Røverkjøp

En tråd i 'Kjøp, salg og bytte' startet av Houseman, 01.05.2006.

1. Lodin

Lodin Der Politipresident

Ubisoft med tidlig julegave på Uplay i form av Asscreed Black Flag. Spilla aldri det så det passer jo bra.

2. Terje

Terje mostly harmless

Ikke dumt. Ålreit stemning, koselig å seile skip på sjøen og på land er det det sedvanlige Assassin's Creed gameplayet om man kan like det.

3. Lodin

Fant ut at jeg like godt kunne kjøpe DLCet også siden det er nede i 9 Euro. Har hørt nok om at fisinga rundt i båtene og sea shantiesene eier så jeg må prøve. Føler litt for mer Creeding, men gidder ikke betale full pris for å ri på kamel.

4. Terje

Terje mostly harmless

En annen ting som heller ikke er dumt er at GOG har starta vintersalget sitt, og gir bort Grim Fandango Remastered gratis fra nå til og med 14.

5. Klaymen

Klaymen Medlem

Oppdaget akkurat noen andre enn Via Italia på Mathallen har begynt å selge Guanciale, aka det beste baconet.

"Smak av Italia", rett opp trappa @Agradula liveblogga noen kjøre bilen sin utfor for noen år siden. Og der koster det det 320 kr kiloen: under halv pris av hva de tar på Mathallen. Da begynner det faktisk å nærme seg skogsbacon-priser.

Sist redigert: 31.12.2017
    Hagestol, Novastrum, CockMcBalls og 1 annen person ga dette en brofist.
  6. Agradula

Agradula Ridder Jonatann Forumleder

Den butikken fortjener mange flere kunder og en mye bedre plass til å ha butikken sin, så kult at du nevner det.

Novastrum, CockMcBalls og Klaymen ga dette en brofist.
  7. CockMcBalls

CockMcBalls El Sabor Professional

Handler der hver gang jeg lager italianomat! Sjappa og dudesa som jobber der eier.

Agradula og Novastrum ga dette en brofist.
  8. Lodin

Humble driver å utvider abbonemantstjenesten sin. Den driter jeg i, men de har slengt ut noen spill gratis og man signer ikke opp for no. En av dem er Catgirl Without Salad: Amuse~Bouche som jeg har posta om tidligere. Ikke mye til greie, men verdt å teste om man liker SHUMP, animuparodier og stilen til Wayforward. Starta såklart som en første aprilspøk som folk tagg om.
    HitchHiker, 2000:1, Uurnog, THOR.N og The Red Solstice veit jeg ingenting om, men de er nå også gratis.

ganon ga dette en brofist.
  9. Lodin

ganon og Buggz ga dette en brofist.
  10. Drauden

Drauden SGs kollektive lillebror

Spilte det på nytt da det var gratis på PS+ i i fjor, eller jeg forsøkte å spille det på nytt men jeg er ikke mann nok lenger. Jeg var mer mann da jeg var i tenårene tydeligvis.

Lodin og Maraj ga dette en brofist.
  11. Terje

Terje mostly harmless

Humble Classics Return Bundle: Shadowrun Returns, Dragonfall og Hong Kong. Tex Murphy Tesla Effect. Wasteland 2. Torment Tides of Numenera. Og mer greier. Femten dollar.

Lodin ga dette en brofist.
  12. Lodin

Humlesjappa deler ut The Darkness II gratis og det bør du skaffe for det er rimlig fett. Selv coopen eide.

Yetipants ga dette en brofist.
  13. Sjutten

Sjutten Sjutt just got real.

Tomb Raider 2013 på PS3 til 12 kroner på PS Store.

Shinra85 ga dette en brofist.
  14. Lodin

Paradox gir bort Crusader Kings II på Steam ei stund og det bør man titte på. Om ikke annet kan man som kjent være Olafr av Oppland som garantert er forfeder av Ribba.

sheriffen, Jo Inge, Fabulous Fossmo og 1 annen person ga dette en brofist.
  15. Sjutten

Sjutten Sjutt just got real.

Lodin ga dette en brofist.
  16. ganon

ganon The Boshy

Spillskrinet.no har opphørsalg nå. Brettspill side med ok utvalg, verdt å sjekke ut.

17. Terje

Terje mostly harmless

Humble Store gir bort Satellite Reign gratis et par dager. Satellite Reign er den åndelige oppfølgeren til originale Syndicate fra nittitallet, ble kickstarta for noen år siden og er good shit. Særlig når det er gratis. Ingen catch, må bare ha/lage brukerkonto. Man får Steam-nøkkel.

Sist redigert: 20.04.2018 kl 09:08
    na_X, Yetipants, Lodin og 1 annen person ga dette en brofist.
  18. Lodin

Var ikke superfan, men det er ganske stilig og absolutt noe man bør coppe.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.