PSThreeple

PS3 Slank - hallelujah eller meh?

  • Postivt oppsving!

    Stemmer: 19 43,2%
  • Ingen stor forskjell.

    Stemmer: 25 56,8%

  • Totalt antall stemmer
    44

SHDR

Gullmedlem
Sony sparer på transportutgifter og jeg kan ha tynnere plater i TV-benken? Waaaaai!

Nei, jeg ventet meg kanskje bare noe, et eller annet signal fra Sony om at de er klar over at løypa deres ikke går noe sted. Hvis dette, uten noen prisforandring, pluss signalene fra Kaz Hirai om at Sony er i "vi hos Sony har lagt hendene over ørene mens vi sier "PS2PS2PS2PS2PS2PS2"-modus, er Sonys svar på sin dårlige omsetning, frykter jeg at de skjønner fint lite av hvorfor spillmarkedet plutselig har hoggtenner i ræva.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ok? Hva er forskjellen?
... uten noen prisforandring ...
Hvis den tynne vil koste 2795,- diverse steder vil selvfølgelig PlayStationmarkedet (tjukk/tynn) påvirkes og priser vil falle.

Hvis PS3 Slim derimot IKKE hadde blitt sluppet ville nok en maskin kostet ca 3299,- jevnt over ihvertfall ut 2009.

Utover det er forskjellene bare detaljer, men med prisomveltninger er jeg mer enn nok fornøyd, uten at jeg løper og kjøper en selv.

Jeg tror kanskje det jeg prøver å si, er at hvis man enten ikke ser dette eller ikke synes det er en positiv forandring, tar man ikke nødvendigvis feil men har ihvertfall ikke riktig skjønner skjønner?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fordi det vil selge fler konsoller, og det er bra.
 

Kilik

Lokal moderator
Da er det klart at MS kutter prisen på Elite fra i morgen.

2299,- blir den nye veiledende prisen, altså 700 kr. billigere enn PSTree og 200 kr billigere enn Wii. Pro blir fjernet fra markedet, mens Arcade har omtrent samme pris som før (1799,-).
 

Lodin

Der Waaaah
Dem fjerner også alle bildekabler og slenger med en rølpete kompositt til Eliten og Arcaden skal ikke lenger ha med noen gratis LA-spill. Det er jo strålende.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Fulgte det fortsatt med HDMI kabel med PSTripple? Ikke at det koster stort mer enn en hundrings for en HDMI-kabel, men det er fortsatt litt smålig, særlig av MS som ikke gidder å slenge med den vanlige komponeneten engang...
 

SHDR

Gullmedlem
Da er det klart at MS kutter prisen på Elite fra i morgen.

2299,- blir den nye veiledende prisen, altså 700 kr. billigere enn PSTree og 200 kr billigere enn Wii. Pro blir fjernet fra markedet, mens Arcade har omtrent samme pris som før (1799,-).
Arcade-SKUen klarer på magisk vis å bli DYRERE her i England. 200kr dyrere.

wæt?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Gliser fortsatt over at jeg kjøpte Elite til 1895,- hos Deal.no, og det er over et år siden.
 

Lodin

Der Waaaah
Så har de endelig lekka to av reklamesnuttene fra den nye kampanjen sin som skal gå fram til jul og koster mer enn Kongo krever av Norge. Det er ihvertfall ingen gråtende babbyer eller pudler i tørketromler denne gangen så hvem vet. Såklart heller ingen spill annet enn LBP zooma inn på en skeiv TV.
Jo også gjør vistnok PS3 alt. Tydlig at de følger Millionbux sin definisjon av å la en gjøre alt. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PlayStation 3, nå 299 kroner. Det vil jeg se.
 
Så har de endelig lekka to av reklamesnuttene fra den nye kampanjen sin som skal gå fram til jul og koster mer enn Kongo krever av Norge. Det er ihvertfall ingen gråtende babbyer eller pudler i tørketromler denne gangen så hvem vet.

Jeg humra faktisk litt av de reklamene. Så da er det i det minste et skritt i riktig retning i forhold til dem bullshitreklamene de kom med tidligere.
 
Ble litt humring her også, begge reklamene var relativt gode. Humor fungerer stort sett alltid
 

Lodin

Der Waaaah
I’m excited today to unveil our brand new ad campaign for PlayStation 3. This year is going to be a game-changing year for PlayStation. Last week, we extended an incredible value proposition with the $299 price move and the introduction of a sleek new form factor for the 120 GB PS3. We’ve coupled this news with a truly unmatched content line up this year with some of the most eagerly anticipated games in our history. But this is just half the story. Today we are laying down the final puzzle piece with a new marketing campaign for the PS3 and the introduction of its new tagline, “It Only Does Everything.”
Hvor har jeg hørt det før? =D