Ranking Battles Norway #2 - 29/07/06

#1
Da er vi igang igjen ja!

Hvis du likte RBN #1, kommer du garantert til å like neste Ranking Battle.
Vi har denne gangen 3 turneringer i tre forskjellige spill med tre vinnere! Så la kampen begynne!

Send en mail til

rbnorway@hotmail.com

for å melde deg på
Skriv navn evt nick name

Registrerte

Og en trailer som allitd..
RBN #2 trailer
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Vakkert! Bruce har mye lurt å si :D

Må jeg virkerlig sende mail? >.< Du vet jeg kommer så sant jeg ikke er innlagt på et sykehus i koma på den sørligste delen av arktis :p
 

oma

Village Drunk
#3
selv da ville du vel vært der in spirit :p

det samme går vel for meg, må man sende mail?
 
#5
entry fee: 49.90 :hehe:

Hugs er klar for RBN #2... Skulle ha brukt sangen The Players - This is for real med Gamst i spissen som bakgrunnsmusikk ellers var alt bra ^^

Blir alt som sist, at man kan bytte character og sånt. Og Hugs lurer litt på hvordan seeding greiene vil funke så hadde vært fint å sagt ifra hvordan det vil bli ^_^


Love Hugs :elsk:
 
#6
Jeg vil være med, men orker ikke sende mail. -_-
 

MadCow

Lokal moderator
#7
SITAT(Wallace @ 13.07.2006, 23.58) 14324
Jeg vil være med, men orker ikke sende mail. -_-
[/b]
Ok, her er det en del å ta tak i skjønner jeg.
Send mail! Altså, jeg vil gjerne vite hvilke turneringer folk har lyst til å være med i, slik at det er litt lettere å beregne turneringsoppsettet og hvor mange tv-er hver turnering trenger.
Men hvis dere gjør det klart på forumet, så funker jo det også :)

Antar f.eks at EagleJin og Wallace skal være med på alle tre turneringer. Hugs er vel så gira etter VF prestasjonen at han hiver seg med på alt han også ;)

Så var det seedingen. Hvis vi nå antar at det blir 4 grupper som sist, så kommer de 4 beste fra sist gang til å havne i hver sin gruppe. Videre kommer de 5-8. beste til å havne i forskjellige grupper. Sånn går det videre til alle har en gruppe. Er foreløpig litt usikker på hvordan vi skal skille de som fikk like mange poeng sist.

De som ikke var med sist starter med 0 poeng.
 

EagleJin

Bear Necessity
#8
Hehe, antagelse bekreftet :p

Får vel bruke det ekstra lasset med kilojul til å sende en mail da XD
 
#9
I'm on! Fightingspill, så er jeg med i alle tourneys det blir, så sign meg opp på alle som blir til ^^
Kan sende mail i morgen. Er for lat nå :p
 

MadCow

Lokal moderator
#10
SITAT(Hugs @ 13.07.2006, 23.26) 14316
Blir alt som sist, at man kan bytte character og sånt.
[/b]
Glemte å svare på dette. Ja, det blir nok valgfri character i hver kamp denne gangen også.
Ser en del har vært flinke til å sende mail :D

Deltakerlisten er oppdatert på journalen vår.
 

SHDR

Gullmedlem
#11
Jeg joiner! Det burde bli riktig interessant, i og med at det nærmeste jeg kommer slåssespill i øyeblikket er ... um ... ingenting. Ingen treningsmuligheter. :(

Men det blir festlig. Bring it on!

Edit: UNFGHH ... av samme grunn som jeg ikke har konsollene mine og spillene mine, har jeg heller ikke stikka mi! Er det noen sjanse i helvete for at noen kanskje ... du vet ... har en gammel Namco-stikke eller noe litt 1337-ere som de kan ta med og låne meg på treffet? omfg plz? Vedkommende vil få sin lønn i himmelen! Kom igjen, a, hæh? Vær litt gem'a!
 

oma

Village Drunk
#12
en slikt teit namco sticke? grå med gule knapper? jeg kan fikse hvis nødvendig, jeg hater den :p
 
#13
SITAT(SHDR @ 25.07.06, 21.11) 16549
Jeg joiner! Det burde bli riktig interessant, i og med at det nærmeste jeg kommer slåssespill i øyeblikket er ... um ... ingenting. Ingen treningsmuligheter. :(

Men det blir festlig. Bring it on!

Edit: UNFGHH ... av samme grunn som jeg ikke har konsollene mine og spillene mine, har jeg heller ikke stikka mi! Er det noen sjanse i helvete for at noen kanskje ... du vet ... har en gammel Namco-stikke eller noe litt 1337-ere som de kan ta med og låne meg på treffet? omfg plz? Vedkommende vil få sin lønn i himmelen! Kom igjen, a, hæh? Vær litt gem'a!
[/b]
Du kan gjerne låne namco sticka mi... Hvis den lever enda :$
Ta med superlim så funkern!
 
#16
Jepp men da ble det avklart! Refue-Gene is not going 2 flip det scene denne gangen.

Jeg jobber, Infamous er på ferie og Handyman holder på med "oral" tjenester rundt Drammen.. Nei da! Han har faktisk brukket armen under sine daglige aktiviteter(Nei ikke det)... :p Infamous skulle lære han noen break moves, men det gikk jo til helvete! Tror dere ikke på meg?

Snurr film! http://cal.ccrepair.net/misc/Loool.3gp

Men MadCow har alt under kontroll!

Lykke til alle!

We will be back! RBN #3!
 
#17
SITAT(NiloPilo @ 26.07.06, 17.48) 16749
Jepp men da ble det avklart! Refue-Gene is not going 2 flip det scene denne gangen.

Jeg jobber, Infamous er på ferie og Handyman holder på med "oral" tjenester rundt Drammen.. Nei da! Han har faktisk brukket armen under sine daglige aktiviteter(Nei ikke det)... :p Infamous skulle lære han noen break moves, men det gikk jo til helvete! Tror dere ikke på meg?

Snurr film! http://cal.ccrepair.net/misc/Loool.3gp

Men MadCow har alt under kontroll!

Lykke til alle!

We will be back! RBN #3!
[/b]
klættis2K!!! hahahahahahah.. :hehe: :hehe: hørtes foocka ut ass!! :grine:
 
#18
SITAT(SHDR @ 25.07.06, 22.59) 16570
Hey, hvis noen har en Real Arcade Pro eller noe slikt slengende rundt som de ikke bruker, så tar jeg gjerne det også. :p

Men i utgangspunktet trenger jeg egentlig bare noe som ikke er en gamepad. Jeg klarer ikke spille med gamepad ...
[/b]

Kan ta med en ekstra Hrap.
 

oma

Village Drunk
#19
ffs, nukleuz, du må nok ta med for sikkerhetsskyld, det ser (som sist gang) litt mørkt ut for min tilstedeværelse i oslo, men er jeg der, så har jeg sticke til deg SHDR, inntill videre.. oma ut
 

MadCow

Lokal moderator
#20
SITAT(Wallace @ 26.07.06, 20.44) 16762
Kan ta med en ekstra Hrap.
[/b]
Har alltid lurt på hvordan det ordet egentlig staves :p

Er det forresten noen som har muligheten til å ta med seg en ps2 og noen fightinggames?
Ser ut som vi får en tv mer enn vi får ps2.
Det bør være noen som kommer tidlig (ca 11) og drar litt sent (etter t5 turneringen).