Røverkjøp

jupp "Ubisoft classic pack" til 9.99ævvro faktisk..

*kjøpt*
 
Haha, var så glad at steam lagget så mye at jeg ikke kjøpte farcry og beyond good & evil igår, så kommer faen meg det som weekend del nå, men steam lagger som ei hore, så jeg får serriøst ikke handlet inn spilla nå heller, noen andre som har samme problem?

Edit : Fatter det ikke, jeg er pålogget på steam, og når jeg prøver å kjøpe så ber den meg om å logge inn, til tross for at jeg allerede er logget inn på meg selv, taster inn info og nå jobber den.

Edit : Det går framover, men å bællar til gud hvor mye det lagger.

Edit 3 : På paycheck : There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance

Noen som har samme problem? Virker som steam sliter akkurat nu.
 
Sånn, nå har jeg fått handet det inn, noen som har spilt noen av de to andre spilla på eidos classic pack? Dark Messiah og det flyspillet eller no, vet ikke om jeg orker å installere det engang. -_-
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dark Messiah er et riktig så artig førstepersons rollespill light/actionspill med fokus på nærkamp med sverd og andre fantasy-våpen. Anbefales. IL-2 Sturmovik er forresten omtrent det eneste flyspillet jeg orker å spille, så veit du det.

Selv kjøpte jeg Far Cry 2 til 200 flis i går. Digg. ^^
 

Novastrum

Feminist-elitist
Kjipt av ubi å selge Beyond Good & Evil-lisensen til GOG rett før dette tilbudet. :sukk:
 
Banned xD

Yeti : Har du eller noen andre handlet det inn på steam? Første gang jeg skulle loade spillet så måtte jeg velge oppløsning og annet grafisk shit, tok jo alt på maxium, men spillet bugger grafisk, f.eks steam looading ikonen blinker som faen nederst i hjørnet, øynene til jenta flipper ut og inn og får random firkanta bokser på skjermen.

Men jeg får jo faen meg ikke endret oppløsning/annet lengre, steam går direkte inn i spillet, åssen i helvete får jeg endret sånne ting nu. -_-

Edit : Fant test-application for å skifte grafikk, driver å tester nu.

Edit 2 : Funka ;D Måtte slå på w-buffer.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg vurderte i går å kjøpe Siren: Blood Curse fra Play for £17.99, så da det kostet £14.99 i dag bestilte jeg. :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
Play har også Pure for 18 pund også til 360n.
Det sa jeg jo faktisk til meg selv at jeg skulle kjøpe hvis det ble billig.

1. april-tilbudet til Play er bare tull, forresten. Kvitteringa du får i posten sier "Tulla! 5000 kroner, plz".
 
Er Persona 4 verdt 9.99 pund? Eneste spillet jeg har spilt i serien er Lucifers call, og det likte jeg ganske bra. Jeg vet egentlig ingenting om denne serien, men kjenner trangen til å spille et nytt jrpg.
 
Tom Raider : Anniversary på steam 75% billigere weekend deal aka 5 euro, noen som har spilt dette? Er det verdt det? Har ikke spilt Tom Raider siden jeg koste meg med de gode gamle psx versjonene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tomb Raider Anniversary er vel en nyversjon av det første Tomb Raider-spillet hvis ikke jeg husker aldeles feil. Har aldri raida noen særlig mange gravkamre i min tid (ser ikke gleden), men akkurat Anniversary var ikke så aller verst. Liten sjans for at du blir skuffa hvis du likte originalen, ville jeg tippe.
 
VG+ kjører en liten PS3-kampanje for tiden hvor de i 20 dager fremover setter ned et spill per dag til 19.99$. Dag tre er i i gang nå, men er ikke noe nevneverdig bra som er blitt satt ned til nå.