Ranking Battles Norway #1 - 17/06/06

#1
<div align="center">Ladies and Gentlemen, boys and girls, medlemmer og gjester

RBN #1 er I gang!


Først kan dere som ikke har sett teaserne se dem..
Teaser 1
Teaser 2


Alt dette skjer I Oslo, Maribo Gata 4 rett ved Rockefeller.
Inngangen blir merket av med en papp figur,
"Steve" fra tekken 4,
Inngang koster 20kr(dette er for å dekke utgiftene, vi skal ikke tjene noe på dette)


Du finner alt av regler, medlemmer og div på RBN journalen=>
RBN JOURNALEN




-RBN
MadCow og Nilo
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Strålende!

Håper på mulighet for variasjon i spill under casual-perioden. Har blitt ganske mange å velge mellom etter hvert som tiden har gått. Kan godt ta med noe, men jeg må vite hva som er interessant (annet enn hva vi snakket om, Nilo).

Ser dere der :D
 

EagleJin

Bear Necessity
#4

EagleJin

Bear Necessity
#6
Hvordan ser lokalet ut? Hvite vegger? Håper det. For jeg kan ikke dra på lerretet gjennom byen :s
 
#7
SITAT(EagleJin @ 09.06.2006, 16.04) 8871
Hvordan ser lokalet ut? Hvite vegger? Håper det. For jeg kan ikke dra på lerretet gjennom byen :s
[/b]
Mener de er hvite, mener også å huske jeg snakka med MadCow om det...
Jeg drasser med meg 3s, så håper dere orker ett par kamper eagle+hawk :)
 
#8
De som har meldt seg på RBN sida, er det de eneste som kommer...?
Hva skjer med Mad KO, UTH, Nightmare, Asian Pride og sånt...?

Det er nå folk har sjansen til å vise at de eier så tør ingen å komme, hva skjer med det...

Vi spiller for moro skyld og jeg veit at alle dere som ikke har meldt dere på kan komme og dere har faktisk lyst også, så hva er problemet? Er problemet det at vi nå får poeng og sånt eller at dere ikke liker Nilo eller MadCow... Kan fortsatt komme sier Kranimal.

Hard Rock Hallelujah! Sier Kranimal


Love Hugs :elsk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#10
NukleuZ: Alltid! :D

Hugs: Bevis alt du orker. Selv kommer jeg kun for å spille casuals, men kan like godt delta i turneringen når jeg først skal være der.

JINsama: Mener du å si at det finnes noen som har spilt Tekken lenge? >.<

Tar kanskje med GG/. Fikk det i posten i dag :D
 
#12
SITAT(JINsama @ 09.06.2006, 23.03) 8924
Noe sier meg at visse folk er drittlei Tekken...
[/b]
Fint at du er drittlei TEKKEN... Da ser vi ikke deg i Tekken 6 NM eller noe annet som har med Tekken å gjøre i fremtiden..


Love Hugs :elsk:
 
#13
SITAT(Hugs @ 11.06.2006, 00.11) 9209
Fint at du er drittlei TEKKEN... Da ser vi ikke deg i Tekken 6 NM eller noe annet som har med Tekken å gjøre i fremtiden..
Love Hugs :elsk:
[/b]
Ja, det var jo en smart antagelse..
 
#14
SITAT(JINsama @ 11.06.2006, 01.40) 9240
Ja, det var jo en smart antagelse..
[/b]
Mener du

Ja, jeg kommer aldri mer pluss at det var bra tenkt av deg?

eller

Det var bra tenkt av deg


Love Hugs :elsk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Eller kanskje han mente at du er en vattnisse?

Love Hugs :elsk:
 
#17
SITAT(Yetipants @ 11.06.2006, 02.07) 9247
Eller kanskje han mente at du er en vattnisse?

Love Hugs :elsk:
[/b]
Hva slags taper er du ahahaa... Du har aldri skrevet her før plutselig hjelper du Jinsama som ikke veit hvem faen du er, seriøst du er latterlig din taper.

Ikke stjel sitatet mitt igjen, det kler ikke en universal nerd som deg og du er ikke med i UTH engang din loser..


Love Hugs :elsk:
 
#18
:D Hugs 4 t3h wI^ 2K!!!!!
 
#19
SITAT(Hugs @ 11.06.2006, 14.15) 9321
Hva slags taper er du ahahaa... Du har aldri skrevet her før plutselig hjelper du Jinsama som ikke veit hvem faen du er, seriøst du er latterlig din taper.

Ikke stjel sitatet mitt igjen, det kler ikke en universal nerd som deg og du er ikke med i UTH engang din loser..
Love Hugs :elsk:
[/b]
Hjelper og hjelper, Fru Blom. Er ikke helt sikker på hvem han hjelper mest jeg.. det var du som ikke skjønte hva jeg mente. :D Dessuten trenger ikke du å gå til angrep på Yeti, er fint dårlig oppførsel.
 
#20
SITAT(JINsama @ 11.06.2006, 14.55) 9339
Hjelper og hjelper, Fru Blom. Er ikke helt sikker på hvem han hjelper mest jeg.. det var du som ikke skjønte hva jeg mente. :D Dessuten trenger ikke du å gå til angrep på Yeti, er fint dårlig oppførsel.
[/b]
Angrep og angrep, Fru Admin. Hugs er ikke sikker på hvem som ble angrepet han.. Du som ikke skjønte hva Hugs mente.

Hva skal du gjøre, siden du mener at Hugs gikk til angrep på Yeti... Skal du logge på som det andre nicket ditt, nemlig Frenzy og banne Hugs fra forumet ditt??


Love Hugs :elsk: