Rau Dau (Revolvar) Redempsjon

SHDR

Gullmedlem
#21
Trøbbel hos Red Dead Redemption-utvikleren Rockstar San Diego.

Kommentarfeltet til artikkelen skrev:
The saddest part of the above is that Red Dead Redemption (the game the entire studio is working on) is an organic disaster of the most epic proportions. The pain just might be worth it for everyone if the work was worldclass and they could proudly place it on their resumes as they walk away from that mess. Sadly, it is anything but, and Bitter is correct mismanagement up and down the Rockstar chain is the direct cause. Red Dead Revolver 2: Dead On Arrival.
 
#28
Hvis Rockstar leverer varene og spillet blir like bra som den gameplay videoen antyder, så kan man vel tilgi dem for et noe svakt GTA4.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#29
GTA4 var vel ikke svakt. Her er forresten en Q&A og det høres fremdeles helt fantastisk ut, spesielt den fysikkmotoren som også var blant det sterkeste fra GTA4.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Ooh, han ene duden sporter pistoler. Siden dette tydligvis er "sen-western" kanskje det dukker opp noen andre artige nyvinninger og.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#33

Drauden

SGs kollektive lillebror
#34
Det er absolutt en fordel med en sen vestern i et spill. Så mange våpen som mulig, ferdige togbaner flere steder (fungerer sikkert som en slags fast-travel) uten å kuke til vestern-stemingen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35

Drauden

SGs kollektive lillebror
#37
[yt]yrCY0G86SKk[/yt]

Bare meg eller virker frameraten litt off? Ser fremdeles uimotståelig ut.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#38
[yt]9W7OZbin2wo[/yt]

Nødvendig trippelpost. Ingen som vil prate villvest med meg?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Nei! Du er ekkel!

Men faen, dette ser egentlig alt for bra ut. Penga...
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#40
Ok det er offisielt jeg skal nå ha dette spillet her. Var litt gjerdet anngående dette da GTA4 gjorde meg litt utbrent på open world games. Det første jeg skal gjøre er å rulle over grensen og re-enacte Fistful of Dynamite når jeg får spillet