Røverkjøp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Løp og last ned Hyper Light Drifter, iallfall. Litt Zelda, litt Dark Souls, litt tostikkeskyter. Har spilt gjennom tre ganger så langt.

E: Det har også easy mode hvis allusjoner til Dark Souls og vanskelige spill framkaller sukk og stønn.
 
I dag er det tydligvis Batman-dagen så sjappa til Epic gir bort Arkham Asylum, City og Knight samt alle tre Lego spilla. Det vil jeg si er en ganske heftig deal selvom jeg har alle på Steam såklart. Bortsett fra til Knight og LB3 følger og all DLC med.
 
Heads up om at Surviving Mars fortsatt er gratis hos EGS fram til torsdag. Det er en knallbra liten spille hvor man bygger kolonier på mars. Det hele er veldig chill og brukervennlig selvom det kan bli vel mye å microe etter hvert. Får særlig pluss for en utmerket tutorial på flere kapitler som forklarer åssen alt funker. Veldig forfriskende å se dette komme fra studioet som har brukt de siste 20 åra på å mekke nøyaktig samme Tropico fem ganger.

Alt ser ut til å funke bra så langt så nå er planen å bli mer eller mindre selvforsynt så jeg slipper å importere diverse komponenter fra jorda. Når det er gjort er det tid for å starte på DLCet som handler om å gjøre Mars grønn av skoger. :eek:

 
Noen som har gjort noen kupp i dag? Har handlet inn julegaver til svogerne mine fra combatstore.no, samt litt greier fra Kingdomdeath.com til meg selv.
 

Terje

mostly harmless
Vintersalget starta på gog.com nå nettopp, og om man enda ikke har skaffa seg Wasteland 2 etter at koder er blitt slengt rundt i hytt og pine så kan du nå få det helt gratis uten noe om og men der nå. Dette er Director's Cut Digital Classic Edition (lol) som vil si at den inkluderer Wasteland 1 også. Og som seg hør og bør på gog så er det noen extras, lydsporet på både flac og mp3 er vel det mest interessante. Det er noen flere extras som noveller og slikt men de tilhører Director's Cut Digital Deluxe Edition ( :psyduck: ) og den koster fortsatt penger. Men altså, Wasteland 1 og 2 for nada kroner er en temmelig grei deal likevel, eller?
 
Bah, vil ha eierskap til de bøkene og ikke bare piratkopier. Særlig de to første eier siden de gjenforteller hele historien til første spillet. Det er ålreit for da slipper man knote med den arkaiske skiten.
Gleder meg dog til remaken. :yoshi:

Men ja, skaff dette gratis om du liker Fallout. Etter at de slapp en massiv oppdatering blei det et av favorittspilla mine og jeg syns faktisk settingen er kulere enn i den andre serien.
 

Terje

mostly harmless
Hm, vet ikke hvor mange som interessert i Kingdom Hearts om dagen. Men det er salg på PSN og den der All-in-One Edition som er alle Kingdom Hearts spilla inkludert 3 og som normalt koster 1 049,- er satt ned med 67% og koster rett under 350,- akkurat nå. Jeg har ihvertfall venta på et sånt salg, spilte kun det første på PS2 en gang i tiden.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hvis det er flere enn meg som er på gamepass-kjøret erre ganske bra deal på elkjoep nå i romjula:

139,- for 3mnd ultimate

Er vel nesten en hundrings billigere enn hva jeg måtte ut med for samma dealean på black friday.