Røverkjøp

Drauden

SGs kollektive lillebror
Vel, jeg har hvertfall ikke registrert meg siden jeg ikke har hatt noe behov. Før nå i det minste.

Stikker til banken etterpå, så kanskje jeg kan kjøpe SWTFU2 billig. :penga:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Akkurat det med aldersbestemming har du vel bomma grovt på.. alle ganger, så det er vel som forventa.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Rookie-spørsmål:



Selv om Platekompaniet dreit seg ut med prisen og informasjonen (de klarte å skrive at dette var CE-edition), har jeg fremdeles krav på å få alt som står her? :pirate:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du fikk ikke det du bestilte, så klag! De har ikke lov til å reklamere for én ting og så sende noe helt annet etter du har kjøpt og betalt.. Og teknisk sett er det et helt annet produkt du har fått hvis du bare fikk en plain spillskive i cover aka standardutgaven. Klag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg bestilte driten og lekte litt med det før jeg dro hjemmefra i forrigårs, det er e-sport som faen med rødt lys bak alle tastene og typ en million macro-knapper, men det er behagelige taster (sitter litt lavere enn "vanlige" tastatur, men ikke helt laptop altså), volumhjul, egen knapp for kalkulator (selvfølgelig), også kan man røske av num-padden om man liker sånt, eventuelt feste den på feil side og uppe antallet macro-knapper til en milliard. Ikke verst til 139 altså.
 
Så Street Fighter IV, Lego Rock Band, Aliens VS Predator og diverse andre spel for 99,- på elkjøp i Åsane utenfor Bergen. Mulig dette kan observeres i resten av Norge også?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg bare legger disse fra meg her. Rabattkuponger på Global Agenda fra nettbutikken dems, 30% avslag.

GACOU215179919200
GACOU215179947970
GACOUTOMAS73602
GACOUTOMAS73603
GACOUTOMAS73604