Resident Evil 4

#81
Opprinnelig skrevet av heatjoam+25.10.2004, 13.28-->
<!--QuoteBegin-Madonna Wayne Gacy
@24.10.2004, 14.46
Javel, hvilke idioter kan du isåfall referere til?
123150​
The casual gamers. De som ikke holder seg oppdatert på det som skjer i spillfronten. De som kjøper spill etter at de evt. har leid det spillet eller har fått lånt av en venn.
123678​
[/b]
Eller at de rett og slett syntes spillet virker artig utifra den informasjonen og bilder som finnes på coveret. Er spillet da forholdsvis billig, altså ikke nytt og full pris, finnes det en del folk som velger å kjøpe det.

Tenk etter så tror jeg også du har kjøpt ett spill basert på den slags informasjon.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#82
Eller om Bestemor sniker seg gjennom butikkhyllene og synes at akkurat Resident Evil 4-coveret ligner så på den søte lille t-skjorta til barnebarnet... :blunk:
 

SHDR

Gullmedlem
#83
Opprinnelig skrevet av Ghaz+25.10.2004, 14.06-->
Opprinnelig skrevet av heatjoam@25.10.2004, 13.28
<!--QuoteBegin-Madonna Wayne Gacy
@24.10.2004, 14.46
Javel, hvilke idioter kan du isåfall referere til?
123150​


The casual gamers. De som ikke holder seg oppdatert på det som skjer i spillfronten. De som kjøper spill etter at de evt. har leid det spillet eller har fått lånt av en venn.
123678​
Eller at de rett og slett syntes spillet virker artig utifra den informasjonen og bilder som finnes på coveret. Er spillet da forholdsvis billig, altså ikke nytt og full pris, finnes det en del folk som velger å kjøpe det.

Tenk etter så tror jeg også du har kjøpt ett spill basert på den slags informasjon.
123738​
[/b]
Jeg husker ikke helt hvor jeg har det fra, men et spill selger gjennomsnittlig bedre på retail om det er eksplosjoner på coveret ... *snufs*
 
#84
Et skikkelig design på coveret gjør susen.
Elsker det sexye designet på Halo 2 collectors.
Doom 3 col. er også stilig.
 
#89
Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@04.11.2004, 14.30
gleder meg sykt til res4^^  (litt offtopic  minicube  du er fredrik i 9c right?)
129876​
''Litt'' offtopic, ja...

Må si jeg skammer meg over å ikke ha prøvd RE4 demoen. Hva coveret angår spiller det ingen verdens rolle hvordan det ser ut. For min del kunne det stått Final Fantasy XXX på fronten, bare det står Resident Evil 4 på CDen. Har hørt rykter om at spillet også kommer til X-box og PS2, er dette sant? Skal i hvert fall kaste meg over spillet med en gang det kommer ut!
 
#90
Opprinnelig skrevet av Vampire_man+29.11.2004, 21.06-->
<!--QuoteBegin-Zyrus the Virus
@04.11.2004, 14.30
gleder meg sykt til res4^^  (litt offtopic  minicube  du er fredrik i 9c right?)
129876​
''Litt'' offtopic, ja...

Må si jeg skammer meg over å ikke ha prøvd RE4 demoen. Hva coveret angår spiller det ingen verdens rolle hvordan det ser ut. For min del kunne det stått Final Fantasy XXX på fronten, bare det står Resident Evil 4 på CDen. Har hørt rykter om at spillet også kommer til X-box og PS2, er dette sant? Skal i hvert fall kaste meg over spillet med en gang det kommer ut!
143286​
[/b]
Det er bekreftet at Resident Evil 4 også kommer til PlayStation 2, men ikke før i slutten av 2005 (men noen XBox-versjon er ikke bekreftet - kun rykte).
 
#93
Que!? Hvor ble det av innlegget om Resi-klærne?? Sitter i en slags transe nå, kanksje det er jeg som surrer..
 
#94
Vel, de som er ansvarlige har flyttet forumet til en annen server, men i prossesen så klarte de å miste en del av de senere postene.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#99
I mangel av noe annet å tilføre emnet, kan jeg meddele at Bergsala har fått rettighetene på RE4. Som ikke betyr noe for dere, men Bergsala selger Gamecube-spill dyrt til butikk, og med vanlig utpris er det en god del lavere marginer enn vi vanligvis har. Horer.