Ranking Battles Norway #1 - 17/06/06

Scary Paladin

Ukjent herremann
#22
SITAT(Hugs @ 11.06.2006, 16.00) 9357
Hva skal du gjøre, siden du mener at Hugs gikk til angrep på Yeti... Skal du logge på som det andre nicket ditt, nemlig Frenzy og banne Hugs fra forumet ditt??
Love Hugs :elsk:
[/b]
Jeg kan godt få deg bannet hvis du vil. Tar meg ikke lang tid. Hvis du ikke vil ha advarsel/ferie foreslår jeg at dette slutter nå.

SITAT(oma @ 11.06.2006, 16.43) 9366
herregud, the drama, og oma er irritert over 3.personsbruk
[/b]
Vet du hva... det er jeg også. Jeg ser helst at vi ikke bruker 3.person fremover.
 
#23
SITAT(oma @ 11.06.2006, 14.43) 9366
herregud, the drama, og oma er irritert over 3.personsbruk
[/b]
Kranimal lurer på om du kommer på turneringa, Har du lyst til å ta imot en challenge????

Pluss så liker kranimal å kopiere 3.person-bruken til Hugs.....




og Paladin, Fjerne 3.Personsbruken, hva er det forno a???
 
#24
Scary Paladin / Frenzy / Jinsama, Hugs veit det er deg så ork...
Hvorfor ikke bare forby å prate om gaming på forumet ditt Jinsama...


Love Hugs :elsk:
 
#25
SITAT(Hugs @ 11.06.2006, 15.00) 9357
banne Hugs fra forumet
[/b]
Fantastisk idé!
Støtter deg jeg
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#26
SITAT(Kranimal @ 11.06.2006, 17.07) 9373
og Paladin, Fjerne 3.Personsbruken, hva er det forno a???
[/b]
En ting er å bruke det i ny og ne. En annen ting er å bruke det 5 ganger i en setning i hver eneste post. Sistnevnte er bare irriternede.

SITAT(Hugs @ 11.06.2006, 17.17) 9375
Scary Paladin / Frenzy / Jinsama, Hugs veit det er deg så ork...
Hvorfor ikke bare forby å prate om gaming på forumet ditt Jinsama...
[/b]
:hehe:
Du får tro hva du vil, men du gjør det lurt i å følge rådet mitt fra min forrige post!
 
#28
Kjære fans (Omar, Scary Paladin, NukleuZ, Adroon +++)

Hugs gir faen i hva dere synes er irriterende eller kult, Hugs har nok av fans så å miste et par lejme fans som dere er ikke noe tap for Hugs aka Hugie.

Adroon og Omar hvor lejme er dere egentlig, hvem er egentlig Adroon, han har vært på forumet i over et halvt år og fulgt med uten å skrive noe. Og nå skriver han noe om Hugs 3. personsbruk.. Please Hugs veit du er en stor fan men dette er å være litt for stor fan....

Omar du er irritert over 3. personsbruken til Hugs og du skal jo komme til RBN turneringa så du kan fortelle Hugs hvor irritert du er over hans 3. personsbruk der, og du trenger ikke å være redd sier Kranimal som veit at Hugs kun tar det verbalt i motsetning til han som tar det via Tekken.

Denne sangen synger NukleuZ når han tenker på Hugs..
And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

Hugs har en ting å si til deg NukleuZ... Go home.

En siste ting, pugg Hugs Basics Nr.1 før du poster igjen....


Love Hugs :elsk:
 
#29
SITAT(NukleuZ @ 11.06.2006, 15.23) 9377
Fantastisk idé!
Støtter deg jeg
[/b]

Nukleuz, ikke ta Wang over hode nå.....

Noe du bør vite - Hugs Basics Nr 1: Hugs is forever

Mange admin har prøvd....bare spør frenzy....he came, he saw, he failed!!
 

oma

Village Drunk
#31
oma (uten r takk) joda, jeg prøver å komme meg til turneringen, jeg bare irriterer meg over 3. personsbruken, its funny sometimes, men hele tiden? det er bare ikke min type humor, er jeg lame pga det da?

jeg prøver ikke skape strid

hugs'n'kisses fra oma (uten r)
 
#33
SITAT(Adroon @ 11.06.2006, 19.33) 9457
Du som bare henger på Tekken-emner vet vel alt om det?
[/b]

Adroon, ikke du og...du må nok lære deg Hugs-Basics

Hugs henger ikke kun på tekken-emner......

Hugs Basics Nr. 2 : Hugs is everywhere!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Aaahahaha. :D
Er det et krav i visse kretser at man oppfører seg som en ungdomsskoleelev for å få spille Tekken, eller blir man sånn etter en stund? Bare lurer!

Love Hugs :elsk:

Edit: Ser forresten et medlem her som trenger sårt å få signaturen sin redigert. Hint: Hvis siggen din er to-tre ganger så lang som postene dine, da trenger du sårt å få redigert siggen din.

Love Hugs :elsk:
 
#35
SITAT(Hugs @ 11.06.2006, 19.23) 9437
Kjære fans (Omar, Scary Paladin, NukleuZ, Adroon +++)
Denne sangen synger NukleuZ når han tenker på Hugs..
And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

Hugs har en ting å si til deg NukleuZ... Go home.
[/b]
Vel, det er vel bedre å synge en sang om at underbevistheten min er glad i hugs enn å være "lejm" I guess... Btw. det er ikke skrive måten din som har irritert meg det er bare at alt skal være så forbanna likt f.eks. CS "n00b az jeg eier deg likzm totalt helt eid az" noe du bidrar med i fin grad med... Ifølge meg da. Du skal faktisk få lov til å ta meg alle 3 rundene perfect, like I even care, det er ett spill. (alle 3 er kanskje litt drøyt, vi får se)

SITAT(Kranimal @ 11.06.2006, 19.26) 9439
Nukleuz, ikke ta Wang over hode nå.....
[/b]
Apen hans som er helten min, ikke mannen... :$
Selvom jeg føler for å spille Yoshimitsu på RBN bare for fun, tekken begynner jeg å bli litt lei. Håper "han" liver det opp litt.

SITAT(Yetipants @ 11.06.2006, 21.29) 9479
Edit: Ser forresten et medlem her som trenger sårt å få signaturen sin redigert. Hint: Hvis siggen din er to-tre ganger så lang som postene dine, da trenger du sårt å få redigert siggen din.

[/b]
Regner det var til meg...? Trenger vel ikke skrive en faens artikkel fordi jeg fant noe irriterende.. "SG's" valg å kunne ha bilder etc. i siggen, ikke mitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Nei, det var ikke deg. Speide litt lenger oppover, så ser du nok hvem det gjaldt.

Love Hugs :elsk:
 
#37
SITAT(Yetipants @ 11.06.2006, 21.48) 9483
Nei, det var ikke deg. Speide litt lenger oppover, så ser du nok hvem det gjaldt.
[/b]
Da har jeg ikke stort annet å si enn unnskyld... :( :$

Jaja, gutta ser dere sikkert på lørdag.. "Don't get to cocky my boy, no matter how good you are".

Blir hyggelig å se deg igjen(hvis du kommer deg nedover da) Oma, lenge siden sist!
NM var det vel, ble jo aldri noe av i Bergen så...
 
#38
Ikke vet jeg hvem denne Hugs-personen er, men jeg kan allerede stadfeste at vedkommende er en fjøsnisse uten sosialt vett, som snarest bør lære seg noen manerer.

Dislike Hugs <_<
 

oma

Village Drunk
#39
jeg kommer om jeg makter, jeg har også blitt bitt av "litt lei tekken 5 nå" basillen, men jeg skal nok få meg ned der, jeg skulle egentlig ha ring min onkel sist helg om jeg kunne få bo hos ham, men telefonen er så langt vekke hver gang jeg skal ringe :p jeg må skjerpe meg, jeg skal komme, om ikke annet, så for communitiet, jeg tar med meg en også da :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Hei, dere. Min magiske åtterball spår at alle HOLDER KJEFT om alt som ikke er relatert til emnet, hvis ikke blir det pikk på alle og hvermann.

Love Hugs :elsk: