Ranking Battles Norway #2 - 29/07/06

#61
SITAT(Nicholas @ 30.07.06, 18.42) 17368
Og til den personen som fant seg en bollepose fattigere ved slutten av treffet: SHDR tvang meg.
[/b]
Den vedkommende var nok meg. Men det gjør ikke no; jeg mistet litt lysten på de bollene da jeg oppdaget at det krabbet 2-3 insekter i bånn av posen... (Nei, jeg kødder ikke). Tror ikke jeg skal handle på den Rema1000-butikken igjen med det første...
 
#62
SITAT(Robbie3s @ 31.07.06, 21.41) 17604
Big ups til the Cow for bra arrangert RB. Bra jobba, du er top tier tourney planner. Men Guilty neste gang da Madcow :yammer:

Nuke: Semi's eide, one for the historybooks hehe. Skulle ha filma den ass. Judgment i tourney lol.

Congrats to all the winners, unntagen cheezy Chun lol. Jeg missa enkle hit confirms i finalen, I blame the god damn heat in there :svette:
VF? WTF hva med SF..
Dobbel 'Odden i forrige nordic tourney. Det blir trippel UTH this time, right Nuke?
[/b]
EY dere kan bare glemme GG turney uten at jeg er der liksom... Ky cheese skal herje!

And one of the historybooks indeed! Den blir hos meg lenge den der!

Damn right, trippel UTH all the way!
 

EagleJin

Bear Necessity
#63
Etter sist RBN trodde Hawk og jeg at vi fikk med oss alt tilbake, men vi mangler 3s-plata. >.<. Så om noen har fått med seg en 3s-plate som ikke tilhører den, si gjerne i fra ^^

På forhånd takk :)
 

oma

Village Drunk
#65
neste treff er 9\9 i år, det er en tråd om det her på forumet om det