Rau Dau (Revolvar) Redempsjon

Jante

privileged CIS shitlord
#41
Bryr meg om dette spillet den dagen jeg skaffer meg konsoll eller det kommer på PC. Så sånn til sommeren kanskje?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#42


Dette er forresten bare én av de tre sonene.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#43
Hele den farga delen av kartet der er én av tre soner? Vel bæsj meg i kjeften og kall meg et menneskelig toalett.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#46
Det samme ble gjort med Arkham Asylum, og vi vet åssen det gikk med det spillet. Gidder ikke bekymre meg så mye over dette.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#50
GTA IV sier jeg bare.

Neida, dette hørtes faktisk ut som en veldig velutviklig idé. Posse-warz og hoarsracing blir helt sikkert knall. Nå må vi bare overtale SG-ere til å kjøpe dette til tripple, så vinner alle sammen.
Hvordan ordnet de forresten multiplayeren i GTA IV? Var det peer-to-peer eller dedicated?
 
#51
Dette spillet ser ut til å eie. Det er altfor lite cowboyer og indianere i popkulturen for tiden så dette er etterlengtet for meg som Bonanza-entusiast.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#52
Ikke følt det sånn siden Deadwood.. Kanskje detta er det jeg trenger for å komme over tapet av at serien aldri blei fullført.

Er uansett med på en SG posse (PS3).. Freeroaming virka fett, men jeg blei overbevist når de jakta elg!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#56
Dette spillet gjør at jeg ønsker meg i alle spill. også blir jeg jævlig irritert for at potensialet fortsatt ikke er utnyttet selv om teknologien har vært tilgjengelig i over fem år.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#57
Får håpe Force Unleashed 2 klarer å forbedre den enda mer. Ellers er det altfor få spill som bruker denne motoren ja.

EDIT: Åssen blir det med musikk i dette spillet? Er dårlig med radio på hester, så blir det veldig stille når vi rir rundt, eller har de leid en italiensk komponist?
 
#58
Jeg gleder meg bare til å remake O.K. Corral, med meg som slakter mexicuns.