Må bare få si lol, rofl og/eller lmao til den derre Conflict: Denied Ops-demoen. Detta skulle altså være en revisjon av Conflict-serien (som forøvrig var ganske stas i de gode, gamle PS2-dagene: Split-screen co-op, kjøretøy, kule våpen, og valgfri stealth), med mer fokus på samspill med partneren din (til den grad at de fjerna 4-player co-op, som var litt av attraksjonen ved de gamle spilla), førsteperson istedet for tredjeperson, et cetera. Istedet ble det, som jeg og en kamerat kjapt fant ut, en bøtte med bæsj. Vi kjørte igang demoen over System Link, og bortsett fra at våpnene var noe av det kjedeligste jeg noensinne har skutt i et tv-spill, var det fryktelig generisk leveldesign, grusomme effekter, og litt sånne glitcher kasta inn her og der (kompisen min falt gjennom gulvet og døde iløpet av det første minuttet). Conflict: Desert Storm-spilla hadde alltid en viss sjarm, til tross for den smågroggy grafikken og relativt tamme AI-en. Denied Ops, derimot, er så uinspirert og sjarmløst det kan bli. Dessverre. :/