Røverkjøp

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Amazon drar den enda litt lenger:
Jonatahn skrev:
"I thought I'd be a little geeky-romantic with my girlfriend and write a sweet note to her, however, it seems Amazon.com did not really like the idea and suspected '<3' as being malicious."
 
Helvetes negerkuk! Hadde seff glemt at jeg hadde fått meg nytt kort så det gamle som fortsatt var registrert hos Play bouncet jo seff. Fikk betale på nytt med det nye kortet, men noe sier meg at jeg ikke kommer til å kose meg med PoP i romjulen =(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det hadde nok knapt vært mulig uansett. To filmer som ble sendt fra Play 10 dager siden dukket opp først i dag, og det er før julerushet i postgangen setter inn for alvor. Fristen for julepost gikk jo ut i dag f.eks. Tipper det tar minst to uker fra det blir sendt nå, pluss noen dager fra du bestiller.
 

Kilik

Lokal moderator
Prince of Persia debuterte utenfor topp 40 i UK. Er nok grunnen til at Play hadde akkurat det spillet på tilbud.
 

Lodin

Der Waaaah
Første Stalker ligger på Steam til 48 spenn denne helga. Overprisa i forhold til resten av verden, men fortsatt et røverkjøp.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Red Alert 3 til 180ish på playcom. Dette er første gangen jeg ser det til under 350.
 
Plukka med meg Lost Sesong 4 for 299 på Norli igår. Jeg har ihvertfall ikke sett den billigere, og det kan jo være en grei gave det, til en Lost fan.
 

Kilik

Lokal moderator
Da er det julaften og Play har startet salget:

Mirror's Edge (PS3/X360) - 154 kr
Prince of Persia (PS3/X360) - 186 kr
Age of Conan (PC) - 82 kr
Far Cry 2 (PC/PS3/X360) - 186 kr
Bioshock (PS3) - 186 kr

Cloverfield (DVD) - 30 kr
The Departed (Blu-ray) - 103 kr
 

K999

Keystone State Of Mind
Nice. Fikk kjøpt meg Midnight Club: LA (360) pluss Departed og Goodfellas blu-ray for rett under 400 lappen. :D
 

Kilik

Lokal moderator
Dette tyder vel på at Mirror's Edge er årets flopp rent salgsmessig.

GTA IV til £17.99 på Play forresten.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
£17.98 for Stanley Kubrick Special Edition-boks på Amazon.co.uk.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Steam har tilbud på alt akkurat nuh. Fremdeles eurodritt, men noen bra priser har dem. Bioshock til 5€ f.eks