Ranking Battles Norway #1 - 17/06/06

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Så du har både Super Smash Bros. Brawl og Wii før noen av dem er ferdigutviklet? Steike! Får jeg komme på besøk, eller?

Love Hugs :elsk:
 
#62
Dako er klar for å whoppe some ass..jeg er fra drammen så synd for dem som taper!

Hugs basics nr 4: Hate it or love it..hugs is on top!

Love hugs :elsk:
 

MadCow

Lokal moderator
#63
Last minute post ...
Vi prøver å dra igang en liten VF turnering rundt 2-tida imorgen hvis det er interesse for det, dvs 8 spillere eller mer.

Fint om folk prøver å ta med seg akkruat en 20-kroning så vi slipper å veksle så mye.

Sees :D
 

MadCow

Lokal moderator
#66
SITAT(Kaptain Oldschool K.Rool @ 16.06.2006, 17.27) 10187
YEAH!
JEG KOMMER ! TWICE!

ser dere der.
edit: må man regge på forhånd eller er det bare å dukke opp?
[/b]
Er ikke nødvendig å regge seg, bare å komme.


SITAT(JINsama @ 16.06.2006, 22.47) 10235
Hva er detta forno lureri til å lure meg dit imorgen! VF tourney!!! :elsk:
[/b]
He he, noe måtte gjøres :p
 

oma

Village Drunk
#67
det var dritfett! tusentusentusen takk til dere som arrangerte det :hugs:
 
#68
Da var det over!

1st. Oma med sin gerne Marduk
2nd. Hugs mugs jugs
3rd. Bekri

Bra jobba, kult at det kom en del folk! Neste gang blir den noe annet enn tekken, kanskje TTT og 3s, eller VF..

Jinsama la oss lage barn...
 

EagleJin

Bear Necessity
#69
Da er man hjemme igjen, og etter en hamburger har jeg energi til å skrive noe :p

Først og fremst takk til MadCow, som ordnet med lokalet! Et genialt sted å ha et slikt arrangement :D
Du skal også ha takk for et godt gjennomført opplegg (turneringer ^^)!

Og..
Gratulerer, oma! Craigen din var solid i dag!

Ble ikke så alt for mye Tekken på meg (mest sf/vf :p), men var interessant å se hvordan flere spillere utnyttet situasjonene.

Totalt sett.. Frister VELDIG til gjentakelse! Skal nok klare å drasse med noe utstyr neste gang også.
 
#70
Skal innrømme det var utrolig digg å endelig få spilt litt GGXX/ igjen :D:D:D
Fortreffelig kveld, håper jeg ikke har smittet noen selvom jeg tror jeg begynner å bli litt syk.. Dritt tid å bli syk på :/

Dere skal vel ha en RBN til før jeg skal inn i militæret? Da kommer jeg med det samme utstyret igjen iallefall ;)
 
#71
SITAT(oma @ 17.06.2006, 18.04) 10371
det var dritfett! tusentusentusen takk til dere som arrangerte det :hugs:
[/b]
Ord! (1up ^^)

SITAT(EagleJin @ 17.06.2006, 20.52) 10392
Da er man hjemme igjen, og etter en hamburger har jeg energi til å skrive noe :p

Først og fremst takk til MadCow, som ordnet med lokalet! Et genialt sted å ha et slikt arrangement :D
Du skal også ha takk for et godt gjennomført opplegg (turneringer ^^)!

Og..
Gratulerer, oma! Craigen din var solid i dag!

Ble ikke så alt for mye Tekken på meg (mest sf/vf :p), men var interessant å se hvordan flere spillere utnyttet situasjonene.

Totalt sett.. Frister VELDIG til gjentakelse! Skal nok klare å drasse med noe utstyr neste gang også.
[/b]
Ord! (1up ^^)

Kongegenialt opplegg! Takk igjen til MadCow som fikk ordna lokalet og var der tidlig for opprigging!


NukleuZ: Du juksa, du har spilt mer GGXX/ enn det jeg har :p
Får virkelig prøve å finne stoff og mer slikt om spillet, og ikke minst Chipp, så skal jeg prøve å gjøre det bedre neste gang på neste slikt treff. Og jeg må virkelig klare å lære at kick ikke er X i dette spillet, for at jeg skal nå over første steg inn i GG's framtid ^^
 
#72
SITAT(Red Hawk @ 17.06.2006, 22.08) 10398
NukleuZ: Du juksa, du har spilt mer GGXX/ enn det jeg har :p
Får virkelig prøve å finne stoff og mer slikt om spillet, og ikke minst Chipp, så skal jeg prøve å gjøre det bedre neste gang på neste slikt treff. Og jeg må virkelig klare å lære at kick ikke er X i dette spillet, for at jeg skal nå over første steg inn i GG's framtid ^^
[/b]
Men jeg jukser som en helt isåtilfelle! Eneste jeg kan si er vel at jeg har bra "opptrening" ;)
Det ble dere offeret for, hehehe..

Ja, det kan igrunn lønne seg og vite hvem knapp som gjør hva..
Lykke til, håper da bror blir med...?
Dere får bare si ifra så kommer jeg leverer litt "ky cheese"
 

MadCow

Lokal moderator
#73
Var utrolig gøy idag, men kan tror ikke jeg kan huske sist jeg var så sliten...

En stor takk til alle som hjalpe til med utstyr, bæring, rydding, skriving av resultater osv. Kunne ikke klart det uten dere!

Gratulerer til Oma med 1.plassen. Langt mer fortjent enn NM ;) Litt artig det måtte en steve til for å slå steve ... men ellers var Marduk-en din var bra.

Oslo kommer nok sterkere tilbake neste gang!

Regner med vi skal få til en runde til i sommer.

Stats kommer etterhvert.


Ellers var det jo like gøy å bli eid i 3s og vf som det alltid er ... :p
 
#74
Hehe, du sier no der ja, med at det er lurt å vite hvilken knapp som er hva. I tillegg, er det lurt å ikke benytte seg av feil knapper (jeg brukte Eagle's vræka :)P) T5-stick litt og..)
Skal sørge for å si ifra, så vi etter hvert kan levere til "the Odds" ;)
 
#75
vant oma?.. seriøst jeg banka han så lett jo før det starta! hehehe nei da jeg tuller oma du har skillz ikke flaks grattis. Men din hore handy bra spillt, skulle jeg ryke ut mot noen så måtte det ha blitt refue-gene
måtte baile så jeg fikk ikke med meg så mye etter det, men kult var det! :hehe:

Men til dere andre bare vent dere jeg skal Ravenifisere dere alle neste gang :ninja: (its just buissnes dont take it personally) :p
 
#77
Dette var uten tvil en sinnsykt kul turnering! Grattis til Team Kasa sin venn fra bergen, Oma® :rulleøyne: Kunne ikke unnet mer noen andre å vinne hvis det ikke skulle bli noen fra team Kasa, du kom jo tross alt helt fra Bergen. Du har alltid team kasa bak ryggen neste gang du kommer hit! ^_^ Dako lover! Spilte vel x antall casual kamper mot folk flest trur jeg..Law'n til Oma® var faktisk sinnsykt gærn! Infamous, vi må spille mer christie mot christie din jævla luring!! Var jævli kult å spille mot deg! :D var døds kult! Gleder meg til neste gang..håper jeg ikke får vanskelig gruppe igjen.. :grr: Props til Madcow for bra opplegg... et lite minus: skjønte ikke helt hvorfor 4 plass får premie..er det ikke vanlig at 1-3 får premie i vinner gruppa og 1 plass i taper gruppa???! bare en tanke liksom..kanskje jeg misforstod opplegget litt?! ellr..? Love Team kasa :elsk:
 
#78
Ja gratulerer med seieren Oma( r ) :p
Hugs synes det var en jævlig konge turnering og Hugs gjore det ikke så aller verst...

2. Plass i VF :hehe: Første gangen Hugs spilte det XD
2. Plass i Tekken

Må si at Hugs ser frem til en ny Tekken turnering og Hugs er enig med Dako at vinneren av loser bracket burde fått 4. Plass premien men det er ikke så big deal :p

Veldig bra opplegg MadCow og Nilo...


Love Hugs :elsk:
 
#79
Jepp. Veldig bra opplegg. Stor takk til MadCow og Nilo.

Gratulerer til Oma med førsteplassen.

Team Kasa overrasket stort, med 2 og 3 plass. Gratulerer.

Hank
 
#80
SITAT(JINsama @ 18.06.2006, 06.20) 10446
Håper jeg er mer motivert til å spille tourney neste gang... :sprø:
[/b]
Samme her igrunn...
Jo!
Kult å endelig få møtt gjengen igjen, glemte jeg jo helt å si :)