Ranking Battles Norway #2 - 29/07/06

EagleJin

Bear Necessity
#21
MadCow: Vet ikke om du har satt opp Hawk og meg på lista over utstyrsbringere, men vi drasser med en drøss av div. fightingspill, ps2, pads, projector og muligens noe annet om vi kommer på noe..

Spill:
T5 (US)
SC3 (US)
SF3s (US)
GG/ (jap)
VF:EVO (PAL)
SF Anthology (US/PAL)

Kommer til å være der fra ca. 10:30. Litt senere enn hva som først var planlagt grunnet, uh, opplegg kvelden før :p
 

MadCow

Lokal moderator
#23
SITAT(EagleJin @ 27.07.06, 00.46) 16827
MadCow: Vet ikke om du har satt opp Hawk og meg på lista over utstyrsbringere, men vi drasser med en drøss av div. fightingspill, ps2, pads, projector og muligens noe annet om vi kommer på noe..


Kommer til å være der fra ca. 10:30. Litt senere enn hva som først var planlagt grunnet, uh, opplegg kvelden før :p
[/b]
Har regna med det utstyr fra dere ja. Snakke med Hawk om det på lørdag.
Kommer nok ikke til å være der så mye før 10.30 jeg heller.
 
#24
SITAT(MadCow @ 26.07.06, 20.43) 16794
Har alltid lurt på hvordan det ordet egentlig staves :p

Er det forresten noen som har muligheten til å ta med seg en ps2 og noen fightinggames?
Ser ut som vi får en tv mer enn vi får ps2.
Det bør være noen som kommer tidlig (ca 11) og drar litt sent (etter t5 turneringen).
[/b]
Jeg kan sikkert dra med meg silvern og tekken 5 jeg hvis det fortsatt trengs Mr. cow ^_^ er der temmelig tidlig tenker jeg, og Team kasa blir vel der til det er slutt hvis jeg ikke tar feil..
 

MadCow

Lokal moderator
#25
SITAT(Dako @ 27.07.06, 13.45) 16884
Jeg kan sikkert dra med meg silvern og tekken 5 jeg hvis det fortsatt trengs Mr. cow ^_^ er der temmelig tidlig tenker jeg, og Team kasa blir vel der til det er slutt hvis jeg ikke tar feil..
[/b]
Ok, det hadde vært flott :)
That makes Mr. cow happy.
 

MadCow

Lokal moderator
#26
Da nærmer det seg turnering. Ser ut til at det blir bra oppmøte denne gangen, og er vi litt heldige får vi også flere tv-er/ps2-er oppe å gå denne gangen. Men det er fortsatt plass til flere folk, så få med dere venner og bekjente :)

Minner om adresse: Mariboesgate 4, rett ved Rockefeller. Tider for diverse turneringer står i journalen til RBN.
Siden Nilo ikke får kommet, så må premiene deles ut neste gang.

Mye spennende skal avgjøres imorgen.

- Oma klarer nok å komme seg til Oslo, men klarer han å forsvare tittelen som regjerende RBN mester? Eller tar noen andre over den gule ledertrøya? Det går også rykter om at det kommer et medlem til fra Team Bergen, og det knytter seg spenning til om resten av Bergen holder samme nivå som Oma.

- Klarer nordisk mester JINsama å komme tilbake denne gangen, etter en litt overraskende tidlig utgang i kvartfinalen sist?

- Team Kasa er kjent for å si mye rart på forumet, men fikk vist sist at de har mange dyktige spillere. Sist kom Hugs helt til finalen med Steve, men det sies han stiller med en annen denne gangen. Hvem blir det, og holder det til seier?
Sars imponerte med dyktig Lei-spilling sist, kommer det til å fortsette?

- Eagle og Hawk stiller alltid opp, og er anerkjent som store "fighting-teoretikere". Men klarer de å prestere i match? Hawk har imponert i det siste i både VF og SF.

- Team Refue Gene kan desverre ikke stille opp, og heller ikke Supo som er på ferie, men det åpner for andre spillere.

- Store navn returnerer til tekken-arenaen etter fravær sist. Team Mad KO, Wallace og Jinov er store spillere som trolig kommer til å hevde seg helt i toppen.

- Og går det bedre med MadCow når han slipper å ryke mot på Lei-en til Nilo?

- Dukker det opp noen nye spillere som overrasker? Det kommer i alle fall en Feng-spiller som til nå har vært ukjent ....

Finn ut alt dette og mer, på RBN imorgen.
 
#27
Fresh :D , håper noen får filmet noe, skulle likt å sett noen matcher. men ikke gi ansvaret til nilo når det gjelder å legge opp matchene.. :hehe: Gutten har ikke lagt opp matchene fra rbn*1 enda!.. :hehe:

:ninja:
 

oma

Village Drunk
#29
*hytte neve mot nilopilo*

hadde det ikke vært for at du var så deilig, skulle jeg nevnt videoene før :p
 
#30
SITAT(MadCow @ 28.07.06, 14.58) 17066
- Eagle og Hawk stiller alltid opp, og er anerkjent som store "fighting-teoretikere". Men klarer de å prestere i match? Hawk har imponert i det siste i både VF og SF.
[/b]
Theory doesn't work against Aegis Reflector.......
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Jeg spilte sist Tekken når jeg var tolv år, men jeg skal sørenmeg ta dere - alle som en!

(Jeg kommer.)

(Thinaran også.)
 

EagleJin

Bear Necessity
#32
Så er man hjemme igjen. Etter en lang dag i antall timer, men likevel så kort *sukk*
Kort og godt - KNALL!

Grats til alle turneringsvinnerne! Var noen veldig underholdende kamper her og der :D

Har ikke stort mer å si enn at det har vært en lærerik og ikke minst veldig morsom session. Fikk til og med sjansen til å briefe med über dying-skills i GG :D

Juggernaught (om du ser dette ^^): Takk for en hel del artige 3s-kamper, hehe.

NukleuZ: ... /cast curse on Urien ;)

Team Kasa: Hugs reddet deres ære, hehe. Nice ones, Hugs!

Red Hawk: Muahahahahahaha.

Kult at også Nicholas og Thinaran fant veien til fightingland ^^

Til slutt, takk til MadCow for enda et godt gjennomført opplegg! Keep'em coming! :D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#33
Ja, var kos idag, jeg skal faktisk gå til innkjøp av en kopi av Soul Calibur 3. Jeg lå unna det siden det fikk hard medfart av anmelderne.

Og selv med null SC3-erfaring vant jeg en gang mot Hugs. :elsk:
 
#34
Hehe EagleJin <3 :D

Bra skrevet :p

Hugs - 3. Plass
Kranimal - Kvartfinale (ut mot MadCow)
I3eKri - Kvartfinale (ut mot JINsama)
Sars - Åttendedelsfinale eller hvordan det skrives (ut mot MadCow)

Så å si at Hugs redda æren til Kasa blir feil men det varmer :$

Sier bare battle of the spørsmålstegn... :hehe: Var kult å spille det mot deg siden du alltid fikk dem du ville ha :hehe:

Hugs vant forresten gruppa si i SC3 uten å ha spilt det før ^^ Men var ikke så vanskelig med nyoobs som Thinaran i gruppa som ble knust 3-0 haha ^^


Triple Perfect ;)


Gratulerer med seieren MadCow


Love Hugs :elsk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#35
Haha, ja.. 6/8 som står på "disse vil jeg ikke spille"-lista.. >.<
Var moro uansett ^^
 
#36
Madcow!! ja !! og ja!!! han vant!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
#37
SITAT(EagleJin @ 29.07.06, 22.03) 17232
NukleuZ: ... /cast curse on Urien ;)
[/b]
Bare vent han blir bare værre og værre......
Det var uansett en bra kamp for tredje plassen;)
Etter sverige håper jeg at jeg har plukket opp litt til.

SITAT(Hugs @ 29.07.06, 22.25) 17242
I3eKri - Kvartfinale (ut mot JINsama)

[/b]
Men l3eKri da, trodde du ville spille mot meg jeg ?:S Jeg visste ikke hvordan du så ut heller så..(sorry for å quote deg hugs, måtte bare ha nicket hans hehe)
Better luck next time da I hope... Skal i militæret nå, så kan ta sin stund...



JO!
Tusen evig takk for en evig kul semi finale Robbie3s :D
 

MadCow

Lokal moderator
#38
Vil takke for bra oppmøte denne gangen. Med slikt oppmøte kommer nok RBN til og fortsette en stund og det kan bli muligheten for noen ganske fine premier på slutten vil jeg tro.

Takk til alle som hjalp til :)

Var gøy å se noen nye fjes der denne gangen også. Nicholas, Thinaran, Juggernaught, Kristian og Raw Meat (du kom i litt kjip gruppe i SC3 ;) ). Men også kult det kom mange kjente folk som ikke var der sist!

Men Jinov, hvor ble du av?

Vil forresten ønske alle norske som skal til Versus neste uke lykke til. Make us proud!
Norge har jo fått et godt rykte på seg i VF i alle fall :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Jeg vil bare titte innom for å legge til følgende:

- jeg hadde uflaks i alle kampene
- knappene var alltid stilt feil
- stikka mi funka ikke alltid
- dere juksa

Men ellers var det veldig koselig. :) Skal se om jeg ikke får ordna meg en slitt PS2 og en stikke, så skal dere få juling neste gang. Og til den personen som fant seg en bollepose fattigere ved slutten av treffet: SHDR tvang meg.
 

oma

Village Drunk
#40
enda en gang var det vært å ikke få sove på bussen verken til eller fra oslo for å få noen timer spilling mot andre motstandere

fett fett fett

Kranimal: slik du spiller wang kan alle vinne med ham..