PSPs Lansering

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En PSP som noen hadde klusset litt over med rosa i Paint og et bilde av Paris Hilton eller noe. Kanskje det gav mening om man er fra Mars, jeg aner ikke.
 

epp

firm and correct
Jeg rekker ikke å sjekke om det er postet før, men for de som håper på en norsk/europeisk lansering ca. september må jeg skuffe dere. Sentrale kilder i Nordisk Film (før. Egmont/egmont Entertainment) sier at vi ikke ser PSP'en her i år! Så for dere som har sittet å ventet på gjerdet kan komme ned nå. Jeg vil anta at importmarkedet for PSP'en vil øke etter dette. De mest interesserte har vel alt skaffet seg den.
 

Kilik

Lokal moderator
Sony har bekreftet at PSP Value Pack kommer 1.september og vil koste €249 (2000 kr.), trolig rundt 2500 kr. i Norge med moms. Ikke bare lovlig sent, men også ganske mye dyrere enn i USA og Japan (ca. 1500 kr.)...Nei, blir nok heller import på meg da...
 

Kilik

Lokal moderator
Ser ikke ut til at MP3- og video-funksjonene til PSP har hindret softwaresalget. PSP har faktisk langt høyere tie ratio enn DS foreløpig :

"The PSP has averaged close to 2 games per unit, whereas the DS hovered around 1.3 per unit. Part of the DS' lower tie ratio may be due to the fact that some games require only one copy to play multiplayer modes wirelessly, and the DS comes pre-installed with PictoChat, a wireless chat program."

Kilde: Gamespot
 
Opprinnelig skrevet av Kilik@26.04.2005, 14.24
Sony har bekreftet at PSP Value Pack kommer 1.september og vil koste £249  (2000 kr.), trolig rundt 2500 kr. i Norge med moms. Ikke bare lovlig sent, men også ganske mye dyrere enn i USA og Japan (ca. 1500 kr.)...Nei, blir nok heller import på meg da...
211754​

Kan vel ikke koste £249? Det er jo i følge aftenpostens valutakalkulator 2739 kroner.

Det stemmer vel ei?
 
Opprinnelig skrevet av Kilik@28.04.2005, 00.42
"The PSP has averaged close to 2 games per unit, whereas the DS hovered around 1.3 per unit. Part of the DS' lower tie ratio may be due to the fact that some games require only one copy to play multiplayer modes wirelessly, and the DS comes pre-installed with PictoChat, a wireless chat program."
212730​
Har vel mer med at det ikke er så veldig mange gode spill på DSen enda?
 
...akkurat.

Fikk min US PSP i dag ^_^
Nå blir det Wipeout Pure...

Edit: Noen som har erfaringer med PSP cases fra 3-parts utviklere? Stoler ikke på den som følger med value-packen...
 
Da var PSP'en i boks. Noen som har prøvd Ridge Racer online (tunneled), om det går da...?
 
Bestilte en svart Aero case fra lik-sang. Ser ut til å passe fint til jeg eventuelt får fingra i en Nyko Theater Experience :svette: .

Anbefaler i samme slengen denne screen-protectoren til de som ikke har skaffet seg en enda.

Nå mangler bare et 1GB MS... >_<