RBN# 5 - Fighting for a Dream

#21
DevilGene: Nei, eller.. jeg vet ikke. :p
Bare veldig lei Tekken, blir sikkert mer morro når Tekken 6 kommer ut (eller det nye T6 - Bloodline Rebellion, som kommer i Arcaden i December).
 
#22
Hei, alle sammen. som sagt så er jeg ny her, også ny i tekken spilling :) har nå spilt den i ca 4-5 måneder nå, mest sammen med kompiser, på nettet går det veldig dårlig hos meg pga lagg :(

Jeg er litt spent på å se hvordan dere spiller, jeg kommer til tar en tur innom 14. sept. Bar for å se, føler ikke at jeg god nok til å delta i RBN. Håper jeg er velkommen i deres tekken community.....
 
#23
Shughli: Det er bare å delta, har ingenting å si hvordan du plasserer eller gjør det.. så lenge du selv føler at du får noe ut av det.
Poenget er jo å bli bedre og ha det fett.
Kult med nye folk i community'n!
 
#24
du må ikke slutte å spille tekken. det er bare morro! Jeg jobber med fettern din foressten!

Du er velkommen Shughli!
vi er ganske få i Norge, fett om du joiner sammen med kompisene dine!
 

EagleJin

Bear Necessity
#25
Velkommen skal du være, Shugli! Det er alltid moro med nye folk :D
Det er fremdeles fritt fram til å spille casuals før og etter turneringen, selvom du ikke deltar.
 
#26
Guns of the Patriots!

Alle vet at Hugs ikke liker funny guys.. og spesielt ikke en funny guy som la opp tekken etter at han ble skam banka av Infamous og Black Heart/Kadaj/Sephiroth/Dono.
vi har møtt hverandre kun en gang i et gruppe spill thats it , 1 - 1 ble stillingen.
Infamous: Bra du confirm'a det der.. for jeg husker heller ikke å ha spilt mot deg.
Og ihvertfall ikke Kadaj, har kun spilt casuals mot han for lenge siden på RBN, og da tapte jeg ikke.
Han confirma at han spiste deg 1 kamp, med andre ord det Hugs sa stemte, og når det første stemte skjønner alle at JINsama også fikk smake Dono/Black Heart/Sephiroth/Ninja/Kadaj sin vrede! Hugs visste ikke at du hadde fått så HEFTIG deng som Devil Gene ville ha sagt det! Infamous skriver at han drepte deg en kamp så svarer du med å si at du heller ikke kan huske å ha spilt mot han... Det at Kadaj/Soldier/Sephiroth/Dono/Black Heart har vært involvert sier seg selv, for ingen andre kan ødelegge noen slik...

Alle vet at JINsama er en legende og det kan ingen ta fra han. Han har klart mer enn noen andre, men legenden har nå gitt opp Tekken... Hva er grunnen til det... Har han gått lei som han påstår eller kan det være noe annet. Det er kun en person som kan gi dere svar på dette, du har allerede skjønt det så da slipper vel Hugs å si at det er han!

Historien om JINsama:
JINsama har alltid vært dyktig, han vant så og si alle turneringene han deltok i, han var ustoppelig. Folk klarte rett og slett ikke å stå imot "The One Man Army" som han ble kalt av sine motstandere. JINsama var ingen pus i kamp, det var ikke noe som ble holdt tilbake.... 10-hit combos, grep, tech traps, wall slaying, d+4 og juggles var noe tekken communitien i Norge aldri hadde sett før og det var nettopp dette JINsama brukte.
Folk ville ikke ha JINsama med i turneringer, han var for god.....

Så en vakker sommerdag startet RBN, dette var noe som ville få opp nivået på tekken gejmerne i Norge. Alle var glade, utenom JINsama... Han visste nemlig at hans motstandere som kun brukte randoms og litt pokes ville nå lære seg det han kunne...
JINsama vant riktignok ikke første RBN, men ryktene skal ha det til at han hadde 0,7 % bevegelighet i begge hendene under den turneringa.. Han klarte fortsatt å komme seg til viderespillet! Folk forsto ikke hvordan han klarte det å sa ting som umulig og oooomoooolig!

Det tok ikke lang tid før andre personer markerte seg.. Dette var folk som Hugs, Oma, Bekri, Nilo, EagleJin, MadCow, Rising Uppercut, Dead Alchemist ++, men det skulle ta enda litt lenger tid til flere kunne joine gruppa JINsama hørte i, "The Big Guns".

JINsama var fortsatt med i toppen og spilte Tekken...

"juggle:
the art of keeping the opponent airborne with specific and/or random move tapped in the controller and/or d-pad to deal more damage to your opponent leading him to a state of corporal being known as knock-out (K.O.)"

Dette var noe EagleJin lærte bort til de som fortsatt ikke visste hva juggles var og nå var det flere som kom seg oppover mot nivået til JINsama..

Og før man visste ordet av det gikk JINsama fra å være S-Rank til å bli B+. Kram, Kadaj, Kadryal, Infamous, DarkFrog, Dako, Devil Gene, RobsRite, Shugli, Black Heart, Alberto, H&some Hank, Iron Fist, Jackwad, Tjeiken ++ gikk forbi JINsama...

Så etter å herja i flere år gikk JINsama aldri lei av Tekken, men med engang alle andre ble gode, bedre enn han, da gikk han plutselig lei...

---------------------------------
Du kan få lov til motbevise dette JINsama ved å godta utfordringen du fikk fra Hugs.
Ved å godta utfordringen gjør du også en person en tjeneste, en mann som alltid har drømt om å knuse deg, men som aldri har klart det.. Så denne kampen vil Hugs spille for sin venn som dessverre aldri klarte å overgå deg, dette er for deg, NILO!

Best av 3.. Vinner du så legger Hugs opp! Be a man!


Love Hugs:elsk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#27
Jeg vet ikke hvordan du spilte Tekken før, Hugs, men med det innlegget undergraver du deg selv kraftig :p
 
#28
du må ikke slutte å spille tekken. det er bare morro! Jeg jobber med fettern din foressten!

Du er velkommen Shughli!
vi er ganske få i Norge, fett om du joiner sammen med kompisene dine!


det var hyggelig å høre, da skal jeg få kompisene mine også til å bli med den dagen, blir nok morro. Nei da, slutter nok ikke å spille tekken så fort, tror ikke jeg kommer til å bli lei den :)

Kan jeg spørre hvilken fetter og hvor du jobber sammen med? og om jeg kjenner deg personlig??
 
#29
det var hyggelig å høre, da skal jeg få kompisene mine også til å bli med den dagen, blir nok morro. Nei da, slutter nok ikke å spille tekken så fort, tror ikke jeg kommer til å bli lei den :)

Kan jeg spørre hvilken fetter og hvor du jobber sammen med? og om jeg kjenner deg personlig??
det var litt dårlig skrevet av meg, men jeg mente at jeg jobber i samme sted som fettern til jinsama. men det at du er velkommen var til deg :D
 
#31
Den JINsama historien din feiler så hardt Hugs...
Å tørre å klare å påstå du vet "the tekken history" til JINsama er passe drøyt.
Greit at du som regel 10/10 skal bare yppe opp ett eller annet på forumet.
But get your story straight, er faen meg som å hoppe over å tørke seg etter man har driti, er rett og slett ikke bra .-.

Every story must have an ending...
Tilogmed for den "o store" JINsama
 
#33
Otacon

Hugs husker kun at JINsama starta med å være funny guy, Hugs var funny guy tilbake så begynner alle å grine, please...

For mange JINsama fan boys her.

Det siste du skrev JINsama med respekt skal ikke Hugs si noe på, dette er et forum og litt dissing og noen saftige stories blir det.. Men og ikke godta eller avslå en challenge, viser man respekt da..?

Som Nilo ville ha sagt, ikke gråt.. Er just for funs, nyoobs.

Forresten the challenge er still on, venter på svar.


Love Hugs:elsk:
 
#36
Hugs: Har tatt imot nok challenges fra deg, og vunnet alle.
Så nei, jeg gidder ikke denna gangen.
Sånn, det var ikke så vanskelig. Så og si alle utfordringene har vært noe folket har ønsket, ikke kommet personlig fra Hugs..

Eneste Hugs kan si er at det var lurt av deg og ikke takke ja, du hadde blitt grusa.

Nilo, Nilo, Nilo ... Fortsatt bitter for at Hugs knuste trynet ditt sist RBN... :ler:


Love Hugs:elsk:
 
#39
Ja den der er epic as! lol! , men sånn er det når man er bboy, man blir sparka og sparker andre heheh
her er noen fler
vet ikke om jeg skal le eller synes synd på han her haha
 
#40
Hei igjen... Jeg lurer på hvordan dere trener tekken? jeg føler at jeg sliter med sjapp reaksjon på refleks??

er det noe måte å trene den på?