Ranking Battles Norway #2 - 29/07/06

#41
SITAT(NukleuZ @ 30.07.06, 16.06) 17311
Men l3eKri da, trodde du ville spille mot meg jeg ?:S Jeg visste ikke hvordan du så ut heller så..(sorry for å quote deg hugs, måtte bare ha nicket hans hehe)
[/b]
Ikke noe å si sorry for :p

I3eKri måtte fikse noe, kan ikke gå mer inn i det i fare for å bli drept :hehe:


Love Hugs :elsk:
 
#43
SITAT(oma @ 30.07.06, 21.10) 17412
Kranimal: slik du spiller wang kan alle vinne med ham..
[/b]

Åh, ikke whine.

Det du sier der blir bare helt feil.

slik du spiller md lei og steve skjønner jeg hvorfor du tapte

Hvis du vil så kan jeg godt lære deg neste Rnb hvordan du kommer deg ut av den...men er ikke no vanskelig å komme sg ut av den da; du må regne md den 1 gang, andre gangen kommer du dg lett ut.. bare å spørre noen som har spilt mot wang før...

Men i vårt tilfelle ble det over 10 ganger, så det er nok bare din feil, så jeg skjønner ikke hvorfor du gadd å skrive det der i det hele tatt.

*trick me once shame on you
trick me twice shame on me* XD
 

oma

Village Drunk
#44
seffers er det min feil, din spamming av CH 1,1,1 er helt og holdent min feil, hadde jeg hatt litt omløp i hodet så hadde jeg bare d+1+2\d+3+4 når du kastet den ut, og i d+3+4 sitt tilfelle, fått launcher som hadde tatt ca 60 dmg, så jeg kunne godt fått ett bedre resultat i de kampene jeg tapte 3-0 >.<

uansett, det er jo min feil når du vinner over meg og bruker kun 6 forskjellige comboer igjennom hele kampen, jeg bare dret virkelig på draget
 
#45
SITAT(oma @ 31.07.06, 08.29) 17473
seffers er det min feil, din spamming av CH 1,1,1 er helt og holdent min feil, hadde jeg hatt litt omløp i hodet så hadde jeg bare d+1+2\d+3+4 når du kastet den ut, og i d+3+4 sitt tilfelle, fått launcher som hadde tatt ca 60 dmg, så jeg kunne godt fått ett bedre resultat i de kampene jeg tapte 3-0 >.<

uansett, det er jo min feil når du vinner over meg og bruker kun 6 forskjellige comboer igjennom hele kampen, jeg bare dret virkelig på draget
[/b]

Helt riktig, hadde du bare dukka når jeg tok D+3,4 hadde du nok hatt en like enkel jobb som madcow hadde.... men heldigvis så tenkte du ikke på det :p
 
#46
mææd crazy mædcow!

grættis ;)

Bare flaks for dere at Refueène ikke var til stede.. resultatene hadde vært helt anderledes :D
 
#47
SITAT(oma @ 30.07.06, 21.10) 17412
enda en gang var det vært å ikke få sove på bussen verken til eller fra oslo for å få noen timer spilling mot andre motstandere

fett fett fett

Kranimal: slik du spiller wang kan alle vinne med ham..
[/b]
klættis! Omar, sist gang så unnet vi deg å vinne siden du kom fra bergen alene..men denne gangen hadde du backup fra bergen, da måtte du parkeres! Skjebnen spilte deg et puss ved å la deg møte Kranimal, resten ordnet Kranimal selv :D Du gjorde to tabber..den ene var du ik klar over..den andre burde du forsåvidt ha visst; De fleste som spiller med steve vet at en steve ikke har sjanse mot wang, han kan bare leve på 1,1,1.. den andre tabben som du ik var klar over var at 99 prosent av spillingen til kranimal mot kasa med-spillere er mot Sars sin famous Lei, og Hugs sin Steve.. ;) whining passer seg ik for en topp spiller som deg :) Team kasa er fremdeles fans av deg Omar! :elsk:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#48
Selv om jeg suger, digger jeg dere alle sammen! <3

Fet turnering, masse hyggelige mennesker, og god stemning! Fikk mange bra casual kamper etterpå og, var moro!

Neste gang skal jeg vurdere å spille litt Tekken før turneringa. Gamingen har vært litt WoW>all det siste halve året! :p Men er fortsatt veldig moro, gleder meg til neste gang!

Og selvfølgelig, gratulerer Filip! :D
 
#49
SITAT(Infamous @ 31.07.06, 10.56) 17499
mææd crazy mædcow!

grættis ;)

Bare flaks for dere at Refueène ikke var til stede.. resultatene hadde vært helt anderledes :D
[/b]
Infamous, du er ferdi neste Rnb!! B) 40 casual kamper, din christie mot min..og din neger raven mot min neger bruce!! ^_^
 

EagleJin

Bear Necessity
#50
SITAT(justincase @ 31.07.06, 13.06) 17503
Selv om jeg suger, digger jeg dere alle sammen! <3

Gamingen har vært litt WoW>all det siste halve året! :p Men er fortsatt veldig moro, gleder meg til neste gang!
[/b]
Låter kjent :$ :p

Pokker ta WoW.... >.<
 

MadCow

Lokal moderator
#51
SITAT(justincase @ 31.07.06, 13.06) 17503
Og selvfølgelig, gratulerer Filip! :D
[/b]
Takk, men mitt staves med Ph og ikke F. Så da heter vi kanskje ikke det samme allikevel :p

Var kult å spille mot deg på slutten. Venter å se deg i storform neste gang, comboene var på vei opp så jeg :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#52
Nub stavemåte? :p Hehe, men legg merke til at jeg fortsatt der deg som min likemann selv med Ph istedenfor F! :)
Håper jeg klarer å plukke opp kontrollen litt før neste turnering, hadde vært morsomt å spille litt greit, på en måte, selv om jeg er der for det sosiale! <3 :p

Og EagleJin, idd... :grr:
 
#53
Det er Philip med PH som pwner rumpe! :p Måten å skrive det på vett, yay!

Var fett på RBN#2, gratulerer til alle tourney vinnerene! Kult at det ble såpass mange i SC3 tourney'en.
<UTH> slo bra fra seg også! B)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#54
/cry

*skifte fra F til Ph for å smiske*
 

oma

Village Drunk
#55
team kasa: :kos: jeg tenkte bare ikke så langt :p

og ja, om jeg ikke har sakt det før, så er det ultrafett at dere gidder dette phillip og dere andre medansvarlige, og en stor takk til hank h for at jeg kunne krasje der (og for kul gaming etter RBN også :p)

fett også at store spillegal profiler som SHDR, nikolas og thririhihenan kunne komme også ^^

de som bare har hørt SHDR sin stemme på podkast har gått glipp av noe stort :p
 
#56
SITAT(Dako @ 31.07.06, 11.08) 17505
Infamous, du er ferdi neste Rnb!! B) 40 casual kamper, din christie mot min..og din neger raven mot min neger bruce!! ^_^
[/b]
:grine:

muhuhahaha XD den er grei.. siden vi skal ta 40 matcher så skal jeg gjøre det fort og vinne 40-0, og la andre få spille :p
 
#57
SITAT(Infamous @ 31.07.06, 18.38) 17581
:grine:

muhuhahaha XD den er grei.. siden vi skal ta 40 matcher så skal jeg gjøre det fort og vinne 40-0, og la andre få spille :p
[/b]
hehe.. fresh!! etter at jg har vinni skal jg gå på henda..og da skal jg gå langt ! :hehe:
 
#58
Big ups til the Cow for bra arrangert RB. Bra jobba, du er top tier tourney planner. Men Guilty neste gang da Madcow :yammer:

Nuke: Semi's eide, one for the historybooks hehe. Skulle ha filma den ass. Judgment i tourney lol.

Eagle: Juggernaut sier dere hadde noen kule 3s kamper. Han har nettopp begynnt å spille men jeg veit han skal practice mye til neste gang. Bare å se opp, litt 'Odden coaching skal få ham igang in no time :p B)

Congrats to all the winners, unntagen cheezy Chun lol. Jeg missa enkle hit confirms i finalen, I blame the god damn heat in there :svette:



SITAT(MadCow @ 30.07.06, 20.24) 17362
Vil forresten ønske alle norske som skal til Versus neste uke lykke til. Make us proud!
Norge har jo fått et godt rykte på seg i VF i alle fall :)
[/b]
VF? WTF hva med SF..
Dobbel 'Odden i forrige nordic tourney. Det blir trippel UTH this time, right Nuke?
 

EagleJin

Bear Necessity
#59
Aye, hadde flere close kamper mot Juggernaut. Keep the fire burning!
"Always the same players who win in 3s. How odd" ;)
 

MadCow

Lokal moderator
#60
SITAT(Robbie3s @ 31.07.06, 22.41) 17604
Big ups til the Cow for bra arrangert RB. Bra jobba, du er top tier tourney planner. Men Guilty neste gang da Madcow :yammer:
[/b]
"Top tier torney planner", he he, takk :hehe: Vil helst se Guilty neste gang selv også. Inbilder meg det kommer til å gå bedre.



SITAT(Robbie3s @ 31.07.06, 22.41) 17604
VF? WTF hva med SF..
Dobbel 'Odden i forrige nordic tourney. Det blir trippel UTH this time, right Nuke?
[/b]
Ah, det hadde jeg helt glemt. Men det blir vel firedobbel UTH this time, right JINsama? ;)