Resident Evil 4

Morsomt å vite etter at jeg blåste avgårde bortimot all shotgun-amoen :D

Så det er derfor han veiver så sinnsykt i lufta innimellom?
 
Opprinnelig skrevet av Renorway@21.04.2005, 02.17
jeg har bestilt motorsaga på spiderman i trondheim. Gleder meg såååå mye til den kommer. Kan ta bilder av den når jeg har den i mine egne hender... :D
Har bare kommet meg til slottet på re4 p.g.a. dårlig tid... skammer meg litt for det.... :flau:
Her er ett bilde av litt av resident evil samlinga mi. Er litt resident evil samlefrik!


209404​
Nice samling.
Hvor mye koster motorsaga?? 700 kr?
 
Opprinnelig skrevet av Renorway@21.04.2005, 03.17
jeg har bestilt motorsaga på spiderman i trondheim. Gleder meg såååå mye til den kommer. Kan ta bilder av den når jeg har den i mine egne hender... :D
209404​
Kan du(eller noen andre for den saks skyld) skrive om litt hvordan denne egentlig fungerer i praksis?
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@21.04.2005, 11.20
Kan du(eller noen andre for den saks skyld) skrive om litt hvordan denne egentlig fungerer i praksis?
209438​
Slik jeg har forstått det er det "bare" en vanlig GC-kontroller forkledd som en motorsag. Dessverre har det ingen funksjon å veive med sagen.

MoFo2
 
Opprinnelig skrevet av Tingle@04.04.2005, 22.55
Nja, om du dør, og prøver igjen, tror jeg du slipper å møte "Wolverine".
Jeg bruker som oftest å restarte spillet når jeg dør hehe, vil ikke ha så mange deaths. Men akkurat på denne plassen tror jeg at jeg må følge rådet ditt.
202283​
Faen, så udugelig.
 
Har klart 5stjerner på alle mercenaries brettene med alle karakterene, "håndkanonen" må oppleves, men det blir kjedelig i lengden fordi den er så overlegen.

for å skryte litt: :D

Har gjennomsnittlig ca.85000poeng på hvert brett med hver karakter.
Det verste av alt, den jeg gjorde det best med er Ada(kvinnfolket).

Sikter nå mot å tjene en million for å få prøvd ut "Chicago typewriter" :D
 
Jeg lurer på hvem denne Albert Wesker er, jeg har bare spilt gjennom RE2 og RE3 og kan ikke huske å ha sett denne iskalde karakteren i noen av spillene, er dette en flunkende ny karakter. <_<
 
Jeg lurer på hvem denne Albert Wesker er, jeg har bare spilt gjennom RE2 og RE3 og kan ikke huske å ha sett denne iskalde karakteren i noen av spillene, er dette en flunkende ny karakter. <_<
 
Opprinnelig skrevet av Renorway+29.04.2005, 00.24-->
<!--QuoteBegin-Plissken
@28.04.2005, 21.37
Jeg lurer på hvem denne Albert Wesker er, jeg har bare spilt gjennom RE2 og RE3 og kan ikke huske å ha sett denne iskalde karakteren i noen av spillene, er dette en flunkende ny karakter. <_<
213108​
Wesker var lederen av STARS Alpha team (?) men så gikk han over på umbrella sin side. Hvis du spiller gjennom resident evil 1 og code veronica, så får du vite det meste om han.
213273​
[/b]
Han gikk ikke over i løpet av 1neren, han var allerde på umbrella sin side i hele spillet vel.........
 
SPOILER???????????????













Men i nullaren ser me at han ikkje er på umbrella si side likevel. Han er altså dobbel, nei trippelagent.
 
Opprinnelig skrevet av MystB@29.04.2005, 11.18
SPOILER???????????????













Men i nullaren ser me at han ikkje er på umbrella si side likevel. Han er altså dobbel, nei trippelagent.
213354​
Wesker har en egen agenda, og satte opp BÅDE STARS og Umbrella.
Men han er kul forde da :flau:
 
Er Krauser en ny karakter, men jeg kan huske å ha sett han i RE:Code Veronica X, og der husker jeg å ha sett en mann som var kledd i militær.
 
Opprinnelig skrevet av Plissken@02.05.2005, 12.41
Er Krauser en ny karakter, men jeg kan huske å ha sett han i RE:Code Veronica X, og der husker jeg å ha sett en mann som var kledd i militær.
214609​

Tror nok vi får vite det i Resident Evil 5, som kommer til PS3.
E vet ikke hvem han er. Men kul var han! :)
 
Topp