Røverkjøp

Forgotten Realms: Demon Stone til Ps2 koster 199,- på spaceworld i Stavanger :) tror det er et ganske greit tilbud. Vet ikke om det er noe bra spill enda da, siden jeg ikke har prøvd det enda.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av And1Playa@02.04.2005, 16.39
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Unreal Tournament 2004 til 300kroner eller under ?
200691​
Jeg kjøpte meg UT2004 til 200 kroner på Play for et halvt år siden.
 
Opprinnelig skrevet av Alias+21.04.2005, 16.25-->
<!--QuoteBegin-HenL
@28.03.2005, 08.18
Kjøpte Disgaea jeg og :) . Takk for tipset Thinaran.

Vil anbefale Donnie Darko - Director's Cut - (Limited Edition 3D Packaging) (2 Discs) til ca 100kr.
197252​
Den koster det samme på Platekompaniet, og da slipper du å vente mellom tre og fem dager på at det skal dukke opp i postkassa di. :tommelopp:
209534​
[/b]
Gratulerer, du quotet et svar på en (nesten) måned gammel post.
 
Opprinnelig skrevet av roy_nor+21.04.2005, 20.58-->
Opprinnelig skrevet av Alias@21.04.2005, 16.25
<!--QuoteBegin-HenL
@28.03.2005, 08.18
Kjøpte Disgaea jeg og :) . Takk for tipset Thinaran.

Vil anbefale Donnie Darko - Director's Cut - (Limited Edition 3D Packaging) (2 Discs) til ca 100kr.
197252​


Den koster det samme på Platekompaniet, og da slipper du å vente mellom tre og fem dager på at det skal dukke opp i postkassa di. :tommelopp:
209534​
Gratulerer, du quotet et svar på en (nesten) måned gammel post.
209675​
[/b]
Gratulerer! Du siterte et innlegg som siterte ett måneds gammelt innlegg.
 
Ikke at det har mye med emnet å gjøre, men joda, Platekompaniet er i Stavanger. Rett over Sølvberget (kinoen), ved siden av McDonalds. :)
 
"Spill du kanskje glemte å kjøpe", Capcomspill fra cdwow.com:

PS2 Maximo vs. Army of Zin £14.99
PS2 Breath of Fire: Dragon Quarter £9.99
GBA Super Ghouls'n Ghosts £16.99

cdwow går an å kjøpe spill fra, de shipper i separate DVD-esker (også GBA) og har en "Bargain Basement" (Jeg plukket disse tre, det finnes mer der) for spill også, der du kan sortere på pris og velge fra dem under tollgrensa.

Måten de pakker på (ganske anonyme esker med standardtrykk om verdi under en eller annen EU-grense?) gjør nok at spill med verdi noe over 200 slipper gjennom også, men ikke siter meg på det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
our price: £9.99 Delivered

availability: Sold Out


:(

(Sold Out = de tar det ikke inn igjen.)
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@24.04.2005, 22.36
our price: £9.99 Delivered

availability: Sold Out


:(

(Sold Out = de tar det ikke inn igjen.)
211137​
Det kan hende de vil få det inn igjen. Husker at action replay til gc har vært "sold out" et par ganger nå.
 
Star Ocean - Till the End of Time (PS2) til kr. 99,- på Lefdal på Strømmen.
De hadde en del andre titler til PS2, Xbox og GC der og på tilbud.
 
Vet det er kommet i "platinum" i Japan, men finner noen US (el. Canada da) Katamari Damacy billigere enn ~153 NOK?

DVDsoon.com går an til spill de og, stort sett indivduelle posepakker som kan gå gjennom tollen ubemerket selv med verdi påskrevet. Merk bare at "soon" kan bety lang leveringstid på backlog games, som ikke er hovedgeskjeften...men gode priser!
Akkurat dette tilbudet er "in stock".