Rau Dau (Revolvar) Redempsjon

#81
Ja.

edit @ drauders
 

Lodin

Der Waaaah
#82
Hmm, såvidt jeg kan se selger alle sjapper "special Editionen" til samme pris som den vanlige. Tipper det bare er første opplaget siden det man får med bare er DLC-koder uansett.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#85
Apropos Gamestop-dealen hooker jeg opp to spill pluss 99kr for det hos meg iaffal.
 

Lodin

Der Waaaah
#86
Apropos Plateprompaniet, de kan når de vil. Jeg bestilte PS3 versjon av det der samuraispillet mitt igjen til PS3 og en film i går en gang før tolv og akkurat nå var det faenmeg på døra. Herlighet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#87
Min erfaring er at ingen leverer raskere enn PKFH, men dette handlet vel om forhåndsbestillinger, og det vet jeg ikke noe om.

PlayteKompaniets FjernHandel
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#90
Synes jeg ser at Game Informer driter ut bra karakterer til alle spill, så jeg lar ikke dette hype meg for mye.
 
#91
Jeg kan ikke hype meg stort mer enn jeg allerede har gjort til dette spillet, so BRING IT ON!!
 
#93
Holy shit...

Så store områder er imponerende, men jeg er spent på hvor mye de har gjort for at det ikke skal bli kjedelig å ri rundt i de enorme landskapene. Spillet er forhåndsbestilt og kommer forhåpentligvis til en postkasse nær meg 21. Mai. Eller kanskje en dag tidligere hvis jeg er heldig.
 
#97
Jeg blir å kjøpe dette bare for å danne et possy og dra rundt i Ponderosa og knerte kvegtyver. Hvis dette virkelig klarer å leve opp til potensialet sitt...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
...sa han som har ei vaskjekjerring som avatar HÆ HÆ.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Don't be hatin on The Power of Nine!

OT har jeg også forhåndsbestilt, og har tro på at dette spillet kommer til å bli kult nok. Alt ligger selvfølgelig i gjennomførelsen, blir spennende å se om det å cowboye rundt på gigantiske sletter (med og uten kompiser) er fett i lengden, om hovedhistorien er variert nok og hvor spennende side-missions er.
Men klar for å danne den mest fryktede banden!