Røverkjøp

Jeg sverger til vibrerende, framfor roterende, tannbørste. Har en Oral-B 5000, men bruker heller philips sonicare. Den er i tillegg billigere enn Braun sin Oral-B.

Men så er jeg ikke SGs sertifiserte tannlege :sukk:
 
Yo Dens! Har noen freshe artikler du burde sjekke ut. P.A. Heasman and G.I. McCracken Clinical Evidence for the Efficacy and Safety of Powered Toothbrushes. Hvis du ikke finner den på nett, send meg en PM skal jeg sende deg den.


Philips sonnicare er fresh den også, og roterende vs vibrerende, fortsatt ikke noe artikler der ute om hvilken type som er best. Jeg veit at Oral-B Pro Care 5000(den jeg anbefalte) og Sonicare FlexCare har modus for sensitive tenner, det er jo nice.

Også noen som mener Sonicare er alt for kjapp, og at roterende er den beste, men igjen er ikke noe "hard evidence" der ute om det.

Jeg har prøvd begge selv, Sonicare og Oral-B. Føler at Oral-B har overtaket når det gjelder børstehoder. Kvaliteten på dem syntes jeg også er bedre. Selveste skaftet føler jeg også er mer solid enn Phillips sin. Phillips sin ser stilig ut da, bedre design og UV-sanitizer.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har en steam-kode for Sanctum til overs. Gidder ikke gjøre det mer innvikla enn at førstemann som kommer er førstemann som serverer.

AJGFA-JIXI0-F7AC0
 
Snappa up that shit, tusen takk
 
Jeg liker ikke sånt...
 
11.11.11
 
Arabisk.
 
Kan bare nevne at den nye Elkjøp Megastore Lade åpnet i dag i Trondheim. Tilbudsavis:
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSH...geletUUID=uC6sGQVpinIAAAEzdtdpOzsV&scid=12306

Men vet ikke hvor mye som er igjen nå da. Men man får 100 kroner i rabattkode om man sender Mega til 2030. Blant annet har man jo Uncharted 3 for 299, og hvis man bruker den koden, så for man det jo for under 200-lappen. Det var en god del eksemplarer igjen da jeg var der for 2 timer siden, så bør være sjanser om man stikker ned senere i dag. I tillegg så kan det jo hende at noe av det som er i tilbudsavisen fortsatt er der. Selv skaffet jeg nå:
- 3DS - 995,-
- Mario Kart Wii Pack - 795,-
- X360 Elite 250 GB m/Gears of War 3 - 995,-
- Uncharted 3 - 299,-
- Mario Sports Mix - 199,-

Minus den rabattkoden på 100 kroner.

Redigert: Forhåndsbestilling av Skyrim og Modern Warfare 3 er også 299,-, så hvis man bruker rabattkoden får man en av dem for 199,-. Dog, jeg vet ikke om den rabattkoden gjelder forhåndsbestillinger, men står nå i hvert fall ingenting om at den ikke gjelder på forhåndsbestillinger.
 
Tviler sterkt for nå er det jo en uke siden tilbudet. Men vet at folk var nede sent sist mandag og fikk både 3DS og X360 for den prisen, samt Uncharted 3 og Skyrim, så de ble tydeligivs ikke utsolgt med en gang. Men en uke er nok altfor lenge, vil jeg tro.