PSN er fortsatt nede og snuskebukker har all informasjon om deg og morra di

Lodin

Der Waaaah
#41
Tid for no oppdateringer på nyhetsfronten. PSN skal opp igjen denne uka. Det vil foregå delvis sånn at USA sansynligvis får det først mens u-land som Norge må vente litt. Som plaster på såret skal vi få "visse typer" nedlastbart innhold gratis samt 30 dager med PS+. USAianere får og 30 dager med Qriocity. Mulig man kan snuske seg på lasset der med falsk konto.
Forøvrig skal en masse nye sikkerhetsrutiner implementeres og alt det der. Hurf.

I andre nyheter har hver femte spurte i en undersøkelse sagt at de vurderer å kvitte seg med PS3en og hoppe over til 360. Durf.
 

Terje

mostly harmless
#42
I andre nyheter har hver femte spurte i en undersøkelse sagt at de vurderer å kvitte seg med PS3en og hoppe over til 360. Durf.
Hver femte amerikaner tipper jeg, uten å ha gidda å følge linken. Mest de som oppfører seg som såpass store drittunger når noe går imot de.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#44
Folk sier sånt når de blir spurt i en undersøkelse, i virkeligheten tror jeg dette vil ha sånn ca. null effekt på den totale brukermassen. Om et halvt år er det bare et morsomt/frustrerende minne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Spillegals femte mest villige til å bytte fra PS3 til 360.
 
#47
Ut med PSN, inn med SOE

Sony blir eid v2

The personal information of the approximately 24.6 million SOE accounts that was illegally obtained, to the extent it had been provided to SOE, is as follows:

name
address
e-mail address
birthdate
gender
phone number
login name
hashed password.
In addition to the information above, the 10,700 direct debit records from accounts in Austria, Germany, Netherlands and Spain, include:

bank account number
customer name
account name
customer address.

Er vi oppe i 100m brukerkontoer totalt?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#48
Ah, den klassiske "vi bare bytter navn så glemmer nok folk dette". Har det funket for noen andre enn GoldStar/LG?
 
#49
Errr, PSN (PlayStation Network) og SOE (Sony Online Entertainment). Hele røkla er Sony, bare PSN som er kånsåll og SOE som er MMO'er.
 
#50
Tenk å ikke lese artiklene det blir lenket til.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#51
:ras:
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Gratis Batman maske!



Pluss at man får en måneds spilletid gratis pluss antall dager serverne er nede. Så spørs det om de gidder gi no til folk som spiller andre titler fra SOE.
 
#59
Oppdaget idag at jeg må være logget inn på PSN for å kunne kopiere over PSP spillene mine fra PS3'en. Duster...
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Et lite protip i forbindelse med dette er at om man ønsker å få de 200 spenna eller så en sånn fellesrettsak vil gi (tviler sterkt, men det kan hende vi får en sånn i Nårge og) så må man ikke godta de 30 dagene med PS+ og sansynligvis ikke oppgradere maskina med ny firmware heller. Da godkjenner man at Sony pulte en i stumpen og de greiene er god nok erstatning.