[PS4] PS4 bice urn unit

Yetipants skrev:
Gi meg et nytt Crackdown (på PC, ikke faen om jeg kjøper Xbone) eller ingenting. Kan jo nevne at jeg testa Infamous: Øh Hva Nå Enn Det Andre Spillet Het, og slo det av etter ti minutter. Meh. Og jo forresten
Nedtelling til Yeti motvillig kjøper xboner fordi det hadde ett spill han hadde litt lyst på :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bloodborne er ikke "hadde litt lyst på", da.

Uansett, Myriad da! Det er ganske abstrakt, og det er vel det eneste jeg har sagt til Erlend at jeg ikke synes funker helt, men sist jeg spilte det (ett år siden, cirka?) var det ganske stramme saker. Du velger et våpen, og sprenger fiender for å bygge soner som det så dukker opp nye fiender i. Du kan flytte på sonene og sprenge dem igjen for å få poeng og oppgradere våpnene dine, pluss noen andre finurligheter jeg ikke husker i farten. Uansett, bra at folk ser ut til å like det, tipper det har samme appellen som Jeff Minter sine greier.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jepp. Jeg har egentlig sagt til erlend hele tida at det der kan bli knall bare han får satt kontrollene til å bli ordentlig tighte og balansen funker.
Så det skal selvsagt kjøpes. Fullpris. Seff. Duh.
 

Lodin

Der Waaaah
Liker at han i det ene øyeblikket på twatter er oløøø, skriv om spillen min plz og i det neste erklærer alle spilljournalister for pikker. Erlend er bpst.
 
Hvis integriteten din består i at du er konsekvent respektløs så blir markedsføring en utfordring.

Edit: Og for ordens skyld: jeg sier dette med all mulig kjærlighet.
 
Sist redigert:
Holder på å laste ned, spent på den! Har også Withcer 3, COD: AW, AC:Unity, FC4 og TO 1884 på disk, så det er litt å sette tennene i. Merker Witcher er litt meh i framerate i forhold til kva eg hadde foretrukket, så eg venter muligens berre til eg kjøper det på PC sjølv.
 
Holy shit, dette skal lekes med!

Merker eg digger hurtigheten på grensesnittet, digg å kunne avslutte eit spel så kjapt som på PC!

Testet Rogue Legacy, ingen forskjell fra PS3/Vita. Flower derimot var særdeles vakkert!
 
Testet Flower på Vita nylig—ekstremt imponerende at de har klart å ta hele greia over på håndholdt. Shaderunitene på Vita-en later til å være oppsiktsvekkende kapable saker.
 
Det er vakkert der ja, men det er på PS4 det spelet verkeleg skinner!

Og ja, Rocket League ganger tusen. Har kun prøvd 1v1 mot data, men det virker sinnsykt gøy online!
 
Sist redigert:
D

Deleted member 91

Gjest
PS+-titler for neste måned:
  • Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4)
  • Limbo (PS4)
  • God of War Ascension (PS3)
  • Stealth Inc 2: A Game of Clones (PS4, PS3, PS Vita)
  • Sound Shapes (PS4, PS3, PS Vita)
  • CastleStorm Complete Edition (PS3, PS Vita)

Det første Lara Croft-spillet var jo ganske ålreit, men både Stealth Inc og Sound Shapes får sikkert maksimalt 10 min spilletid før de kastes tilbake på indiehaugen. Og Limbo da gitt #2010feels

PS: Hvis noen er nysgjerrige på hvordan det ser ut når to Tetris-spillere på ekstremt høyt nivå klosser det ut i Puyo Puyo Tetris, ta en titt:

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg holdt på å dra med Temple of Osiris siden en enorm CE-utgave selges til billig penge både på platekokeriet og Spaceworld. Guardian of Light er en av de beste coop-opplevelsene jeg noensinne har hatt, så jeg håper dette følger opp. Selv en brøkdel av samme opplevelse er godt nok.

Og så får @Ladybugs en anledning til å faktisk runde Limbo også, det er kos.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Så dere tok dere bryet med å kjøpe Puyo Puyo Tetris ... og ... så spiller dere helt vanlig tetris? Mind blown.

Pro tip: vanlig, streit tetris kan du spille i Ubi-Tetris som koster under en hundrings på PSN. Ikke like sjarmerende (fordi Ubisoft) men funksjonelt det samme.
 

Lodin

Der Waaaah
Med mindre de har patcha det er den versjonen totalt herpa søppel. Ubisoft greide ikke å mekke Tetris til PS4.
Sånn ellers var Stealth Inc. 1 ganske fett så det bør prøves. Bare så synd at de skifta navn fra Stealth Bastard pga. konsollene.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Sånn i motsetning til visse andre så har jeg faktisk spilt det. Husker det var no rægings over at de slapp det totalt borked (var noe med at det monget om du hadde for mange på vennelista eller noe), men overraskende nok har de fikset dritten. Vet. Sjokkerende.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg skylder på at søkefunksjonen på PSN er komplett, fullstendig, makeløst søppel. Ante ikke at Ubi-Tetris eksisterte, og jeg har brukt tid på å se etter Tetris før jeg la spenn i dette.

PS autocorrect ville rette "makeløst" til "makrellstørje"