PSN Store Updates - Diskusjon

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ingen EU-oppdatering ennå, men en masse nytt på US Store.

På tilbud i en begrenset periode: Warhawk, $29.99 (ca 150 NOK), flOw (hele bundelen), $8.99

DLC:
  • Rock Band - Boston Pack 1. Inneholder Hitch a Ride, More Than a Feeling, Peace of Mind, Rock and Roll Band, Smokin, og Something About You. $9.99 for pakken eller $1.99 per låt.
  • Unreal Tournament 3 - Map Pack med tre brett. En romstasjon, et tempel i fjellene, og en fremmed øy. Gratis!
  • Turok - Multiplayer Map Pack 1. Fem nye brett, $4.99
  • High Stakes Poker - En addon som gjør at man kan bruke Eye for live videooverføring under spillinga, så det blir lettere å se hvem som bløffer! A console game first!
Videoer:
  • GTA IV- Trailer 4: "Everyone's a Rat". Nyeste traileren i bedre oppløsning enn på websida. Stikk den!
  • Gran Turismo 5 Prologue - Tre nye videoer med glinsende biler og satt til 1. En remix av Weezer - Automatic, 2. en spesialversjon av Mars Volta - Goliath, og 3. Thin Lizzy - The Rocker (Richard Evans Mix)
  • Warhawk - "Update v1.3 trailer". Introduksjon på nye våpen og items som vil komme i neste patch.
  • God of War: Chains of Olympus - TV-reklame.
  • PURE - Et offroad-spill fra Disney Interactive. To videoer, en CG-trailer og en gameplay-video.
  • Winter X Games: Play the Pros - Reklame for en Sony-event hvor folk kan spille Gran Turismo 5 Prologue mot sportskjendiser. :geek:
  • Og så har Sony lagt opp nyeste videoen til Wyclef Jean av en eller annen grunn. Tror ikke den har noe med spill å gjøre, men den heter Fast Car.
Wallpaper: Metal Gear Solid 4 - SNEAK OUT

Nytt på Blu-ray:
  • Walk Hard - En av de to første Blu-ray-discene med BD-Live-støtte. Vi får ikke vite noe om hva det innebærer her, for dette er bare den samme kinotraileren som allerede lå på PSN.
  • Sony Pictures Home Video - En TV-spot med filmer som vil komme på video til høsten.

oma

Village Drunk
om jeg kjoper warhawk paa usa kontoen min, vil jeg da kunne spille det paa norge kontoen min? og vil omega dawn pakken jeg lastet ned paa norge kontoen min funke sammen med fullversjonen av usa spillet?

Hvis jeg klarer å få ordnet det slik at jeg kan kjøpe ting på den japanske kontoen, med en slik ticket eller noe. Hvis jeg laster ned Metal Gear Soild som det står "for PS3 for PSP" på, kan jeg da spille det på psp'en min? Det hadde jo vært konge. Metal gear solid på psp'en. Og ps3. Noen som vet?

D

Deleted member 91

Gjest
Du mener PS1-spillet? Det burde i teorien gå knirkefritt, jeg har gjort akkurat det samme med Crash Team Racing gjennom den europeiske sjappa. Du bare plugger i PSP-en, velger "Copy", og legger ting over. Sånne soner som PAL og NTSC-J burde ikke ha noe å si, men ikke siter meg på det.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Dagens store overraskelse, og for enkelte sikkert vel verdt den ekstra dagen med venting: Gran Turismo 5 Prologue! Kr 349 for over 70 biler, seks baner, og online-spilling for opp til 16 spillere. En ny TV-reklame kan også lastes ned.

Ellers:
  • Reel Fishing - Et gammelt fiskespill til PS1 fra Natsume. Kr 40,-
  • Unreal Tournament 3 - Map Pack med tre brett. En romstasjon, et tempel i fjellene, og en fremmed øy. Fortsatt gratis.
  • Eye of Judgment - "Biolith Rebellion Set 2". 100 nye kort. Kr 75. Det er også sluppet en trailer som showcaser disse.
  • UEFA EURO 2008 - Demo. Fotball. Ew.
  • Everybody's Golf: World Tour- Trailer.
  • Dynasty Warriors 6 - "Producer Q&A". En av produsentene skryter over spillet og avslører nye DLC-offiserer (så det var derfor de ble fjernet mellom 5 og 6!).

D

Deleted member 91

Gjest
Dagens store overraskelse? Overraskelse at Sony dreit seg ut og ikke klarte å slippe det på dagen de lovet, eller? Eller at det koster like mye (og hvis du shopper litt rundt, mer) enn butikkutgaven, som har cover og manual? Jævla landveisrøveri er hva det er.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det var en overraskelse for meg som ikke har fulgt med utviklinga av spillet, og ikke var klar over at det skulle komme ut i Europa før USA.

Novastrum

Feminist-elitist
Dagens store overraskelse? Overraskelse at Sony dreit seg ut og ikke klarte å slippe det på dagen de lovet, eller? Eller at det koster like mye (og hvis du shopper litt rundt, mer) enn butikkutgaven, som har cover og manual? Jævla landveisrøveri er hva det er.
Vel, man slipper å sette i disken for å spille greiene? For noen er dette mer verdt enn en manual som man aldri leser og et plasthylster som kun tar plass.

Jeg kjøpte spillet (GT5P) på Pytt og Panne dagen før det egentlig skulle gis ut (de har ikke så mye peiling på slike steder), og det kostet med 399,-. Har også sett at de har det på EB Games til 349,-. Jeg vurderte å kjøpe spillet online i tillegg, hvis prisen var lav nok, men når den koster like mye som en BD versjon, så lar jeg den ideen fare.

Som en sidenota så kan jeg skryte av at jeg fant Klonoa 2 til 139,- i brukthyllene til EB Games... og det er et praktfullt spill som blir enda mer praktfullt av å spilles på en PS3. (Hadde lyst å skryte litt, vet ikke hvor jeg ellers skulle poste dette).

Ah, sånn ja. Nei. På ingen måte. Selv om jeg i mine fjortisdager var sikker på at jeg skulle lære meg en del japansk fra all animèn jeg så på. hihi.
Men jeg er stødig i Metal Gear Solid. Kan det spillet ut og inn. Å siden jeg har spilt gjennom det mange ganger spiller jeg det ikke lengre for å høre på samtalene. Men nå kan jeg ha med meg favorittspillet mitt hvorenn jeg går.

Edit:Blir forsåvidt kult å spille det med orginalstemmene.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
noen som vet om det finnes en release liste for kommende PSN spill, har hørt stygge rykter om at Pandemonium kommer

Man kan vel i utgangspunktet kopiere over PSX spill man allerede eier på disk over til PSP trodde jeg.
En kamerat av meg spiller Final Fantasy 7 på PSP. Geeken :p
Har aldri prøvd PS1 spill på PSP. Men når jeg tenker meg om så finnes det en rekke gode klassikere :)

Ja. Men da må du installere custom firmware på din PSP.
Etterpå lager du bare iso av det PSX spillet du har, som feks MGS :)

edit:

Det er sleipt av Sony å gjøre det slik at du må betale for et spill du allerede eier. Ingen grunn til å ty til PSN for spill du har betalt for fra før av. Grådige jævler:dry: