Røverkjøp

Vi har dem i Norge og. Artig nok sendes stort sett alle bestillinger fra lageret deres i Sverige. Gjør at ting noen ganger er litt billigere.

Har en 25% avslagskode til Playerunknown's Battleground som vistnok er så ettertrakta at de selges på Ebay. Gjelder hos Greenman.
1GZDYB-C0H5O8-Q2L2KN
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Dungeons 2: Hvorfor ikke?" er bokstavelig talt det jeg også tenkte.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Rift + kontroller er på sommertilbud. I følge kommentarfeltet hos tek er det pris all inclusive, dvs. ca. 4300 når alt er betalt. Det er godt under halv pris av hva samme pakke koster hos billigste forhandler i Norge. Kan tenkes at de dumper prisen fordi det kommer ny modell, men merker jeg ble litt sugen.

Edit: Særlig jeg klarte å la være :yoshi:
 
Sist redigert:
15 timer igjen av salget hos Verso, 90% avslag på samtlige ebøker i katalogen deres. Jeg plukket med meg hentet ned Radical Technologies for prisen av en extra-tyggis og et grønt eple.
 
Nintendo Switch for 2990 på Coop OBS igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu, denne uka får du faktisk kjøpt Reckoning med alt av DLC for en skarve femtilapp på Steam. Det er noen år gammalt nå, men spør du meg så er dette en ekstremt solid designet action-RPG som burde solgt langt mer enn det gjorde da det kom ut. Ikke minst fordi utviklerne hadde tatt opp enorme lån for å finansiere spillet og gikk rett til skifteretten da det bomba.
 
Outland har dagskampanjer hele september og i dag har de et sjeldent bra tilbud på tegneserier!

ALLE VERTIGO-TEGNESERIER:
3 stk: -30 %
4 stk: -40 %
5+ stk: -50 %

Jeg kommer til å fullføre Hellblazer katalogen samt begynne på Transmetropolitan. En god mulighet til å plukke opp Absolute utgaver for de som samler på de.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
For å feire slippen av Steamworld Dig 2 gir origin bort orginalen akkurat nå gratis. Artig liten rakker av et spill.

Ja.. for å feire slippen av Star Wars Battlefront 2 gir forresten origin bort alt av DLC til Battlefront gratis også.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
Ny mulighet til å få MasterCard avslag på Nintendo switch fra torsdag 26 oktober 2017. 20% av det du betaler med MasterCardet får du tilbake. DnB vil selvsagt at folk skal kjøpe for mye og bli gjeldsslaver av dette her så ikke gjør det folkens. Men en ny Nintendo switch med mario odyssey går fra å koste 3790,- til 3032,-. Så er jo en spennende mulighet. Tilbudet Gjelder forøvrig alt du evt kjøper på power.no.

Link til MasterCard tilbud:
https://www.dnb.no/privat/nettbank-...rside-pm_Kort-og-betaling_supertilbud_a1_nkop


Power.no sin Nintendo switch inkl odyssey:
https://www.power.no/gaming-og-underholdning/konsoll/nintendo-switch-console-super-mario-odyssey-edition/p-612455/?q=Nintendo switch
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tiltredes. Spill det til du kommer forbi de første brettene for en bosskamp som... vel, den gir en ny vri, for å si det sånn.
 

Terje

mostly harmless
Det er ok. De har løfta kampsystemet fra Mass Effect 2 og 3 og putta det inn i en X-COM greie. Mener å huske historien ikke var all verdens men at det ihvertfall så pent ut den gangen. Og kampsystemet funker jo.