Røverkjøp

Jeg skal si dere et røvekjøp.

Jeg selger Call of duty 2. Helt ubrukt.
Spillet er i perfekt stand. CD-key følger med.

Send meg en PM. PRIS DISKUTERES.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Lag et eget emne hvis du vil selge noe, Sushi. Du kan til nød reklamere for det her, men selve salget skal foregå andre steder.
 
DVDStrax har for tiden mange bra tilbud.

De har blant annet TV serier til 199,- som er under tollgrensen. For eksempel:
Angel - Sesong 1-5
Buffy: Sesong 1-7
Cheers: Sesong 1-4
Dark Angel: Sesong 1-2
Futurama: Sesong 1-4
Frasier: Sesong 1-4
MASH: Sesong 1-7
Millennium: Sesong 1-3

I tillleg tror jeg 24 Sesong 1-3 koster 199,- og enkelte Friends sesonger også.

Fraktprisene er også redusert, til 10 kroner for keep case. Ulempen er at fraktprisen på større cover, som et box set, har gått opp til mellom 30 og 50 kroner. :mad:
 
Vil bare informere dere om at Den Lengste Reisen norsk versjon selges på qxl. Han fyren har jeg kjøpt en del ut av fra før også, faktisk. Og det var han jeg kjøpte min norske utgave av. Han selger stort sett nye spill og er til å stole på. Jeg har også fått byttet varer uten problemer. Prisen var dog kanskje ikke akkurat kjempelav, men for de som er villig til å bla opp litt for den norsk versjonen, så har dere nå sjansen.
[/b]
Jau, det kosta finskjorta ja... :svette:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Der elsket jeg deg i tre sekunder, før jeg innså at de var utsolgt. Vet noen noe om Elkjøps vaner angående det å ta inn flere varer som er på tilbud, etc?
 
Åfyfaenåfyfaenåfyfaen, så himla fett. Jeg er så jævla nærme å bestille en rød en. :forelsket:
[/b]
Bare for å irritere Nicholas;

Jeg har en rød en, og en orginal en :)

Jeg har også et par nyinnkjøpte Koss Porta pros, til 350kr fra en lokal hardware butikk I oslo. :trollmann:
 
Der elsket jeg deg i tre sekunder, før jeg innså at de var utsolgt. Vet noen noe om Elkjøps vaner angående det å ta inn flere varer som er på tilbud, etc?
[/b]
Du kan jo ta en spansk en, å gå til en lokal elkjøp butikk å si at det er billigere på nettet. Er du heldig, får du varen til internettpris, selv om du ikke har krav på det. En kompis av meg gjorde dette senest i forrige uke, på en Ringenes Herre extended DVD. Er jo verdt et forsøk, selv om det kanskje ikke går i større butikker.

Kjipt at tilbudet kom akkurat nå. Vet nemlig at søstra mi var innom Elkjøp i forrige uke og kjøpe et slikt headsett for 399. Sa nemlig at jeg ønsket meg et slikt til jul.
 
D

Deleted member 91

Gjest
<div class='quotemain'>
Åfyfaenåfyfaenåfyfaen, så himla fett. Jeg er så jævla nærme å bestille en rød en. :forelsket:
[/b]
Bare for å irritere Nicholas;

Jeg har en rød en, og en orginal en :)

Jeg har også et par nyinnkjøpte Koss Porta pros, til 350kr fra en lokal hardware butikk I oslo. :trollmann:
[/b][/quote]

Jeg har også hatt en rød en da, din skroting. Jeg har bare ... mistet den. :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Kanskje ikke heller et røverkjøp, men Elkjøp selger GTA Triple Pack med GTA 3, Vice City og San Andreas til Xbox for 499,-. Det er to hundre kroner under veiledende pris, og uansett får man jo veldig mange timers spill for pengene.
 

Kilik

Lokal moderator
Synes denne fortjenes å nevnes her også:


Prisen på spillene er det heller ikke noe å si på.

Ellers selger Elkjøp Donkey Konga (GC) med trommer til 399,- og Far Cry (PC) til 99,-, og
Siba.no selger Gamecube-konsoll til 599,-
 
Der elsket jeg deg i tre sekunder, før jeg innså at de var utsolgt. Vet noen noe om Elkjøps vaner angående det å ta inn flere varer som er på tilbud, etc?
[/b]


stygge rykter vill ha det til at de bare får inn 12 X-burk 360'er fordelt på alle butikkene i norge :rulleøyne:
 
Det der er bull****. Det er nevnt et dusin, som riktignok er 12, men det er pr. butikk i snitt. De mindre butikkene får færre, de største får fler.