Røverkjøp

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
14-disc Alfred Hitchcock-boks til £17.99 fra Play.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Tommel opp for den boksen. (Jeg kjøpte den for £14 :))

Jeg veit jeg har sagt det før, men nesten uansett hvor mange Hitchcock-bokser du kjøper så ender du ikke opp med ett eneste dobbelt eksemplar. Har tre selv og venter på at den fjerde skal synke litt i pris.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Skulle til å redigere inn et forbehold om at noen av filmene har feil bildeformat, bl.a. skal The Birds være i 4:3. Men til den prisen godtar man vel litt grums.

EDIT: Det gjelder Topaz, Torn Curtain og Marnie også.
 
Gish er for de som ikke husker det det der rare lille indyspillet hvor man styrer en tjæreball gjennom diverse fysisk krevende baner. Artige saker og det koster denne helgen bare fire dollars hos Impulse.:)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og mens du venter på at det skal lastes ned kan du spille ett av de nyere spillene til kisen som mekka grafikken og mye av designet til Gish. Spillet jeg snakker om finner du her, og det har det koselige navnet Cunt. ^^
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
HD-DVD til 5 kroner og diverse CD-er/DVD-er til 29,- hos PlayX.
 
Takk for det tipset for da er LittleBigPlanet bestilt.


For de som vil ha PS3 til en grei pris for øyeblikket, så kjører Netshop tilbud på PS3 80GB til 3550 kroner.


Redigert: For de som bestilte noe fra CDON i 2008, så kjører de tilbud på noen av disse filmene til 9 kroner. Det var ikke så voldsomt utvalg, men for de som skulle være interessert i noe der, og ikke fikk kode fra CDON, så kan dere få min. I så fall send PM.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Play har fri frakt til hele verden, ja. Noe som gjør dem til en av de billigste og mest populære nettbutikkene.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nå fåru kjøpt soulstorm til sikka 40 norske kroner på steam, som følger med en ukes tidlig tilgang til Dawn of War 2 beta.
 
Mount & Blade er ukas Steamdeal til 68 kroner. Hvis man lengter etter å være middelaldersk friridder og stort sett gjøre hva man vil er dette om noe knotete og stygt svært gromme saker. :tenke:
 

epp

firm and correct
Det var jo ikke ille. Kanskje jeg skulle kjøpe en til søstra mi? Spilleren er sonefri, noe som er en fordel. Riktignok så er mange filmer "åpne" selv om det står sone-A på coveret.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Profil 2.0 kreves for funksjonen BD-Live, hvor du kan følge internett-linker på discene for å finne ekstra stæsj og bonusmateriale. Lar studioene legge til nytt bonusstæsj selv etter at BD-en blitt trykt opp, og det er jo litt kult? Men for det meste brukes det bare for trailere.