300, men jeg har lyst til å få den i dette århundret og jeg vil helst forholde meg til en butikk. Og definitivt en butikk som ikke er Spaceworld.

De har den visst inne i Sandvika. *tenkeboks*

Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
Kjøpte som nevnt PS4 på Dustin home og fikk den i "postkassa" dagen etter bestilling. Ser den koster 4190,- der nå, og de har på lager.

Det er vel blitt slik at det oftere er lettere å forholde seg til nettbutikk, da de har mer smidig organisering rundt retur ved defekt vare, og man slipper at folk i kassa tviler på deg når du sier at produktet er defekt.