Røverkjøp

Hørte også fra en kamerat som jobber på den lokale elkjøpbutikken at de kommer til å ha GoW3 til 399 også i butikken. Han sa tilbudet kom til å gjelde fra release til ut uka.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Så kjøp det hvor faen dere vil da. Jeg som bor i Brønnøysund får pent kjøpe fra nett og få det et par dager etter release. Bedre det enn å betale Brønnøypris, som er sånn høvelige 649,-
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Det var ikke ment som et innlegg med sinne i.. Sånn er det med tekst, man må legge på en smiley eller noe hvis man er litt dårlig til å skrive.. Skulle vel lagt på en sånn":p" så hadde alt vært greit.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, det er nok det eneste som funker. hehe :mafia:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
La Soufiere og The Flying Doctors of East Africa er fra hhv. 1977 og 1969, så de har vel strengt tatt ikke så mye på BD å gjøre. Men de tre nyeste er i HD og et knallkjøp for 120 kroner.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Strengt tatt kan film fra 1895 bli scannet og utgitt i HD saa sant det er skutt paa film (og baade La Soufiere og Flying Doctors er saa vidt jeg vet skutt paa 35mm), men jo, det er fortsatt et roeverkjoep.
 

oma

Village Drunk
Strengt tatt kan film fra 1895 bli scannet og utgitt i HD saa sant det er skutt paa film (og baade La Soufiere og Flying Doctors er saa vidt jeg vet skutt paa 35mm), men jo, det er fortsatt et roeverkjoep.
Hvordan fungerer det egentlig? Hadde vært kult med litt info.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Strengt tatt kan film fra 1895 bli scannet og utgitt i HD saa sant det er skutt paa film (og baade La Soufiere og Flying Doctors er saa vidt jeg vet skutt paa 35mm), men jo, det er fortsatt et roeverkjoep.
Når det gjelder filmer fra før 60-tallet skorter det vel heller på filmkvalitet og objektiv/kamerakvalitet.

Filmer fra 65 og nyere kan ha godt av HD, så lenge kvaliteten på utstyret var bra, og filmen er godt tatt vare på/restaurert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har Criterion Collection-utgaven av The Third Man fra 1949 på Blu-Ray, og bildekvaliteten på den er lite å kimse av. Nå har de såklart restaurert den digitalt og sånn, men det er vel hele poenget med å gi ut gamle filmer på BD.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
beæret

Tar det som et stort kompliment at Houseman har valgt å bruke innlegget mitt som sin signatur/avatar eller hva det heter nå til dags. I am humble :) Ikke bytt det ut med en gang da..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Eller hva det heter nå til dags.
 
Aliens vs. Predator til 268 spenn på Steam denne helga. Venta med å plukke opp det til det kom på tilbud og det tok jo ikke lange tida. :p
 
playdåttkåmm har salg igjen, vår denne gangen visstnok. bl.a bayonetta for 18 GBP til æxbåks, kursen er også veldig gunstig for tiden.