Ranking Battles Norway #1 - 17/06/06

Scary Paladin

Ukjent herremann
#41
Noen har fått ferie mens andre anmerkning. Ikke kom og si jeg ikke advarte dere. Nå holder vi oss til emnet dere!

Nilo prøver faktisk å starte noe skikkelige saker, så jeg ser helst at dette emnet lever uten spam.
 
#43
Okey gutta! break up break up(kommer som alltid 15 timer for seint)
Spar det til RBN, greit med litt snakk her og der, men la oss alle bare cool down!

Jeg peronlig gelder meg til å se alt av sinne og irritasjon fyre opp RBN, lage god stemming der. La oss ha en sinnsyk start på denne turneringa.

Jinsama, kommer eller ikke kommer, opp til han.

The Great Hugs og soldatene hans kommer nok, men klarer de å spille under press? Driter de seg ut? Eller blir de reddet av Bekri og hans marduk...

Oma kommer for å forsvare hans 3.plass i Nm, hvem veit, kanskje han knuser alle med sine berømte Jack-5

Hva med Infamous, Raven kommer helt fra Kristiand Sand, har han lært eller blir det Unfamous..

Eller skal en ny stjerne dukke opp blandt de ukjente. Could it be Yeti, Frenzy or Pala.....ingen veit...

Dritt lei tekken? Ikke kom...
 
#44
Er ikke den som er mest inn i Tekken-gaming nå for tida. Har begynt å bli smålei egentlig, spes med tanke på at Tekkens framtid vil være død en periode fram til T6 for oss som ikke får DR (psp versjon gjelder ikke)

Men møter opp jeg og, og hvem det blir i tourney'n aner jeg for øyeblikket ikke. Ellers ser jeg mest fram til de casuals i div spill før tourney'n :D
 
#45
Enig Nilo

Jeg kommer hvorfor ikke..
Er i oslo endel men ikke pga tekken turneringer men så langt har timingen alltid hvert perfect... skal være i oslo den uka der så jeg ser ikke bortifra å woppe noen ass i tekken! muhuhaaha

men til dere som bor der og ikke vil delta.. det skjønner jeg ikke, tviler på dere er "drit lei" spillet ja men ikke turneringer vel:p.. egetlig bare redd for å tape :p

men hallo noen må stoppe Nilo sin baek! han er kriminel god liksom

Og handyman har jeg hørt har farget håret sitt grønnt denne gang så han må ha blitt farligere.
også har jeg unfinished buisness med oma! you know what im talking about :p

jeg digger 3person greia til hugs

love hugs :elsk:
 
#46
Som Hawk nevnte før, casual play i de andre fighting games'a frister mer enn selve T5 tourney'en.
Får se om jeg kommer eller ei, bestemmer meg sikkert på fredag eller no.
 
#47
SITAT(NiloPilo @ 11.06.2006, 22.30) 9507
Jinsama, kommer eller ikke kommer, opp til han.
[/b]
Han kommer nok han(tror jeg), jeg har lovet å klippe meg så...
Da bør han dukke opp...

SITAT(Red Hawk @ 11.06.2006, 22.49) 9513
Ellers ser jeg mest fram til de casuals i div spill før tourney'n :D
[/b]
Damn right! :D

Må vel få lastet ned noen yoshi vids og sette meg i practice!
Det begynner jaggu å nærme seg detta!
*Casting lesser heal(rank3) on self*
 
#48
Hugs ba meg si at han har blitt banna (skjønner ikke hvorfor)

Han klarte det han prøvde på da..skape liv før turneringa....

Way to go Hugs.....
 

oma

Village Drunk
#49
joda infamus, må nesten få den rematchen :p haha, så bra, jeg husker fremdeles :p
 
#50
SITAT(Kranimal @ 11.06.2006, 23.08) 9532
Hugs ba meg si at han har blitt banna (skjønner ikke hvorfor)

Han klarte det han prøvde på da..skape liv før turneringa....

Way to go Hugs.....
[/b]
:grine: we will miss you hugs

r.i.p :elsk:

:p
 

MadCow

Lokal moderator
#51
Da begynner det å nærme seg. Blir nok ikke særlig populært å tape mot noen fra drammen denne gangen :p
Håper det kommer en del folk og at det blir god stemning.
Lei av T5? Møt opp og spill casuals i andre spill for å vise oss hva det faktisk er interesse for! Har du muligheten til å ta med en liten tv og en ps2 er jo det genialt.
Hovedmålet vårt er å holde et arrangement som samler masse fighting-games fans :) Så det er vel gode muligheter for at det kan bli tourney i et annet spill i tillegg nesten gang hvis det viser seg å være nok interesse for det.
 
#53
Love Hugs ???
 
#55
Du må lære deg Hugs-Basic.

Hugs hates VF!!!1

Love Hugs :elsk:
 
#56
Indeed K.Rool! VF ville vært über! Men vi tar Tekken i første omgang ;)
 

oma

Village Drunk
#57
jeg må desverre skuffe alle dere :)P) som hadde ventet på en storartet :)P) entre fra meg, jeg kan desverre ikke komme, grunnet min egen udugelighet med å få tak i billige togbilletter i tide *grinegrinekuttekutte* jaja, jeg får kose meg med å runde story mode :D

men jeg tror ett annet medlem av "team bergen" kommer da, så alt håp er fremdeles ikke ute..
 

oma

Village Drunk
#58
falsk alarm, falsk alarm, jeg fant billig bus, yay! (another day in oma's sopeoperalife)

sorry dobble post
 
#59
blir det no super smash også eller???
virker som om det blir alle typer fighting games der borte, så maybe Smash også??
 
#60
Ja super smash hadde vært bra det....

Helst Super Smash Brawl for det er der Hugs eier alle, ingen slår Hugs med Solid Snake..


Love Hugs :elsk: