PSPs Lansering

Opprinnelig skrevet av roy_nor+29.03.2005, 16.13-->
Opprinnelig skrevet av Baronen@26.03.2005, 22.27
Godt motargument.

(sensitiv)
196387​
:kos:

<!--QuoteBegin-Mongis
@29.03.2005, 12.25
Link
PSP nettleser

Following the initial discovery (crkinard, wombatm, roto, others) of the tiny browser built into the game WipeOut:pure on the Sony PlayStation Portable (PSP), I started doing some extensive testing the extent of it's support for JavaScript, DHTML, CSS, etc.




197548​
Syntes det er på tide at Sony legger ut firmware som får webrowseren åpnet...

Og at det satans tastaturet til PSP finner veien til play-asia :D
197743​
[/b]
Så PSP'en er firmware upgradeable? Visste jeg ikke. Knall nyhet da!

Har lest at PSP vil ha en kamera funksjon.. Noen som vet hvordan den vil fungere? må man kjøpe et eksternt kamera, eller er det bare piss?
 
Opprinnelig skrevet av Citizen Insane@29.03.2005, 16.25
Så PSP'en er firmware upgradeable? Visste jeg ikke. Knall nyhet da!

Har lest at PSP vil ha en kamera funksjon.. Noen som vet hvordan den vil fungere? må man kjøpe et eksternt kamera, eller er det bare piss?
Nei altså kamera linsa er gjemt inne i konsollen.

Du må trykke X, X, X, X, så O. Da vil den interne glozon modulen slå seg på, og kamera linsa vil komme til syne på baksiden av konsollen.

Fiffig ikke sant?
 
Er det bra kvalitet på bildene da? (oppe i en megapixel?)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
D'oh. Ta en spøk'a.
 
Jammen, hvordan skal jeg vite at det roy_nor sier ikke er sant, lizzm?
 
Opprinnelig skrevet av roy_nor+29.03.2005, 19.42-->
<!--QuoteBegin-Citizen Insane
@29.03.2005, 16.25
Så PSP'en er firmware upgradeable? Visste jeg ikke. Knall nyhet da!

Har lest at PSP vil ha en kamera funksjon.. Noen som vet hvordan den vil fungere? må man kjøpe et eksternt kamera, eller er det bare piss?
Nei altså kamera linsa er gjemt inne i konsollen.

Du må trykke X, X, X, X, så O. Da vil den interne glozon modulen slå seg på, og kamera linsa vil komme til syne på baksiden av konsollen.

Fiffig ikke sant?
198046​
[/b]
Morsomt...
Noen som kan svare seriøst på spørsmålet?
 
ITavisen skriver idag at PSP lanseres snart i Korea, der man får med nettleser innebygd. Den vil med andre ord ha flere muligheter en de som er lansert i Japan og USA.

Opprinnelig skrevet av ITavisen
En avtale med den Koreanske teleoperatøren og nettilbyderen KT har ført til at lommekonsollen selges med en ekstra UMD-disk, der man får nettleser og tilgang til nedlastingstjenester for musikk og video. PSP har integrert trådløst internett (802.11b), og kortleser for MemoryStick Pro Duo.
Link
 
Har lagt ut 2 på QXL, er ikke så vanskelige å finne. Hadde et emne i kjøp, salg & bytte hvor jeg tilbød de til nesten face value, men ingen var interesserte så da havnet PSPene på QXL.

MoFo2
 
Yay, har PSP nå.

Men har et spørsmål. Det fulgte ikke med noen USB-kabel med PSP, men jeg har en USB-kabel her som fulgte med N-Gage, og lurte på om jeg kan bruke den til PSP? Det virker som den passer, men har ikke prøvd å koble til, for jeg vil ikke gjøre noe feil.