PSThreeple

PS3 Slank - hallelujah eller meh?

  • Postivt oppsving!

    Stemmer: 19 43,2%
  • Ingen stor forskjell.

    Stemmer: 25 56,8%

  • Totalt antall stemmer
    44

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nye PS3 pakket opp bilde for bilde hos Dagbladet-bloggen, er vel få overraskelser her bortsett fra sammenlikningsbilde med PS2 og at den er overraskende tung i forhold til størrelsen, men likevel 33 % lettere enn PS3fatmouse. Og at den ikke er så pen, da.

 

Lodin

Der Waaaah


Nytt slagord har dem og fått seg. Ikke at det er noen stor nyhet at Sony liker å late som. Late som de er nummer 1 i konsollkrigen, late som PS3 har spill og late som de har finni på konsepter som online spilling, rumble og motion sensing. =D
U mad?
 
Enig med Jostein her, selv om det selvsagt er pedantisk og kjedelig.

Grådig mye fete eksklusiver har den og. Flower, Flow, Pixeljunk Racers, Pixeljunk Eden, Noby Noby Boy, Everyday Shooter, etc etc.

Hadde det ikke tatt to år fra at 360 ble verdt penger til at PS3 ble det så hadde nok virkeligheten vært annerledes nå.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror



Ny PS3-font. Ser grei ut, så lenge de ikke også endrer størrelsen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den gradienten der kunne de fint ha spart seg, ser billig ut.
 
Med mindre kjedene finner på no tre-seksti arcade for 499kr greier...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men Arcade sucks, jeg vil ikke selge den :(
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hva er det som er så dårlig med arcade egentlig? Jeg spør fordi jeg ikke har x-box.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den er dårlig fordi du ikke får med harddisk, og det er ganske viktig å ha harddisk hvis du har en 360. Erstatningen er et minnekort med et par hundre MB på, og det holder ikke så lenge. Når det er sagt går det an å kjøpe harddisk i etterkant, men da blir fort Arcade-maskinen din dyrere enn en vanlig 360.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Er det ikke slik at den ikke har HDMI og? Eller var det bare før?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det var bare før, når den het Core. Nå har GameStop satt ned 80giggen til 2.699, brukt 40 til 2.299 og 80 til 2.499.
Anti-PS3 Slim holdningene deres minner meg om FrPere som støtter sin økonomiske politikk.

Ed: Den billigte 80giggern er da brukt, for de fjerne og ukonsentrerte.
 
Hvis kjedene finner på noe 499 for arcade SKU-en må noen si ifra. Jeg har en bricka 360, så jeg har HDD.
Sånn til jul altså, ikke enda... Og så blir den enda billigere hvis du trader inn 500 ps2-spill ;)
 

SHDR

Gullmedlem
Sånn til jul altså, ikke enda... Og så blir den enda billigere hvis du trader inn 500 ps2-spill ;)
Dette er lukrativt. Jeg har 500 PS2-spill. Jeg kommer til å be noen om hjelp til å sikre en slik med mindre jeg finner rottebillig shizz på craigslist når jeg atter velter meg i likvide midler.

Justincase: Folk er ikke entusiastiske ovenfor PSthree fordi den ikke ser ut til å rette på de feilene PS3-en oppleves å ha. Få gode spill (enten det er sant eller ikke, for folk som digger Gears of War er det klart at det ikke finnes alternativer for PS3), høy pris (ikke så mye høyere enn x360 lenger, men stadig litt) og manglende bakoverkompatibilitet (til alle spillene vi ikke fikk tid til forrige generasjon). At boksen er 34% lettere, 32% mindre og 33% mer energieffektiv er ikke så relevant. Det er heller ikke relevant at PS3 selger raskere enn x360 noensinne har gjort, så selv om Sony ikke har tatt igjen Microsoft på konsollfronten er det mindre enn 7 millioner enheter mellom dem, pluss at Sony har en vellykket håndholdt konsoll som gjør deres effektive andel av spillmarkedet mye større enn Microsoft sitt.

Kort sagt, so what?
 
Bare en liten ting.......

Folk mener PS3 ikke har spill, den lever ikke opp til forgjengern, husker dere han Michael Jackson, når han gav ut Thriller? "Thriller became—and currently remains—the best-selling album of all time"

PS2 er en Thriller, den hadde hits på hits. Ingen hadde en anelse hvor stort dette skulle bli.......så kom BAD(PS3 :()

Pointet er når du gir ut en "Thriller" går alt annet som kommer etter det til helvete, så la oss slutte med å anklage SONY for å ha hatt sex med små unger!

Peace people :smugdog:

Edit: Stygg smiley