PSN Store Updates - Diskusjon

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
En slapp uke i EU.

Nytt PSN-"spill": Mesmerize: Trace - For bruke med Eye. Samme greia som Distort for to uker siden. Kr 25,-

Demo: Stranglehold - Holdt på å skrive at de var sent ute med dette, men spillet slippes jo faktisk ikke før 30. her på berget.

DLC: Motorstorm - Big-I-Bunny/Numskull. Masse nye paint jobs for alle 7 klassene. Kr 15,-

Videoer:
  • Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - TV-reklame
  • Uncharted - Om animasjonene
  • Everyday Shooter - Trailer for spillet
  • PS3 TV Commercial - En ett minutt lang versjon av den hersens europeiske TV-reklamen.
  • Wall-E - Den samme teaser-snutten for Pixar-filmen vi har sett i et år nå.
---------------------------------------------

US Store:

Demoer:
  • Toy Home - Tenk dere de gamle Micro Machines-spilla, bare i 3D.
  • Blazing Angels 2 - Vel, siden PS3 ikke får Ace Combat …
Videoer:
  • PlayStation Network - Skrytetrailer
  • Ratchet & Clank Future - To behind the scenes-videoer, en om animasjonen og en om gameplayet.
  • Time Crisis 4 - Trailer 2. Temmelig shabby grafikk, egentlig.
  • Battlefield: Bad Company - Ganske kul og morsom ingame-teaser, starring Trailer Voice Man. Og man kan ødelegge omtrent alt!
  • Burnout Paradise - "Playground" trailer
  • Toy Home - Trailer.
  • TimeShift - FPS Video 1. Gidder ikke sjekke ut engang.
  • High Velocity Bowling - ...
  • PAIN - Launch trailer. Her skal du slynge en person gjennom en by og gjøre mest mulig skade på han. Ikke ulikt det derre finske spillet hvor du skal dytte en fyr ned ei trapp.
Filmtrailere:
  • The Dark Knight - *FAPFAPFAP* Men det er bare den samme gamle teaser-traileren. Ingen vits med 1080p.
  • This Christmas - En julefilm. Obviously.
Nytt på Blu-ray: Remember That Night - Pink Floyd-konsert

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Testet Toy Home-demoen, og har allerede slettet det.

Hvordan gimpe spillet sitt totalt: Kun støtte for SIXAXIS-styring. Det er faenmeg helt umulig å ta krappe svinger med den styremåten.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nytt PS1-spill: G-Police - Hahahaha, faens G-Police. Ahahahahahaha. Kr 40,-

Demoer:
  • Uncharted
  • Blazing Angels 2: Secret Missions of the WWII
DLC:
  • Folklore - The Alchemist Pack. Fire nye sidequests, en ny Folk, en ny kostyme for Ellen. Kr 15,-
  • Motorstorm - Rascal & Governor. To nye kjøretøy: En ATV og en big rig. Kr 15,-
Videoer:
  • Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Trailer
  • Motorstorm - Sniktitt på Devil's Weekend-DLC-et.
  • Uncharted - To nye videoer, Hunting El Dorado (bare enda en trailer), og Lifelike Facial Animation (for mo-cap-fansen)
  • PSN Showcase Trailer - Skrytetrailer
  • Blazing Angels 2 - To trailere
  • Beowulf: The Game
  • Bad Company
Wallpapers: Tekken 5: DR - Fire forskjellige bakgrunner.

---------------------------------------------

US Store:

PSN-spill:
  • Aquatopia - Interaktiv screensaver for PS3 EYE. $1.99
  • Operation Creature Feature - Bruk PS3 EYE for å flytte Blurbene (les: Lemmings) gjennom labyrinter og dødelige farer. $4.99
I tillegg er spilla flOw, PixelJunk Racers, Calling All Cars!, og Everyday Shooter på tilbud fram til 29. november. Kun $4.99 per stykk (25 kroner)

Demo: MX vs. ATV: Untamed - Noe offroad/supercross-greier.

DLC:
  • Rock Band - Metallica, Queens of the Stone Age, The Police, mm. Men det viktigste er jo selvsagt coveren av My Sharona. =D
  • flOw - En ny "kampanje" og et nytt vesen å spille med. Pluss at du nå kan ta bilde av framgangen din. $2.99
  • Need for Speed: ProStreet - Fem nye biler: '01 Acura Integra LS, '05 Acura NSX, '06 Lexus IS350, '06 Audi RS4, og '06 Pontiac Solstice GXP. Pluss fem nye race til career mode. $9.99
Kun en video verdt å nevne: Snakeball trailer - Men den er vel egentlig ikke verdt å nevne.

D

Deleted member 91

Gjest
G-Police skal faenmeg innhandles. Ellers burde jeg nesten slå til på en av disse tilbudsspilla også - Everyday Shooter har jeg fra før, men er Pixeljunk noe tess, eller er det bare ... junk? Jeg heller nesten mest mot Calling All Cars!, hadde det ikke vært for at jeg kun har 2 stikker og at jeg mistenker det kun er noe kult når man er flere.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Calling All Cars er jo online også, men det krever vel at du kjenner noen som er teite nok til å både kjøpe PS3 og det middelmådige spillet der. PixelJunk kan du finne en demo av på US Store. Jeg synes det var litt kult kun fordi det er et spill som er totalt umulig å spille på en SD-skjerm. Men jeg ville ikke kjøpt det.

edit: Spilte bare demoen av G-Police som fulgte med etellerannet blad. Trasige greier, synes jeg. Eller blander jeg det med det spillet som gikk ut på akkurat det samme som fulgte med diverse 3D-kort i 1997?

Terje

mostly harmless
Vet ikke noe om det fulgte med noe 3D-kort. Men jeg vet at G-Police har desverre en temmelig bratt learning-curve som jeg tror gjør at mange strekker seg etter reset-knappen fort. Mye av problemet er at det tar litt tid å få til kontrollene skikkelig, men når de ført sitter så er dette faktisk et temmelig bra spill. Gjennomført detaljert på alle plan, god variasjon i oppdragene og i arkitekturen i de forskjellige domene handlingen utspiller seg i. Ganske god dyster fremtids-stemning i det. Og faktisk en temmelig god historie om korrupsjon og faenskap på høyt plan som nesten alene gjør spillet verdt å spille gjennom.

Jeg husker jeg oså ble ikke veldig imponert av demoen, men synes den var bra nok til at jeg kjøpte spillet noe senere da jeg tilfedigvis fikk øye på det i en hylle. Og det angret jeg aldri på, det er en hel del bedre en demoen ga intrykk av. Frustrerende før man "får det til", ja, men verd strevet synes iallfall jeg. Et spill jeg faktisk har spilt gjennom en god del ganger med tiden.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ingen oppdatering på Eurostore, her er US-greiene:

Nytt PSN-spill: PAIN - Kanskje det er no? $9.99

DLC:
  • The Elder Scrolls: Oblivion - Shivering Isles! Su-weet! Vet ikke jeg burde vente til den europeiske utgivelsen siden jeg kjøpte Oblivion i Norge … mistenker at det er samme versjonen over hele verden. Prisen er $29.99. Litt dyrt, synes jeg.
  • Motorstorm - Vehicles & Skins 1. Blir de aldri lei? To nye kjøretøy, og et nytt skin for hver eneste bil som fulgte med spillet. $1.99
  • Resistance: FOM - Map Pack 2. To nye kart for multiplayer. $4.99. Det er også sluppet en bundle med alle kartene som er i Map Pack 1 og 2, for $7.99
  • Guitar Hero III - David Bowie Pack 1, $5.49, består av sangene Heroes, Moonage Daydream, og Queen Bitch, som også kan kjøpes separate for $1.99 per stykk. Det er også noe som heter Boss Battles Track Pack som jeg ikke helt vet hva er. Tre nye bosser? Eller er det tidligere boss-spor du kan spille uten 'motstand'? Gratis er den ihvertfall.
Videoer:
  • Ratchet & Clank Future - Behind The Scenes: Weapons
  • TimeShift - FPS video 2. Meh.
Filmtrailer: Stop-Loss - Jiiises. En Irak-veteran-film som starter med låta Let the Bodies Hit the Floor. Men det er egentlig en dramafilm om en kar som kommer tilbake til Texas etter å ha vært i Irak ... Men han er ikke ferdig med krigen for det!! Jeg tror jeg spottet godt over 30 amerikanske flagg i traileren.

Nytt på Blu-ray:
  • Resident Evil: Extinction - Slippes 1. januar i USA.
  • Memoirs of a Geisha - En PG-13-film om horer. Hvem som gidder se no slikt? =D
Wallpapers:
  • PAIN - Seks bakgrunner.
  • Resistance: FOM - Fem bakgrunner.

Ja, jeg lurer også på hvem som egentlig har behov for flere kjøretøy i Motorstorm. Ingen av problemene spillet har dreier seg vel om at antallet kjøretøy er for lite, så vidt jeg klarer å se.

Ellers testet jeg så vidt Pixeljunk Racers, virket som arkadegull for min del, latterlig simpelt og temmelig vanedannende. Mulig det endrer seg etter at man spiller litt mer, det skal jeg ikke si noe om.

Novastrum

Feminist-elitist
Noen må si ifra når de får testa ut Pain. Så laggy ut på traileren, men selve konseptet ser vanedannende og morsomt ut.

CyberK

Finner ikke på noe.
Ser at den amerikanske sjappa hatt lagt ut Wild Arms til nedlasting. Vurderer seriøst å kjøpe det kun for å høre på introthemet. :$

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spennende, enda en torsdag uten en oppdatering av Eurostore.

Nytt i US:

Nytt PSN-spill: High Velocity Bowling - Enda en spill som kun støtter SUXAXIS-kontroll. Vennligst ta fyr. $9.99

Nytt PS1-spill: Wild ARMs - Skal være en semi-underholdende western-RPG såvidt jeg har forstått. $5.99

Demo: TimeShift - En multiplayer-demo denne gangen. Gidder ikke prøve engang.

DLC:
  • PAIN - To addon-figurer: Julenissen, og Cookie, ei dame som er kledd i nissedrakt og har store mugger. $0.99 per stykk
  • Motorstorm - Falfer Domino. De blir aldri lei. Denne pakken inneholder en ny Rally Car. $0.99
  • Folklore - Bottom of the Sea. Ny sidequest, en ekstra Folk, og en ny kostyme for Keats. $3.99, kan også kjøpes sammen med forrige addon for $5.99
  • Guitar Hero III - Black Sabbath Pack 1, $5.49, består av sangene N.I.B., Sweet Leaf, og War Pigs, som også kan kjøpes separate for $1.99 per stykk.
Videoer:
  • GTAIV - "Move up, ladies." Tredje offisielle trailer.
  • Metal Gear Solid 4 - TGS 2007-trailer. Dette er den videoen med den rapende apen, prompevitser, og Chris Tucker. Også inget gameplay, selvsagt. Seriøst, Kojima skulle bare laget filmer.
  • Uncharted - Tech Dive: Environments. Naughty Dog skryter av grafikkmotoren sin.
  • Battlefield: Bad Company - DICE skryter av den nye fysikkmotoren sin, Frostbite. Mange artige svensker.
  • Turok - Interview trailer 1. Level-designeren bak Turok skryter av spillet sitt. Men vi vet alle at dette Turok-spillet blir drit det og.
  • TimeShift - FPS video 3. Meh.
Nytt på Blu-ray: The Legend of Zorro - Oppfølgeren til Mask of Zorro med Antonio Banderas. Denne gangen slåss han sammen med kona og ungen sin i en totalt blodløs familiefilm. Gjesp.

Themes:
  • Ratchet & Clank Future - Veldig kul theme med artige Ratchet-ikoner. Nye lyder også!
  • Uncharted - Alle ikonene er nå i stil med mynten i spillets logo. Men det er litt vanskelig å lese tekst som ikke er fokusert mot denne bakgrunnen.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nytt på US Store idag er demo på Burnout Paradise, to nye figurer til High Velocity Bowling, en drøss med biler til Need for Speed Prostreet, no Punk-sanger til Rock Band, en behind the scenes-video fra Ratchet & Clank som omhandler arkitekturen, videoer om Gran Turismo, Tony Hawk's Proving Ground, og Burnout. Pluss trailere på kinofilmene Untraceable (bleh) og Cloverfield (woo).

Hah, det var lett.

Terje

mostly harmless
Jo, det er en ny gratis Folklore tilleggspakke der hvis du kikker etter den.

Det er tydeligvis noe riv ruskende galt med den skandinaviske storen. Forsiden har ikke blitt oppdatert på tre uker nå, men hvis du leiter litt rundt så ser du at det er faktisk kommet litt nytt. Men det er skrale greier, noen tillegspakker til Motorstorm og Folklore stort sett. Det rare er at hvis du går på de britiske foraene så ser du at de får skikkelige oppdateringer, med demoer, en haug med themes og flere videoer og slikt. Etter hva jeg hører så har også resten av europa fått det samme. Men her i skandinavia har storen stått omtrent bom stille i tre uker. Ikke godt å si hvorfor, for ingen får noe fornuftig svar hvis de spør. Noen som har tatt tidlig juleferie, kanskje? <_<

Terje

mostly harmless
Tenkte det burde nevnes at den norske storen endelig ble fiksa tidligere idag, og alt av oppdateringer som har manglet de siste ukene er nå blitt lagt til.

Det var på tide. Men kanskje morgendagen faktisk tilbyr oss mer enn ingenting da.