Røverkjøp

Terje

mostly harmless
Ikke dumt. Ålreit stemning, koselig å seile skip på sjøen og på land er det det sedvanlige Assassin's Creed gameplayet om man kan like det.
 
Fant ut at jeg like godt kunne kjøpe DLCet også siden det er nede i 9 Euro. Har hørt nok om at fisinga rundt i båtene og sea shantiesene eier så jeg må prøve. Føler litt for mer Creeding, men gidder ikke betale full pris for å ri på kamel.
 
Oppdaget akkurat noen andre enn Via Italia på Mathallen har begynt å selge Guanciale, aka det beste baconet.

"Smak av Italia", rett opp trappa @Agradula liveblogga noen kjøre bilen sin utfor for noen år siden. Og der koster det det 320 kr kiloen: under halv pris av hva de tar på Mathallen. Da begynner det faktisk å nærme seg skogsbacon-priser.
 
Sist redigert:
Humble driver å utvider abbonemantstjenesten sin. Den driter jeg i, men de har slengt ut noen spill gratis og man signer ikke opp for no. En av dem er Catgirl Without Salad: Amuse~Bouche som jeg har posta om tidligere. Ikke mye til greie, men verdt å teste om man liker SHUMP, animuparodier og stilen til Wayforward. Starta såklart som en første aprilspøk som folk tagg om.
HitchHiker, 2000:1, Uurnog, THOR.N og The Red Solstice veit jeg ingenting om, men de er nå også gratis.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Spilte det på nytt da det var gratis på PS+ i i fjor, eller jeg forsøkte å spille det på nytt men jeg er ikke mann nok lenger. Jeg var mer mann da jeg var i tenårene tydeligvis.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Tomb Raider 2013 på PS3 til 12 kroner på PS Store.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika