Rau Dau (Revolvar) Redempsjon

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Lodin: Dette er grunnen til at du liker det:

[yt]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PS3NXovr1eQ&hl=nb_NO&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PS3NXovr1eQ&hl=nb_NO&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/yt]

(Jeg liker ikke å sette meg selv i samme bås som de jøpipene som filmer TV-en sin med mobilkamera, og legger det ut på Youtube som om det er prima saker, men jeg føler budskapet er verd det)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eneste penga man trenger får man fra å drepe små og søte dyr uti bushen. Vet ikke om jeg liker dette spillen. =/
Vel, her er en hemmelighet:
Det er dyra som egentlig står bak det onde plottet i spillet, så de fortjener å dø.
Sånn, da var det ordna.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Særlig. Har spilt to missions og den ene gikk ut på at jeg måtte dræpa de onde kaninene som åt reddikene til kjerringa og den andre var å dræpa de onde kåjåtene som åt hønene til kjerringa. Slakt hele hurven sier nå jeg.

Terje

mostly harmless
Jeg har spilt spillet på PS3 hele helga og ikke sett den vogn-buggen enda. Derimot har spillet fryst to ganger så langt. En gang da jeg skulle duellere; gikk innn i krysset, skjermen fada til svart og så skjedde det ikke mer. En annen gang da jeg handla medisin. Trykte buy og *bloop*. Svart skjerm. Regner med det kommer no patch-greier etterhvert.

Hvor i helvete er den skatten som skal ligge i nærheten av Hanging Rock? Har det kartet men finner ikke riktig røys. Og jeg har leita lenge.

Lodin

Der Waaaah
Den er i en kiste som ligger gjemt blant no steiner. I motsetning til hva man tror ligger den bak den svære steinen ved Hanging Rock, ikke i området rundt. Bare gå rundt og leit.

Terje

mostly harmless
Men faen? Dumme kartet! Synes det var tydelig at man skulle stå ved repet og kunne se riktig steinrøys derfra. Brukte en evighet på å sjekke de aller fleste rundt der. Det er ikke få! :(

Takk for hjelpen, fant den nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Feteste så langt er det komplett sleske antrekket du får hvis du logger inn på Social Club.

Til dere andre som har LIMITED EDITION: Er den krigshesten den svarte jeg får med en gang på ranchen? Sto ingenting om det, men den virka liksom litt for bra til å være den første hesten jeg fikk.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du trykker back... øh select blir det vel, også velger du War horse.

Hadde du forventet at den første hesten i spillet skulle være et gammelt øk av fet art?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja.

Lodin

Der Waaaah
Jeg bare kaller ham Blondie.
Litt synd at de har ødelagt hele greia med å sanke hester i spillet siden de lemper over den beste fra starten.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, det føles litt som å bruke juksekode.

Terje

mostly harmless
Med tanke på hvor fort gjort det er at de dyra dauer så er det kanskje like greit. Den ene jeg rei i full gallopp bare stupte i bakken rett uten videre, dau som ei sild. Sikkert slangebitt eller noe, men det var litt sånn hva faen? Litt synd egentlig at det bare er å plystre etter en ny, skulle gjort litt mer ut av det å være stranda i ørkenen uten gamp.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Beste er hvis hesten kommer foran toget i fart, da sprengern i tusen biter.. :p

Ellers noen som har funnet en helt hvit villhingst til det ene strangers-questet (å kjøpe fri han kinamannen)? Veit du kan kjøpe deeden til en for ~$700 men jeg synes det er litt drøyt bare for et sideoppdrag, og det virker bare som det spawner flerfarga gamper når jeg aktivt leiter (kanskje jeg bare er uheldig).

Jeg er med på MP (360) i kveld om noen er hypp, prøvde å komme meg online med det igår men jeg fikk kun connection problem og så evig loadingskjerm 3 ganger.

Gt: Ultra Hazen

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kom deg på Spillegal meta-tagen din nigg. Lagt deg til, vi rir rundt med jevne mellomrom.