Røverkjøp

Impulse fortsetter å impulnere. Preorder av Streetfighter IV til 230 kroner og Red Faction Gorilla til 256. Med sistnevnte får man da gratis med RF1 og 2.
Jo også Call of Juarez 2 til 320 spenn, men det var ikke så veldig billig.

EDIT: Og nå selger dem jaggu nyeste Kings Bounty til 128 kronasjer. Digg for de som liker Heroes of Might and Magic.
 
Ja, mistenkelig likt, men dette kan være noe av forklaringen.
Skal vi se - spillsjefen på play går til konkurrent i samme tid som pundkursen er historisk lav. play føler behov for å rydde lageret...det finnes naturlige forlaringer på plutselig shopaholisme :)

Alvorlig talt, det er dette som gjør fysiske butikkr bedre enn nedlasting: "Overstock" og "clearance" skjer ikke med digitalt innhold!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Platekompaniet har høyere priser på digitale produkter enn CD-versjonene enkelte ganger. Tror ikke digitalt salg kommer til å ta av så lenge filer prissettes som fysiske produkter.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Samtlige Virgin Megastores i England ble til Zavvi, men ble kort tid etter utkonkurrert av HMV. Nå legges ale butikkene ned igjen ser det ut som, og mange av dem tatt over av HMV.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kommer an på hvor mye lyst du har på et knakende artig coop-spill som går ut på å kveste zombier. Når det er sagt så spørs det vel litt om det ikke er like greit å vente til oppfølgeren kommer, hvis du ikke er så vanvittig keen. Kommer garantert pakkedeal med begge spillene da.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Ingen storfilmer akkurat, men CDON gir deg én film for 9 kroner. Jeg var innom og kjøpte 360-utstyr og raska med meg Halloween-remaken. Skal da sees.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Kjøpte Good Bad Weird Blu-rayen for £7.99 på HMV.co.uk, men de skal kankje ha fraktpenger til Norge? Mener ihvertfall å huske at de har The Host til omtrent samme pris for de som skulle være interesserte. Tror jeg må ha.