RBN i fremtiden

Ranking Battels Norway

  • Ja(forklar)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#61
Guilty Gear 4 Life!

Og nei det er ikke så vansklig å komme igang med som alle skal ha det til. Saken er nok det at mange ser en matchvid eller ser noen spille og tenker: WTF is going on!? Har hørt den kommentaren nok kan du si.

Quick guide til å lære Guilty:
1. Buy the fucking game
2. Last ned masse matchvids (IKKE COMBOVIDS!)
3. Herm etter de crazy japsene så godt du kan, øv på de samme comboene som de gjør.
4. Gå i practice mode og tren til fingra er numme, hvis det er en combo du ikke skjønner ->dustloop.com
5. Når comboer sitter så spill masse casuals, da vil du naturlig utvikle din egen stil som funker for deg.

Gjennomfører du dette vil du faktisk ha en sjangs på norsk nivå hehe. Eneste aber med Guilty er at utførelsen din må være på plass, hvis du klarer 1 av 5 shoryuken i practice så glem det.

Jeg gleder meg også sinnsykt til AC. AC for ranbat season 2!
Order Sol is gonna tear it up!

Og Nilo ikke flere sammenligninger av Marvel vs Capcom 2 og Guilty takk. Det er skuddpremie på folk som kommer med slike utsagn :p
[/b]
Robbie = Duden som ikke tørte å komme når han fikk challenga av NORGES DÅRLIGSTE CHUN LI..... syntes du skal slutte å spille 3s jeg :grr:
 
#63
Haha! Pwned!
 
#64
SITAT(Robbie3s @ 05.04.07, 13.05) 59646
Nei
Robbie = SF Gud som ikke trenger møte opp for å vinne, haha
[/b]
HAHA!


Btw. Så finner man jo wargasm "guides" til det mest basice med hver char også da... Finnes endel som har prøvd å lage sine egne også.
Skal jeg prøve å sammenligne VF og GG så synes jeg VF er mye mye mye vanskeligere, men det er vel opp til hver person.. Jeg har jo ikke engang spilt en versus på VF :p Bortsett fra mot oX for leeeenge siden..

Det som kanskje gjør GG så WTF, er vel at hver eneste char er så spesiell iforhold til den neste... Har du lært deg en char så har du ikke lært deg basic med alle, de fleste har tilogmed forskjellig movement mener jeg. Som for eksempel så er det ikke vanskelig å kunne hver eneste i tekken som ifølge meg burde du kunne basic til hver eneste char innen en time, hvor bra du gjør det versus er en helt annen sak....

Hvis noen synes GG virker kult er det bare å sjekke ut dustloop.com
finner du noen som virker kule, er det bare å sjekke ut wargasm guides på youtube. Eller bare lese på dustloop. Men som ett hvert spill så trenger man spillet :p

Å prøve å lære seg GG så var ikke det mest basic'e så uoverkommelig... Men mer den karakteren du velger som avgjør hvor vrient det faktisk blir..

Si jeg valgte meg vel den nest mest basic'e karakteren i hele spillet til å starte med, Ky Kiske... Han var ok å lære seg, han passet fint min main spille stil..
Så har du Wallace som prøver seg på I-No.....
De er helt umulige å sammenligne, Ky og I-No altså.. Men hvor vanskelig de er å lære ifølge meg så er vel Ky 2-3 og I-No 8-9. Men Alle karakterene i spillet er så forskjellige, damage-wise, movement-wise etc.
Man må egentlig bare finne seg en karakter som man digger, så tror jeg man brenner allerede nok for å lære seg spillet der.

BTW jeg er grisetrøtt og vet ikke hva jeg snakker om :p