Røverkjøp

Ikke at 10 dollars er superbillig for et spill fra 1998, men Sanitarium er faen ikke mulig å få tak i noe annet sted per i dag. Annet enn obskure gamle spillsjapper og sånne fins det ikke så mange av. Så GoG er stedet å gå til. Et av de beste adventure spilla noensinne med en horror twist og vel verdt å få med seg. Forhåpentligvis uten den klassiske buggen når man skifter CD. :p
 
Overlord 1 er gøy og det er ad-onen også. Har enda ikke spilt oppfølgeren, men det sies at også denne er gøy. Da passer det at alt sammen går for 74 spenn hos Steam denne helga. Kan og kjøpe bare deler av pakka, men man sparer ikke så mye da.
 

Kilik

Lokal moderator
Vet ikke om det gjelder alle Expert-butikker, men sjappa her på Sluppen i Trondheim selger en rekke PS3- og PSP-spill for omtrent ingenting. Fant blant annet Heavenly Sword til 19 kr. og LocoRoco 2 til 29 kr.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hvis du ikke har noe mot litt tiltak for å spare 50,- så kan du skaffe Pinnacle Station til Mass Effect PC gratis her:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1016688

Jeg måtte laste ned Hotspot Shield (tar ca. 30 sekunder å installere, trenger ikke sette opp eller reboote) for å kunne redeem'e koden fra EA Store siden kupongen bare funker i amerikaland, men det funket helt greit.
 
Vet ikke om det gjelder alle Expert-butikker, men sjappa her på Sluppen i Trondheim selger en rekke PS3- og PSP-spill for omtrent ingenting. Fant blant annet Heavenly Sword til 19 kr. og LocoRoco 2 til 29 kr.
Takk for det tipset. Var overraskende mange greie spill. De er dog blitt utsolgt for Heavenly Sword (så det i hvert fall ikke). Men ellers hadde de i tillegg LocoRoco 1, Killzone: Liberation, WipEout Pulse, Daxter, Metal Gear Ac!d, Tekken Dark Resurrection, Drømmefall Limited Edition og en drøss med andre PC-spill. Alt for 29 kroner per stykk. De solgte også noen Buzz-spill for 29 kroner. I tillegg så var det en del andre PS3- og X360-spill under 100 kroner.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Takk for det tipset. Var overraskende mange greie spill. De er dog blitt utsolgt for Heavenly Sword (så det i hvert fall ikke). Men ellers hadde de i tillegg LocoRoco 1, Killzone: Liberation, WipEout Pulse, Daxter, Metal Gear Ac!d, Tekken Dark Resurrection, Drømmefall Limited Edition og en drøss med andre PC-spill. Alt for 29 kroner per stykk. De solgte også noen Buzz-spill for 29 kroner. I tillegg så var det en del andre PS3- og X360-spill under 100 kroner.
Husker du hvilke? Var de også noen til 25,-?
 
Ta også en tur innom elkjøp-sjapper, vil tro en del vil tømme lagrene sine nå før julehandelen starter. I fjor var det flere sjapper som solgte 360-spill til en veldig billig penge, jeg fikk plukka opp f.eks Orange Box og Turok (jadda) til 39,-

Ikke umulig det vil ligge noen gullkorn til en veldig billig penge liggende å slenge i en kasse som de nærmest hiver etter deg for å bli kvitt.
 
Husker du hvilke? Var de også noen til 25,-?
Skal vi se. Perfect Dark Zero for 49 kroner, Viva Pinata Special Edition (tror det gikk for 99 kroner), Rainbow Six (tror det var Vegas 2 og gikk for 99 kroner), Splinter Cell Double Agent til X360 for 99 kroner. Det var ikke så veldig mange X360- og PS3-spill for 29 kroner. Husker ingen av dem nå, men det var noen få for den prisen. Men tenkte jeg skulle innom igjen etter skolen rundt i 1630-tiden, så kan se om jeg ikke kan gi en bedre liste da.
 

Kilik

Lokal moderator
Play selger The Beatles Rockband til PS3/X360 for 186 kr. Wii Fit Plus, Buzz! Quiz World (PS3) og LittleBigPlanet (PSP) går for 167 kr.
 
Husker du hvilke? Var de også noen til 25,-?
I tillegg til de nevnt tidligere, så var det Genji: Days of the Blade til PS3 for 19 kroner og King Kong til X360 for 29 kroner. Ellers var det Harry Potter til PS3 (husker ikke hvilken av dem) for 49 kroner og Ratatouille til PS3 for 49 kroner. Ellers var det dyrere, så var ikke noe voldsomme greier til PS3 og X360.

Redigert: Kan også legge til at det er fraktfri uke hos CDON.no.
 
Hadde vært moro med et fightingspill, burde jeg gå for Tekken 6 eller Street Fighter IV? (siden det er de som er under 200 spenn)

Jeg er ikke noen lidenskapelig fightingspillspillerino, jeg vil bare ha det som er mest morro for noobs som meg å plukke opp og spille. Det er på 360 så rævva d-pad springs to mind, hva er lettest å spille med den?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Gå for SFIV. Om du noensinne har spilt SFII eller nyere, kan du det grunnleggende fra før, og om du spiller med folk som har samme bakgrunn kan du strengt tatt ha masse gøy uten at du behøver å lære deg noe nytt. (det skal du selvsagt gjøre, men du kan jo ta det i et moderat tempo)

D-paden på 360 suger uansett.