PSThreeple

PS3 Slank - hallelujah eller meh?

  • Postivt oppsving!

    Stemmer: 19 43,2%
  • Ingen stor forskjell.

    Stemmer: 25 56,8%

  • Totalt antall stemmer
    44
Dette er lukrativt. Jeg har 500 PS2-spill. Jeg kommer til å be noen om hjelp til å sikre en slik med mindre jeg finner rottebillig shizz på craigslist når jeg atter velter meg i likvide midler.
Når du atter velter deg i likvide midler skal de smyges inn bakdøra hos meg, kjekken.

Folk er ikke entusiastiske ovenfor PSthree fordi den ikke ser ut til å rette på de feilene PS3-en oppleves å ha. Få gode spill (enten det er sant eller ikke, for folk som digger Gears of War er det klart at det ikke finnes alternativer for PS3), høy pris (ikke så mye høyere enn x360 lenger, men stadig litt) og manglende bakoverkompatibilitet (til alle spillene vi ikke fikk tid til forrige generasjon). At boksen er 34% lettere, 32% mindre og 33% mer energieffektiv er ikke så relevant. Det er heller ikke relevant at PS3 selger raskere enn x360 noensinne har gjort, så selv om Sony ikke har tatt igjen Microsoft på konsollfronten er det mindre enn 7 millioner enheter mellom dem, pluss at Sony har en vellykket håndholdt konsoll som gjør deres effektive andel av spillmarkedet mye større enn Microsoft sitt.
Jeg sliter litt med å tolke dette, men om du mener det du skriver tror jeg du tar feil. Når en boks er FOR STOR så har 32% volumreduksjon en hel del å si. PS3-en er nå i ferd med å bli PASSE STOR som er mye bedre enn FOR STOR. Den er også i ferd med å bli greit priset. Det har også mye å si. Og det sitter sannsynligvis fortsatt en del PS2-eiere på gjerdet eller med en Wii som er klare for å ta et steg videre.

Jeg tror ikke dette blir noe digert skifte, men jeg regner med at den vil hjelpe Sony å ta igjen Microsoft i løpet av et års tid.

For øvrig tror jeg sånne ting som dette har mer å si for salget enn de derre bevegelsesgreiene kommer til å ha. Verken Sony eller MS har vist noe Wii Sports enda, mens nytteverdien av å ha en mindre, mer sexy boks er umiddelbar og åpenbar.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg liker den nye ps3-en jeg. Jeg liker at den ikke skriker: "SE PÅ MEG OG STØVET MITT" eller "SE PÅ MEG, JEG ER HVIT STOR OG BRÅKER MEST".
Jeg liker også at den er matt så den ikke får så mye synlig støv på seg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet dere hva annet en feit PS3 tiltrekker seg, eller? Bare to eksempler: Snuspartikler og kattehår. Yay!