Røverkjøp

Kjøpte Team Fortress 2 igår og prøver å bestille Prince Of Percia på 360, men det står jo at det kun er for ps3, eller monger jeg her? :eek:
 
Hjertlig :)

Øhh .. jeg kjøpte spillet nå, og alt gikk fint, "lever til min card adresse" så "next" så fikk jeg denne :

The website has encountered a problem.
The Play.com servers encountered a problem and were unable to display the page you requested. Click ‘Refresh’ or ‘Back’ in your browser to try again. If this problem persists, please email us at support@play.com and let us know.
Vet ikke om jeg skal prøve igjen i tilfelle jeg surrer og handler inn spillet to ganger. --_--
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du har ikke bestilt noe før hele prosessen er gjennomført. Prøv igjen til du får en ordrebekreftelse.
 
Så det, spammer det igjen og igjen, men får problemer med serverene dems, går ut ifra at dem har hatt en zillion pågang idag, så gir ikke opp så lett. ;D

Edit: Nå ser det ut som at hele servershitet dems detter ned, får error når jeg prøver å kjøpe på nytt. :(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det er ca. 190 kroner. Kursen ligger på rundt 10,3.
 

Kilik

Lokal moderator
Mulig jeg gjorde et lite røversalg nå. Lilla Gamecube med Phantasy Star Online gikk for 600 kr. på QXL...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Mulig jeg gjorde et lite røversalg nå. Lilla Gamecube med Phantasy Star Online gikk for 600 kr. på QXL...
Røversalg, ja. Mener å huske at en eller annen kjede prøvde å tømme lageret sitt med Gamecube til 349,-
 
Jeg gir opp, virker som play har problemer, når får jeg ikke engang logget inn, takket være noe problemer hos dem ser det ut som, er det verdt å gå glipp av dette spillet? -_-

Edit : Noen som er villig til å bestille for meg? Kan overføre via nettbank og så er jeg i Oslo imorgen, så om en hjerlig sjel får det til å funke, feel free til å legge ut for meg, så kan jeg enten paye cash i oslo imorgen eller nettbank, drop meg en PM. =)
 
D

Doctor Downs

Gjest
Ikke at det er værre enn å avbestille én ordre dersom du skulle komme til skade for å kjøpe to. Evt. kan du selge den andre for en hundrings ekstra når du får den. Play sender vel i to forsendelser allikevel.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hvis du ennå har rabattkupongen til cdon, kan du skaffe 3 spill fra denne lista til rundt hundrelappen.
Ikke så fælt mye fantastisk der, men selv hadde jeg et par kamerater som ennå ikke har skaffet seg utvidelsespakken til company of heroes og supreme commander, så da ble det julegave på dem og.
 
Sukk .. Play gjør det vanskelig for meg, prøver jeg å resette PW så får jeg error, prøver jeg å registere en ny en står det mail allerede registrert.

An error has occurred. Your password has not been emailed.

Please ensure you have typed in the correct email address.

If you continue to experience difficulties please call 0845 800 1020.
Edit : Holder på å mekke en ny mailadresse, det funket, så nå fikk jeg endelig bestilt det, men setter pris på det Martin. =)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg fikk bestilt nå, så jeg slang med en til deg også Duke. Blir sendt hjem til meg, men jeg kan bare sende det videre når jeg får det. Send PM med adresse, så sender jeg kontonummeret mitt.

EDIT: Greit, avbestilte din kopi.

Nicholas, google er din venn: "19 gbp in nok"
Evt. skaff Change til Firefox for å få valutakurser rett i nettleseren ved å dobbeltklikke på summen og en verktøylinje med alle valutakursene på. Valuta bør ikke være et stort spørsmålstegn når man handler på internets.
 
Greit, jeg får ikke avbestilt, men du har avbestilt min nå, ellers hjertlig takk

Haha, mye surr nå :D

Edit: Liker ikke at jeg ikke får tilgang til kontoen min, men pytt pytt; sto at den pendlet og tok litt tid før betalingen gikk igjennom, så regner med at den kommer i posten en vakker dag.