Røverkjøp

Jeg vet ikke om det er sagt allerede, men narvesen selger Onimusha 4 og devil kings for bare 159 kr. De gjør i allefall det på notodden, og sikkert andre steder i vårt nydelige land.
 
SITAT(Psylopat @ 22.07.2006, 16.41) 15910
Er det ikke litt tidlig å få boksen nå, siden den har release om fire dager?
[/b]
Mange DVD sjapper får de inn på lager tidligere, og sender ofte tidligere også. Er ofte jeg har forhåndsbestilt både film og spill, og vært heldig å motta de i postkassen før release.
 
SITAT(Mongis @ 22.07.06, 12.45) 15902
Batman Special Edition Collection (8 Disc) til bare kroner 199,- hos DVDHuset.

Trodde dette var feilprising, men noen på et annet forum har allerede fått sin boks. Filmene er som følger: Batman, Batman Returns, Batman Forever og Batman & Robin.
[/b]
Damn you! Fristelsen.blir.for.stor.må.ha.
Kredittkort.241kr.trukket.faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Herregud gutta, rabatt på en krone, hva gir du meg? BESTE TILBUDET NOENSINNE, også får man et komplett verdiløst spill på kjøpet!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er mulig min mannlige intuisjon kødder med huet mitt nå, men jeg tenker planen hans hadde vært å bestille 200+ stk av det spillet om det ikke hadde vært en begrensning på det. Get zeh picture?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er mulig min reptilhjerne kødder med meg nå, men jeg aner at det er den eksakte grunnen til at de la inn den begrensningen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Go Capt. Obvious. Og jeg som trodde setningsledd som antyder til hypotetiske situasjoner var din ting.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke vet jeg om du la merke til det, men jeg skrev altså ikke "Jøss. Ja, det var dumt at de la inn den begrensningen på ett eksemplar per kunde" i det første svarinnlegget mitt. Noen hypoteser om hvorfor jeg utelot det, eller?
 
Jada, dere er hypoteser begge to. Drit nå i sludderet da.